פורסם by & קטגוריה בית, בריאות, חידושים ופטנטים לבית, עיצוב, ריהוט.

ושוב אנחנו די סגורים בבית. מספיק לראות איך קטן מספר הפקקים בכבישים כדי להיווכח בכך. וחשוב שבעתיים להפוך את סביבת המגורים שאנחנו מבלים בה ימים ארוכים, לנוחה ונעימה.

סיאסטה. מזרני ויסקו ולטקס, חציים קשיח וחציים רך, ניתנים לשענוע בכל מכונית פרטית

נתחיל במה שחשוב במיוחד למנוחת הנפש והגוף: שינה. ליתר דיוק מזרן. זה מתאים בעצם גם לשלום בית. מה קשור שלום בית? – קבלו סיפור. חברה  התוודתה באוזני שהיא מתווכחת  עם בן זוגה על סוג המזרן החדש שהם צריכים לקנות. היא רצתה רך, הוא רצה קשה. הוא כבד משקל, היא דקיקה ובכל זאת סובלת מכאבי עורף וגב תחתון. אז סיפרתי לה על אחד המזרנים המפתיעים ביותר בהם נתקלתי לפני כמה חודשים בהשקה של מרכז מכירות מחודש בראשון לציון, של חברת "סיאסטה". אליקו שטרקר, הבעלים, הסביר שהמזרן הזה הוא "גם וגם", חציו עשוי ספוג משולב בלטקס, שהוא קשה ויציב ומתאים לבעלי משקל גבוה, וחציו מויסקו, שעובד על חום הגוף ומתאים את עצמו לצוואר, לגב ולשכמות ומקל על כאבי גב. כל אחד בוחר בצד שלו, ושלום על ישראל.

מזרני סיאסטה

מקווה שהחברה הטובה שלי, שלא אגלה את שמה כמובן, לא תכעס שאספר שיש לה תמיד טרוניות ובטון ממורמר העירה שאין סיכוי שתשקיע בהובלת המזרן מראשון לציון ועד ביתה בהוד השרון, כי הובלות מאוד יקרות בימינו. וכך הרימה לי להנחתה עוד הפתעה: את המזרנים של סיאסטה אפשר לגלגל לגליל, פטנט מיוחד, והם ונכנסים לכל מכונית פרטית, לא משנה הגודל שלה. והקש ששבר את כל ההתנגדויות שלה וגרם לה להכריז באוזני בעלה: "ברוך, נוסעים לראשון" היה כשסיפרתי שלמזרן הזה יש 10 שנות אחריות ואישור של מכון התקנים הישראלי ותקן אירופאי.

דיור אינטריורס. כורסת Higge

סגרנו את הפינה של השינה, נעבור להתפרקנות (מילה שהמצאתי משילוב של התפרקדות והתפנקות). מדובר בכורסת טלוויזיה מופלאה. לא כזו הנראית כמו כיסא של רופא שיניים או גניקולוג, אלא כזו שנראית כמו רהיט של סלון, וחברת דיור אינטריורס השוכנת באתר התעשייה בנתניה מייבאת אותה בלעדית. היא כוללת תומך לרגליים ומשענת שאפשר להטות לאחור, ושמה היג (Higge) מילה שבנורווגית-דנית משמעותה נחמדות וחמימות, או בפרשנות שלי: ביתיות נעימה.

דיור אינטריורס. אולם המכירות המחודש. עיצוב ליעד יוסף

כשתגיעו לאולם  הגדול של החברה, כדאי שתתבוננו גם בעיצובו – הוא נראה כמו סלון ביתי גדול ומושקע מאוד. רואים את למעלה ממיליון השקלים שהושקעו בו באחרונה. אשר לכורסת ההיג, יש לה שלוש מידות: סמול, מדיום ולארג' ויש גם דגם מיוחד שיכול לשאת משקל גוף של עד 160 ק"ג.

נטוצ'י. הטרנד הירוק

אפרופו טרנדים, אין כמו האיטלקים, לא רק בבגדים, גם ברהיטים, ובסניפים של רשת נטוצ'י ברמת גן ובהרצליה תוכלו לראות למשל כורסאות בצבע ירוק, שמוסיפות כתם צבע רענן לסלון, ומשתלבות במערכות ישיבה בגוונים פסטליים, מטאליים ואפילו ורדרדים, עוד טרנד אופנתי עכשווי.

ZAGA. כיסאות פינת אוכל, עץ ומושב מרופד

מכורסה, לכיסאות. לפי הקולקציה החדשה של רשת ZAGA המתמחה בפינות אוכל, האופנה מכתיבה לכיסאות ריפוד דמוי עור בצבעים כמו צהוב, ירוק, תכלת, לבן, אפור או שחור, עם רגליים מעץ או מתכת. זה רלוונטי גם לכיסאות הגבוהים שמצוותים לאי או לבר במטבח.

במקום שיש, משטח למינם במטבח

הקורונה הפכה המוני ישראלים לבשלנים והמטבח הוא מקום ששוהים בו הרבה. אז הנה משהו מעניין: במקום שיש, אבן רכה סופגת וסופחת ובגללה בבתים רבים מתקינים שני מטבחים, אחד לכל השנה, ואחד לפסח, המותג האיטלקי LAMINAM מציע משטחי גרנית פורצלן, שלא סופגים, גם לא נשרטים, עמידים בטמפרטורות גבוהות, וניתן להניח עליהם סיר רותח וגם פלטה של שבת. עוד יתרון: ניתן לנקותם עם חומרי ניקוי קשים, כמו אקונומיקה ללא חשש. חפשו באתר למינם ישראל.

דלתות חמדיה. צילום אלי גרוס

השהות הממושכת בבית גורמת לנו לראות גם מה שבדרך כלל לא שמים לב אליו, למשל דלתות. לפי מעצבי הפנים של חברת "דלתות חמדיה", האופנה הנוכחית נוטה לדלתות פנים מעץ בעיצוב כפרי, ואם משלבים בהן זכוכית, היא מהסוג של "זכוכית סבתא". צובעים אותן בצבעים חזקים כמו ירוק וכתום ואפילו אדום בוהק, והן מבודדות רעשים בטכנולוגיית פטנט מיוחדת.

צפטר. מטהר אוויר ומחולל יונים שליליים

אחרון חביב הוא האוויר שאנחנו נושמים בבית. ברור שהוא חלק בלתי נפרד מתחושת הנעימות והבריאות של השהות. אולי אנחנו לא מודעים לכך, אבל גם האוויר בבית, במיוחד בחורף כשהחלונות סגורים, כולל חלקיקי אבק ועובש, קשקשים ושיער חיות מחמד, וירוסים וחיידקים, ופליטת מזגנים. ולפעמים גם פיח מכוניות המסתנן מבחוץ או פליטת מזגנים. כדי להתגבר על כל אלה, מציעה חברת צפטר מכשיר טיהור אוויר, יבוא משוויץ, שלדבריה מסנן קרוב ל-100% מהאלרגנים ומהחיידקים באוויר. בנוסף מחולל המכשיר יונים שליליים הנספגים ישירות בדם ומסייעים לגוף במלחמתו במזיקים וברדיקלים חופשיים וכך משפרים את המערכת החיסונית. לפרטים נוספים:  098664496

 הוא שמו של מכשיר הפלאים הזה.  Therapy Air® iOn .   SHOP.ZEPTER.CO.ILובאתר

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.