פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

לאפור של עננים וגשם אין מתאים יותר מבגד או אביזר בצבע חם של יין, שבחורף הנוכחי הוא אחד הבולטים ביותר באופנה.

טלי אימבר. צילום ניר יפה

NOEMI PLUS. צילום ניר יפה

 

זה יכול להיות יין בורדו או קברנה סוביניון, מרלו או פטיט סירה, כל גווני החום-אדום הגולשים לפעמים גם לכיוון הסגול, מעשירים את ההופעה ובדרך כלל גם מחמיאים מאוד לבהירות שיער ונראים טוב על כהות שיער בתנאי שעורן בהיר. לא קל למצוא בגדים בצבעי יין, כי רוב ההיצע החורפי הוא כרגיל בשחור ואפור, ובכל זאת כמעט לכל מותג יש נציג או שניים של הצבע העשיר והמיוחד הזה. הנה כמה דוגמאות.

 טלי אימבר. צילום כלנית גויטד

טלי אימבר. צילום כלנית גויטד

 

טלי אימבר עיצבה שמלת קטיפה בצבע יין המוכיחה שהבד הרך והקטיפתי הוא המתאים ביותר לגוון העמוק הזה (מצולמת בה הפרזנטורית הקבועה של אימבר, מעיין קרת). את עיצוביה ניתן להשיג בבית טפר בתל אביב, במרכז קייזר במודיעין, ובקניון שרונים בהוד השרון.).

המותג NOEMI PLUS  שגם הוא משלב מידות גדולות וטרנדים עכשוויים בהצלחה, מציע מעיל גדול בעל דשים ענקיים וחגורת בד, בצבע יין. פריט חריג ויפה.

 נעמה בצלאל. צילם גורן ליובוניציץ

נעמה בצלאל. צילם גורן ליובוניציץ

 

נעמה בצלאל עיצבה שמלת מקסי מלכותית בצבע יין אדום עמוק וז'קט פתוח עם הדפס של עיגולים אפורים גדולים על רקע בורדו.

 נעמה בצלאל. צילום גורן ליובוניציץ

נעמה בצלאל. צילום גורן ליובוניציץ

 

גם אתר האופנה LOL FASHION המביא טרנדים חמים מלוס אנג'לס, שילב בקולקציית הסתיו-חורף שלו שמלה באדום יין, אבל קצרה, עם שרוולים ומותניים אסופים ומכפלת מתרחבת מבד שקוף מעל בד אטום, בצבע פודינג נוטה לבורדו.

 LOL FASHION צילום קובי לוי

LOL FASHION צילום קובי לוי

 

השמלה האדומה השלישית המוצגת כאן, הפעם בסגנון כתונת, הופיעה בתחילת החורף בחנויות "אפרתה" בדיזנגוף ואבן גבירול בתל אביב ובחנות המקוונת: http://shop.efrata.co.il  אפרת זיתון, המעצבת של המותג מקפידה כתמיד לשמור על קווים נקיים וקלאסיים, אלגנטיים ובעיקר על זמניים. "אחת המטרות שלי היא להדגים כיצד ניתן 'להקפיץ' שמלה קלאסית במראה נקי ללוק ערב עם הרבה סטייל" היא מסבירה. את המראה שלה היא משיגה בין היתר באמצעות בדים רכים וגזרות נשפכות, סולם צבעים הכולל יין בורגונדי, ובגדים מחויטים עם משחקי כיווצים וקפלים בסגנון נקי ומלוטש הנשען על צלליות ישרות.

אפרתה. צילום תום מרשק

אפרתה. צילום תום מרשק

 

נעבור לסריגים: ברשת תמנון יש אפודה סרוגה ארוכה, מעין שמלת מיני, בצבע יין שיפה ללבוש מעל מכנסיים או טייטס שחורים.

תמנון

תמנון

 

אפודה נוספת, קצרה יותר, בגוון של יין סגול, כלולה בקולקציית הסריגים של רשת SACK'S הנקראת POWER BASIC. הסריגים של סאקס עשויים מקשמיר, כותנה וויסקוזה בשילוב עם משי טהור וזמש. יש ביניהם דקים עם מחשוף קל, עבים בסריגת צמות, קצרים (עד המותן), וארוכים במראה קרדיגן. וגם סריגים המשלבים קרעים, בעלי סגנון רוקיסטי, בעלי טקסטורה בולטת בסגנון וינטג', סריגי ז'קטים משולבים עם כפתורים ועוד.

 סאקס. צילום יעקב מהגר

סאקס. צילום יעקב מהגר

 

סגול של יין בורגונדי מייחד גם את המעיל של המותג הבינלאומי נאוטיקה: עמיד בגשם, מרופד ועם שולי פרווה מלאכותית בקפושון.

נאוטיקה. צילום ירון ויינברג

נאוטיקה. צילום ירון ויינברג

 

אפשר להסתפקבאביזר בצבע יין, כדי להעיד על עדכון אופנתי. למשל התיק של המותג היוקרתי ראלף לורן, הנראה כאן. הוא גדול ונוח לנשיאה וניתן להשיגו בחנויות המעצב בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה. יש שם גם ארנקי ערב קוקטיים בבורדו.

רלף לור.1450 צילום טל טרי

ראלף לורן. צילום טל טרי

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.