פורסם by & קטגוריה בית, חגים, חומרי ניקוי, חידושים ופטנטים לבית.

לא זוכרת שנה שבה מבצע ניקוי הבית לקראת פסח, עזר לי להתנקות נפשית מהמתחים הפוליטיים, ההפגנות האלימות, השיח המפחיד והשונא ברשתות, בטלוויזיה ובאמצעי התקשורת האחרים, כמו בימים אלה. אני פשוט בורחת לניקוי חלונות או מקרר, כמוצא של התאווררות והפוגה. ומה שנחמד לגלות זה שרשת דומינו'ס פיצה מהדרין, תורמת לתחושת ההפוגה הזו מבצע מקורי: להזמנת פיצה בסניף מהדרין באשדוד, פתח תקווה, עפולה והקריות מצרפים למשלוח שקית אשפה גדולה ומגבונים, כך שאם את החמץ האחרון אוכלים במדרגות כמו שנוהגים בחלק מהמשפחות, קל לאסוף שאריות ולהשאיר מדרגות נקיות….

דומינוס פיצה מהדרין. מבצע עד פסח -הפיצה מגיעה עם מגבוני ניקוי ושקית אשפה

גם חברת הוסטס המייצרת כפפות חד פעמיים במותג איזי טאצ' החליטה לתרום משהו למבצע הניקיון העכשווי, היא גייסה את המומים שלה כדי שיעניקו לנו כמה טיפים פשוטים ושימושיים. ניסיתי, וזה עובד:

  כדי לנטרל ריחות לא נעימים מפח הזבל – מניחים מספר קוביות קרח בתוספת מעט חומץ בתוך שקית הזבל שבפח.

  כדי לנטרל ריחות לא נעימים מפח הזבל – מניחים מספר קוביות קרח בתוספת מעט חומץ בתוך שקית הזבל שבפח.

כדי לנקות אריות מזון דביקות בעקשנות בסירים, תבניות או בתנור – מגלגלים נייר אלומיניום לצורת כדור ויחד עם סבון כלים משפשפים. כאמור, זה עובד.

הוסטס. מטליות מיקורפייבר. צילום אפרת אשל

 להברקת כלי כסף והפיכתם לנוצצים מערבבים ליטר מים עם סודה לשתייה ורבע כוס מלח. טובלים את כלי הכסף בתערובת, שוטפים עם מים פושרים נקיים ולאחר מכן מייבשים. עדיף עם מטלית מיקרופייבר.

כדי לנקות את המאוורר לקראת הפעלתו המחודשת, עוטפים אותו בציפית ישנה – ומפעילים. כך שאריות האבק לא יעופו לכל עבר.

יש שאריות סבון על דפנות האמבטיה ודלתות המקלחת – נקו באמצעות נייר יבש עם סבון כלים. פשוט לשפשף ולשטוף במים.

לניקוי מכונות קפה מכניסים קומץ של גרגירי אורז לבנים דרך המטחנה הריקה, ממתינים מספר דקות כשהאורז בתוך המכונה, ואז מרוקנים ומנגבים עם מטלית יבשה.

אורגניקזון. תכשירים אורגניים. צילום דנה פרידלנדר אורן

הספה, הכריות והשטיחים מכוסים בשאריות פרווה של חיית מחמד בבית? – העבירו על הריפודים כפפות גומי לחות והפרווה תיבדק אליהן. קרש חיתוך  מפלסטיק או מעץ – נקו באמצעות מיץ לימון שגם יסייע לחיטוי. פורסים לימון לחצי, סוחטים את המיץ על פני המשטח ומשאירים למשך כ-20 דקות, לאחר מכן משפשפים בכרית קרצוף לכלים ושוטפים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.