פורסם by & קטגוריה בית, חגים, חידושים ופטנטים לבית, כלי בית.

מכירים את המוסכמה שאם מנקים חלונות  לפני פסח, בטוח שיום יומיים לאחר מכן ירד גשם ויכתים אותם מחדש, או שיהיה קודם חמסין עם משבי אבק ואחריו גשם, והם יתכסו בבוץ? – אז אני לא מוכנה להיכנע לרואי השחורות האלה, וכן מסתערת על החלונות הרבים בדירתי במטרה נחושה לנקות ולהבריק. ויש לי תנא דמסייע מרשים: מגב בשם סנפיר. הביטו בצילום המצורף (צילמה ענת פלי), ותבינו את השם. הוא אכן מזכיר סנפירי לוויתן, הלהב שלו עשוי סיליקון גמיש שלא סופג מים ולא נשחק, ואם בכל זאת החלטתם לוותר בינתיים על החלונות, הוא יעזור גם לנקות את דלתות המקלחונים, משטחי שיש במטבח, ובעצם על משטח בבית. מייצרת אותו חברת VIVIAN האיטלקית וברת הום סנטר וגם בחנויות רלוונטיות אחרות ניתן להשיגו ב-25 שקלים.

את נפלאות הסיליקון גיליתי גם בסדרה החדשה, מצקת, תרווד, כף מחורצת וכף הגשה גדולה, שמשווקת בימים אלה חברת סולתם. העיצוב והצבע הירוק הבהיר מקסימים, שוב כמו שרואים בצילום המצורף (צילום גל אבירם), אבל היתרון העיקרי הוא בכך שהם הופכים את החיים במטבח לקלים יותר, ולקראת פסח, עם הצורך להחליף כלי חמץ לכלים כשרים, הרביעיה הזו יכולה גם לשמש כמתנה למארחים. המחיר בחנויות לכלי בית הוא 24.5 שקלים לאחד.

ואם מדובר בכלים חדשים לחג, ברשת המשביר יש סירים במותג נינג'ה (ראו בצילום), מצופים בחומר חדשני, עשוי מחלקיקים קרמיים מותכים בטמפרטורה גבוהה מאוד, היוצרים שכבה חזקה ועמידה המונעת הידבקות של תבשילים. רעיון נוסף למתנה לעצמכם או למארחים שלכם המעניקה תחושה של מאסטר שף למי שזוכה בה: בסניפי המשביר ובאתר של הרשת הזו ניתן לרכוש סכינים מקצועיות המגיעות ביחד עם משחיז בעל גלגל אבן, גם כן במותג נינג'ה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.