פורסם by & קטגוריה אופנה, בית, עיצוב.

מה המשותף לתמונות המצעים החדשים של חברת ערד, יצרנית הטקסטיל הגדולה בארץ למצעים, מגבות וחלוקי רחצה, שאני מראה כאן? – שתי תשובות:

א. עיצבו את המצעים האלה מעצבות אופנה מפורסמות.

ב. כל הדגמים צבעוניים מאוד, חלקם עם מוטיבים של צמחיה ובעלי חיים.

אולי הם לא יוצרים אפקט של הרגעה מלאה לקראת שינה, אבל כן יכולים לככב בחלומות מעניינים של אלה שזה מה שהם רואים רגע לפני שנעצמות העיניים.

נדמה לי אגב, שמי שיציע בעידן הנוכחי מצעים בצבע לבן אחיד, ללא כל איור או צבע, כמו בימים עברו, עשוי לקצור הצלחה גדולה בקרב כל הנשמות הנוסטלגיות המתגעגעות לתקופת סבא-סבתא.

דורין פרנקפורט וערד טקסטיל. צילום עדי גלעד

בעקבות הפנייה של חברת ערד לשלוש המעצבות, יצרה כל אחת מהן קפסולה משלה, מבדי סטן, אותה ניתן להשיג בחנות האונליין של ערד טקסטיל (https://aradtextile.com/designers-collectionו), וגם בחנות האונליין של כל אחת מן המעצבות.

אלמביקה וערד טקסטיל. צילום עדי גלעד

הגר אלמביקה קוראת לקולקציה שלה הצבועה בבז' וחום כהה, בשם "צללי לילה", ואומרת:  "עיצבתי מצעים שאני רוצה לישון עליהם, בצבעוניות לילה מרדימה ומרגיעה. אני מושפעת מעולם האמנות. עבורי הצורות של האמן Jean Arp,  הן קומפוזיציה בין המלא והריק, של צורה ורקע, שמשחקים ביניהם בהחלפת הצבעים״. סט מצעים שלה עולה עכשיו 570 שקלים.

דורין פרנפקפורט וערד טקסטיל. צילום עדי גלעד

 דורין פרנקפורט עיצבה שני סטים של מצעי מיטה, הראשון בגווני כחול ולבן בהשראת חופשה באיי יוון והשני בגווני בורדו עמוק וכחול פטרול, בהשראת חופשה כפרית באנגליה הקרירה. וגם סט שלה עולה עכשיו 570 שקלים. 

קרן שביט וערד טקסטיל. צילום עדי גלעד

קרן שביט מכנה את מצעיה "אימג'ין" – "דמיינו", ואיירה עליהם גן קסום מלא בבעלי כנף, נוצות טווסים, וצמחיה ישראלית בהשראת זיכרונות ילדותה בשנות השבעים. סט מצעים שלה עולה עכשיו 480 שקלים. 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.