פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

עידנים חלפו מאז שימשו המשקפיים אביזר לשיפור ראייה ולהגנה מפני קרינה, ועד שהפכו בימינו לסמן גלוי לעין כל של מעמד חברתי, מצב האוברדרפט, ורמת המודעות האופנתית

קארן דונסקי במשקפי מיו מיו. השקת לוקסאוטיקה

קארן דונסקי במשקפי מיו מיו. השקת לוקסאוטיקה

משקפי תיאו ריק סאמארס ורובל אופטיק בוטיק

משקפי תיאו ריק סאמארס ורובל אופטיק בוטיק.

ועדיין, בכל עונה, יש המצאות עיצוביות וניסויים בחומרים חדשניים, שמצדיקים להשקיע בזוג חדש. לעולם אין זו השקעה סמויה שרק הבנקאי שלך יודע עליה. היא הרי הדבר הראשון שרואים במפגש עם מרכיב משקפיים. הרבה לפני ששמים לב ללבושו או לבלוריתו. מי שיכול להרשות לעצמו, ומשקיע במשקפיים אלפי שקלים, יודע מה הוא עושה. אין גם להתפלא על כך שקולקציות חדשות של משקפי שמש יוצאות לחנויות באמצע החורף. בארץ שטופת שמש כמו ישראל, כל השנה היא העונה המתאימה, ואחרי כמה ימי גשם רציני, השמש מפציעה במלוא קרינתה כאילו כבר פסח.

אחד ממותגי המשקפיים שנולד לפני כ-20 שנה בבלגיה, במטרה מוצהרת לשבור את מוסכמות העיצוב שהיו נהוגות עד אז, נקרא THEO. כל שנה יוצאת מטעמו תערוכה נודדת של  מאות דגמים חדשים לסבב עולמי להשקת טרום בכורה. בהשקה הישראלית שהתקיימה ב"ורובל  אופטיק בוטיק" בדיזנגוף סנטר, משכו את תשומת הלב במיוחד מסגרות פלדיום מצופות בזהב 24 קראט עם עדשות. 4,800 שקלים. בגרסה של ציפוי כסף: 3800  שקלים. הבן של הבעלים הבלגיים, ריק סאבארס, שליווה את המסגרות היקרות לארץ, דיגמן אותן על עיניו וגם סיפר כי ברשימת לקוחותיו נמצאים האפיפיור, אלטון ג'ון, ביל גייטס, רוברט דה נירו, פריס הילטון, וידוענים רבים אחרים, כולל השף ישראל אהרוני "שלנו. בין המסגרות של THEO יש קולקציה בשם דשדוש, בצורות גיאומטריות שבורות וצבעים כמו צהוב ביצה וכתום שקוף. ולמען הנשמות הרומנטיות, יש קולקציית משקפיים הדומים לאלה שהרכיבו בסרטים ועל השטיח האדום כוכבות הוליווד בתקופת ה"פאם פאטאל" וה"פילם נואר", כמו ריטה הייוורת ואווה גרדנר. 2,090 שקלים.

ריק סאמארס מציג בוורובל אופיק בוטיק בדיזנגוף סנטר את משקפי זהב שלהמותג  THEO

ריק סאמארס מציג בוורובל אופיק בוטיק בדיזנגוף סנטר את משקפי זהב שלהמותג THEOלארץ מיובא ארמאני על יד קבוצת לוקסאוטיקה ישראל, כמו גם רבים מהשמות הגדולים בתעשיית האופנה כמו בולגרי, ברברי, שאנל, דולצ'ה וגבאנה, פולו ראלף לורן, פראדה, וורסצ'ה ואחרים.

שיבוץ של אבני חן במסגרות הוא לא דבר חדש, אבל על מסלולי תצוגות האופנה באירופה, נראו משקפיים של אמפוריו ארמאני שעל כל ידית שלהן בצבצה פנינה גדולה ובוהקת, ומסגרות עם ידיות צרות במיוחד עם קצוות מצופים גומי, כאן טווחי המחירים הם 550-850 שקלים.

ג'ורג'יו ארמאני בציפוי פלאנל. צילום: כריס מאק

ג'ורג'יו ארמאני בציפוי פלאנל. צילום: כריס מאק

מותג עיצובי מפורסם נוסף, פראדה, נשאר נאמן לסגנון רטרו, עם צורות גיאומטריות גדולות, כולל מראה תעשייתי (PRADA Machine נקראת הקולקציה הזו), עם מתכת מחוררת ומערכת של ניטים מתכתיים מסודרים בשורה. בעידן הפוסט תעשייתי הנוכחי, גם עיצובים תעשייתיים שפעם נחשבו למנוכרים ומכוערים, מעוררים נוסטלגיה. 950-1400 שקלים.

רנית קוליקנט מנהלת השיווק של לוקסוטיקה ישראל במשקפי פראדה

רנית קוליקנט מנהלת השיווק של לוקסוטיקה ישראל במשקפי פראדה

משקפיים בציפוי של בד פלנל או עשויים מעץ אגוז משויף, בהשראת העיצוב התעשייתי, הם הפתעת העונה של ג'ורג'יו ארמאני. חלקם מצוידים בעדשות בורדו או ירוק ליים. מסגרת מעניינת במיוחד של מאצטט משוייש וידיות מודגשות בלוחית מתכת היא בעלת עדשות מדורגות מסגול, דרך ירוק ועד לגוון של ענבר. 1000-3000 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.