פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, עיצוב.

בשיאו של גל השרב הנוכחי, כשמשרד הבריאות ממליץ לא לצאת לשמש ולא לעסוק בשום מאמץ גופני מיותר, קשה להניח שנחליט על ספורט אתגרי, אבל גם כך, כדאי לדעת שהמותג הצרפתי  Julbo השיק קולקציית משקפיים לריצה, רכיבת אופניים, הליכת שטח וכו', אותם ניתן לרכוש ברשת אירוקה ברחבי הארץ.

אירוקה. Julbo

מדובר ב-24 דגמים לגברים ונשים בצבעים בהירים, עם עדשות מיוחדות להגנה מלאה מקרני UV, מצופות בשכבה דוחה מים, שמן וטביעות אצבע, שגם מונעת הצטברות אדים, והן מתכהות ומתבהרות לפי כמות האור בחוץ. בנוסף יש להן חיבור מובנה לשרוך, אפונים להגנה על האף, מגיני צד הניתנים להסרה, וכמובן לא רק כשעוסקים בספורט כדאי להצטייד בהן.

אירוקה. צילום נטלי ורננקו

ביקור באחד מסניפי אירוקה מפגיש אותנו גם עם יתר הטרנדים המובילים בתחום משקפי השמש בעולם. למשל, שהצבע הלבן חוזר למסגרות, לצד מסגרות שקופות וחצי שקופות מאצטט. שחלק גדול ממשקפי השמש הם בסגנון יוניסקס, מתאימים לגברים ונשים בשווה.

אירוקה. ג'ימי צ'ו. צילום ערן תורג'מן

מי שרוצה להסתיר כמעט לגמרי את הפנים, ימצא באירוקה משקפיים בגודל אקסטרא-אקסטרא, לארג', וגם אייקון הלוגואים של המותגים הגדולים, הפכו לגדולים. ה-G של משקפי גוצ'י הוא השנה גדול מאוד, וגם פנדי צרבו את הלוגו על העדשות וזרועות משקפי השמש שלהם, בגדול.

אירוקה. פנדי

זוכרים את משקפי "ג'ון לנון" עם העדשות העגולות, משנות ה-60? גם הם חזרו, ואוהבי העתידנות נוסח הסרט מטריקס יוכלו להרכיב משקפי שמש בעלי מסגרת צרה מאוד, מלבנית או אליפטית, החושפת את גבות.

משקפי הטייסים, שיוצרו לראשונה ב-1937, לא יצאו מאז ועד היום מן האופנה, וגם את הקלאסיקה הזו תמצאו בחנויות עם מסגרת המתכת הדקה וגשר האף הכפול.

אירוקה. נטע אלחמיסטר. צילום גיל חיון

צעירים ונוער אוהבים לחקות ידוענים המקובלים עליהם, ונטע אלחמיסטר שיש לה 1.7 מיליון עוקבים באינסטגרם, נבחרה על ידי אירוקה זו השנה השלישית לקדם מותגים בינלאומיים כטום פורד, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבן, קוואלי ועוד.

קרויצברג קינדר

ואם מדברים על צעירים, אחד המותגים השובביים ביותר האהוב עליהם, הוא קרויצברג קינדר, ברשת דיוק. מדובר בין היתר במשקפיים במראה של מסכה, כמו משקפי סקי, חלקם בצבעים עזים של אדום, אבל גם בחום ושחור, שאי אפשר להתיק את העיניים ממי שמרכיב אותם. חפשו בחנויות האופטיקה המובחרות ברחבי הארץ.

קרולינה למקה

חידוש מלבב שראיתי בקולקציית המשקפיים של רשת קרולינה למקה ברלין הם – עגילים דמויי שרשרת שנותנים קונטרה למבנה המסכה המושך את מרבית תשומת הלב. את העגילים ניתן לחבר או להסיר מידיות המשקפיים.

קרולינה למקה

עוד בין מאפייני המשקפיים של קרולינה למקה: מינימליזם – עדשות ללא מסגרת. דגש על שחור עם מסגרות אצטט שחורות ודרמטיות. עתידנות – עם מסגרות שקופות ועדשות צבעוניות בוורוד או כחול. מסגרות מלבניות, שלדברי מבינים בתחום מחמיאות לרוב סוגי הפנים. שילוב של שחור וזהב במסגרת עם עדשות בגוונים מעושנים. משקפיים ורודים (!), ותכשיטים מיוחדים שתולים על מוטות המשקפיים ואפילו על המסגרת מלפנים שניתן לענוד או להסיר לפי בחירה. חפשו ב-100 נקודות המכירה של המותג בקניונים ברחבי הארץ.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.