פורסם by & קטגוריה בית, חידושים ופטנטים לבית, עיצוב, ריהוט.

הביטו רגע בשתי התמונות המצורפות לפני שתמשיכו לקרוא. לאיפה העיניים שלכם נמשכות בשניות הראשונות? – נכון שלציורים ולעציצים ולאביזרי הנוי האחרים, ורק לאחר מכן לריהוט? זה לא מקרי, כפי שאומרים מעצבי פנים תמיד, האווירה בחדר והרושם החזק ביותר בכל בית, נקבעים על ידי הפריטים המשלימים האלה.

צאלה אהרוני, אחת הבעלים של רשת הרהיטים הומפיקס (HOMEFIX), שהתמונות צולמו באולמות התצוגה שלה, מוסיפה ואומרת שאביזרים יכולים לסייע בריענון המראה של הבית ויצירת תחושה של עדכון טרנדי שלו, גם בלי השקעה מאסיבית בקניית רהיטים חדשים. איך עושים זאת נכון? אלה כמה מהעצות שלה:

תכנון תקציב. נשמע מובן מאליו אבל זה לא. לפעמים נסחפים תוך כדי קניות ומגיעים לסכומים שלא חשבנו עליהם מראש. לכן, קובעים מראש את הסכום שביכולתנו להשקיע, ורצוי למצוא חנות המכילה את כל הפריטים הרלוונטיים – עציצים, ציורים, אגרטלים וכו'. זה גם יכול להבטיח שפה עיצובית משותפת ומניסיון גם הוצאה כספית נמוכה יותר מאשר אילו קנינו כל אביזר בחנות אחרת.

סגנון חיים. לזוג פנסיונרים, לזוג צעיר ללא ילדים ולמשפחה עם ילדים קטנים או חיות מחמד בתוך הבית – לא מתאימים אותם פריטים. נושא הילדים ובעלי החיים חשוב במיוחד כשמחליטים לרענן את מראה הבית. בדים רחיצים, אביזרים לא שבירים, עציצים על כנים גבוהים שלא מגיעים אליהם בקלות. אהרוני מציעה לשם כך להשקיע בייעוץ מקצועי של מעצבי פנים. זה עוד סעיף בהוצאות, אבל עשוי להתגלות בשקלול הכללי כחוסך בהוצאות.

התאמה אישית. עם כל הכבוד לאופנתיות, חשוב לבחור בפריטים שעושים לכם טוב בעין ובנשמה, שמייצגים את הסגנון האישי שלכם ויוצרים סביבכם את האסתטיקה שגורמת לכם להרגיש הכי בבית בעולם, כי בסוף זה המקום שבו אתם מבלים את רוב הזמן.

ולבסוף, עוד משהו על רשת HOMEFIX – כל הרהיטים בסניפיה הם מתוצרת כחול לבן, ובין יתרונות הייצור בארץ הם זמני האספקה הקצרה. כאן לא צריך להזמין היום ולקבל כעבור חודש או חודשים. גם אביזרי הנוי הם חלק מההיצע. והתרשמתי מן העובדה שמדובר בטווחי מחירים מגוונים, גם למוגבלי תקציב וגם למי שיכול להרשות לעצמו יותר. ברשת מוסיפים שהצוות שלהם עומד לרשות הלקוחות בייעוץ והכוונה בלישנסקי 18 ראשון לציון, האומן 8 בחדרה ובן ציון גליס 30 פתח תקווה. 

צילומים: דניאל אהרוני

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.