פורסם by & קטגוריה אופנה, טיפוח.

לא רק "שחור זה יפה", ו"מלאה" זה לגיטימי. המגמה של הפוליטיקלי קורט מגיעה, ובצדק, אל השיער. היא עושה צדק עם כל האפריקנים למשל, וגם עם מינימום שליש מהנשים הישראליות. כן, כל אישה שלישית בארץ נולדת מתולתלת. אז די כבר עם רודנות שיער המקלות החלק. באתר "מחאת המתולתלות" יש חמישים אלף חברות אם לא יותר, וכדאי שכולנו נצטרף. וחוץ מזה, חברת נטורל פורמולה השיקה קמפיין להעצמת המתולתלות ומבטיחה לקיים כל שנה את "יום המתולתלת הבינלאומי". אז הלאה פן ומגהצי שיער ו"אבו עגילה" (תשאלו את הוותיקות מה זה), וסיכות שיער וקוקס המהדק את התלתלים וכאילו מעלים אותם, נניף בגאווה את תלתלינו ונחפש תכשירים ומספרות שיודעים איך לטפל בהם נכון.

נטורל פורמולה. צילום איתן טל

נטורל פורמולה. צילום איתן טל

ל"נטורל פורמולה" למשל, יש קרם לחות, ספריי ומוס, לעיצוב תלתלים. וחברת קוסמופארם תורמת שש עצות של לילי פסקינו, מומחית שיער ושל דורון פסקינו, מבעלי

"מרכזי פתרונות שיער" לטיפוח תלתלים.

צילום דורון פסקינו

"מרכזי פתרונות שיער". צילום דורון פסקינו

  1. תלתלים דורשים חפיפה יומיומית, אך הדבר אינו בריא לעור הקרקפת ופוגע בהפרשת השומן הטבעי. לכן במקום לחפוף כל יום להשתמש בבקבוק ריסוס שבתוכו מערבבים מים עם מעט מרכך או מסיכה. קיים בחנויות גם תרסיס כזה במארז מוכן.
  2. הזמן הנכון לסרק שיער מתולתל הוא במקלחת, תוך כדי שימוש בחומר מרכך.
  3. בסיום החפיפה רצוי לשטוף את השיער בזרם מים קרים ולהניח לשיער להתייבש באופן טבעי, ללא פן וללא מגבת, העלולה לשבור את השערה כאשר משתמשים בה באגרסיביות.
  4. כאשר השיער עדיין לח, זה הזמן הנכון למרוח חומר מזין.
  5. אסור להזין את השיער המתולתל בשמן שגורם לייבוש ולנזקים לטווח הארוך.
  6. שיער מתולתל צריך לספר על יבש. זה מבטיח שהתכווצותו הטבעית של השיער נראית לעין ולא צפויות הפתעות לא נעימות בסוף התספורת כאשר השיער מתייבש.
בליסימה

בליסימה. מומחי שיער היודעים לטפל נכון בתלתלים

אגב, אחד ממתחמי הטיפוח המתמחה בתספורות ותסרוקות למתולתלות, הוא בליסימה (www.salon-belisima.com) בדיזנגוף תל-אביב שם יודעים לשים דגש על דירוג וכיווץ התלתל בצורה מדויקת, ועל תרסיסים. בין היתר מעצבים שם תלתלים באמצעות מכשיר בייביליס.

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.