פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, חגים.

חגים וזמנים לששון, אבל גם למתנות. נכון שהמקורות פסקו "שונא מתנות יחיה", אבל הראו לי מארחים בסעודות ראש השנה, סוכות או שמחת תורה שלא יקבלו בשמחה לפעמים אפילו בששון, שי סמלי או משמעותי, מאורחיהם. מה שאני מציעה היום זה לקיים מצווה תוך כדי מתן המתנה. איך עושים זאת? אם קונים משהו המהווה תרומה לעמותת המעסיקות אנשים בעלי מוגבלויות, מתנה "ירוקה" התורמת לאקולוגיה של כדור הארץ, או מתנה המקלה על חיי המארחים עצמם, כמו מקל ההליכה שהוא גם כיסא נייד עליו אספר בהמשך.

אספתי כמה דוגמאות מייצגות של התרומה לעמותות.

עמותת אנוש. 55 שקלים. צילום איילת שטרן

עמותת אנוש. 55 שקלים. צילום איילת שטרן

עמותת אנוש למשל, מעסיקה אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית ככלי שיקומי ומקדמת את שילובם בקהילה. ניתן לרכוש דרכה מארזי סוכריות דבש, מעדן דבש חלבה, כלי הגשה לתפוח בדבש, קערית בצורת רימון בתוספת דבש, וסימניה בצורת תפוח או דבורה. 16 עד 75 שקלים. אפשר להזמין טלפונית או דרך אתר: 054-9299522  meiravg@enosh.org.il

סטודיו אנד ג'וי. נורה מסמלת את אור החג וטוב הלב של הרוכש

סטודיו אנד ג'וי. נורה מסמלת את אור החג וטוב הלב של הרוכש

סטודיו אנד ג'וי בראש העין. למעלה מ-80% מעובדיו הם אנשים עם צרכים מיוחדים. הם הכינו מארזים בסדרת "מעגלים של אור" בצורת נורות חשמל שניתן למלא בדבש, סילאן, רוטב רימונים וסוכריות עדשים. 20-24 שקלים. לפרטים נוספים: www.andjoy.org.il ו-03-9011735.

עדיים מכל הלב. תכשיט לבקבוק יין. צילום יוסי גמזו לטובה

עדיים מכל הלב. תכשיט לבקבוק יין. צילום יוסי גמזו לטובה

"עדיים מכל הלב". סטודיו לתכשיטים ללא כוונות רווח. הכנסותיו מופנות ליצירת מקומות עבודה לאנשים עם צרכים מיוחדים נפשיים. התכשיטים מקוריים ומיוצרים בסדרות בודדות ובעבודת יד. יש גם חבקי מפיות ותליונים לבקבוקי יין. 35 -3000 שקלים. לפרטים נוספים: www.adaim-yr.co.il.

כלים שלובים. מבחנות עם פרחי משי. 75 שקלים. צילום מני הלפרין

כלים שלובים. מבחנות עם פרחי משי. 75 שקלים. צילום מני הלפרין

"כלים שלובים". כ-40 עמותות ומעצבים שרובם בעלי מגבלה נפשית. ההיצע כולל מאגדים של ריבות, יינות וצנצנות, כלי הגשה בעבודת יד, ערכות לגידול תבלינים ועוד. 7-450שקלים. למיזם לראשונה השנה יש אתר הנושא את שמו. לעוד פרטים: 03-5353810.

ובנוסף, עשרות עמותות ללא מטרות רווח המעסיקות בעלי מוגבלויות בכל התחומים הנפשיים והפיזיים, יקיימו יריד בבניין בנק הפועלים ברחוב יהודה הלוי 63 בתל אביב ביום שישי 23 בספטמבר בשעות 9:00-15:00 ובמוצ"ש של אותו שבוע בשעות 20:30-23:00.

יYOLETA. פאזל תלת ממד "ירוק"

יYOLETA. פאזל תלת ממד "ירוק" להרכבה עצמית של כבשה

הזכרתי מתנות מחומרים ממוחזרים או ירוקים, המהוות תרומה, אם לא לקהילה, אז לסביבת החיים של כולנו. דוגמה: פאזלים תלת ממדיים מעץ טבעי או נייר ממוחזר של המותג YOOLETA להרכבה עצמית. קבוצת האמנים שיצרו את הפאזלים האלה מכנה את עצמה TEAM GREEN ("הצוות הירוק"). 44-53 שקלים. פרטים נוספים באתר: www.yooletta.com.

נרות קקטוס

נרות קקטוס. סמל לעמידות ואריכות ימים

ומה דעתכם על מתנות המקדמות את המודעות לצמחיות מיוחדות? למשל קקטוסים. לקקטוס תכונות של עמידות בכל מזג אוויר כמעט ואריכות ימים. דרכו אנחנו יכולים לבטא את איחולינו למקבלי השי הסמלי, למשל נרות בצורת קקטוסים, אגרטלי קקטוס וצלוחיות הגשה בצורת עלה קקטוס. יבוא בלעדי מאנגליה של חברה בשם Weapon of Choice. 39-155 שקלים. לפרטים- 0544440669.

רשת למטייל. מקל הליכה שהוא גם כיסא נייד

רשת למטייל. מקל הליכה שהוא גם כיסא נייד

אחרונה חביבה, מתנה המקלה על חיי מארח מבוגר בטיולי עונת החגים. ברשת "למטייל" יש מקל הליכה שהוא גם כיסא מתקפל נייד. הוא יכול לשאת עד 113 ק"ג ולהישאר יציב. קל לפתיחה וקל משקל. 260 שקלים. לא רק סבים אלא גם סבתות ישמחו להיעזר בו.

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.