פורסם by & קטגוריה בית, חידושים ופטנטים לבית, טיפוח, כלי בית, עיצוב, קוסמטיקה.

את השמחה ותחושת ההקלה על היציאה ההדרגתית מסגר הקורונה, אפשר ללוות ברכישות חדשות, בחנויות שכבר פתוחות או אונליין, כפיצוי על כל ההזדמנויות שהחמצנו להביא מתנות למארחים בחגים או לצ'פר בהם את עצמנו. ומאחר שהורים מבוגרים, סבים וסבתות רבים עדיין מתבקשים להישאר בבית, למה שלא שנפנק גם אותם במתנות שישמחו אותם מבלי שיצטרכו לצאת.

סולתם. סכיני שיבויה. צילום גל בן זאב

לחובבי בישול למשל, ולא משנה כמה המטבח שלהם כבר מצויד, סדרת הסכינים החדשה של מותג שיבויה ((Shibuya שחברת "סולתם" החלה לשווק היא תוספת מכובדת ומעשית במיוחד. שילוב של אסתטיקה יפנית, פלדה איכותית ולהב חד. הסדרה כוללת סכין שף למשימות קיצוץ, חיתוך וקילוף של בשר, דגים, ירקות, פירות ועשבי תיבול. סכין סנטוקו – הגרסה היפנית לחיתוך ירקות לרצועות בעובי משתנה, עם להב לאיסוף חלקים חתוכים וקצה מעוקל המסייע לתנועה חלקה. סכין פטי לחיתוך עדין ועוד. אחת התכונות החשובות בסכינים האלה הוא "מפרץ" שבין הלהב לידית המרחיק את האצבעות ומגן עליהן. 64.5 עד 99.5 שקלים.

עוד רעיון לחובבי מטבח ובישולים: שייקר טחינה עם קווי מדידה לטחינה במרקם סמיך או כרוטב דליל, שניתן להשיג ברשת סניפי סימונס.

את טקס "על האש" ביום העצמאות בחברת משפחה מורחבת וחברים, החמצנו, אבל לעשות מנגל במרפסת אפשר גם בל"ג בעומר ואת ההורים והסבים אפשר לשמח עם מתנת ערכת ברביקיו שניתן להשיג ברשת ג'נטלמן, הכוללת סינר ועליו כתובת מלך המנגל ועליו כיסים ייעודיים לכלי עבודה ותבלינים.

פלדינוקס. נובל קולקשן

דוגמה נוספת למתנה גם למי שביתו מצויד בכל כלי האוכל וההגשה הדרושים הם המגשים האוריינטליים במותג Novell collection של חברת פלדינוקס, שיפה במיוחד להציג עליהם שוקולדים ופירות. החל מ-223 שקלים. או כוסות ותחתיות בדוגמת מעוינים עם עיטורי זהב המקיפים אותם בצורה סימטרית. 276 שקלים לסט 6 כוסות ותחתיות. אישית התלהבתי במיוחד ממעמד לכפיות ברונזה- בעיצוב ייחודי במינו של ברבור זקוף. מקסים להעמיד אותו בגומחה בסלון. 128 שקלים. ניתן להשיג בחנויות כלי הבית ברחבי הארץ.

סודהסטרים

הימים מתחממים והקיץ מתקרב, וחשוב לשתות כמה שיותר. חברת סודהסטרים מבטיחה לשלוח לבתים מכשירים ובקבוקים בצבעי פסטל טרנדיים (כתום אפרסק, ירוק מנטה ואפור בהיר), כולל מיכל גז המספיק לכ-60 כוסות. 249 שקלים כולל השליחות. אפשר להזמין במוקד השירות של החברה או ברשתות שופרסל, הום סנטר ואייס.

ערכת טיפוח. חברת HL

מארז שיתקבל בשמחה גדולה על ידי סבתא או אם המשפחה הכין מותג הקוסמטיקה HL, ויש בו שלושה מוצרי מולטי ויטמין: סרום, קרם יום וסבון ג'ל. 570 שקלים (ניתן להשיג טלפונית אצל הקוסמטיקאיות המובחרות).

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.