פורסם by & קטגוריה אופנה, הנעלה, עיצוב.

לטרנד הנוכחי של חפתי פרווה בשולי נעליים גבוהות ומגפונים היה תקדים לפני כמה עשרות שנים עם אופנת החותלות. היה לכך מקור ראשוני בלבוש הצבאי. בצילומים עתיקים אפשר לראות חיילים שמעל הנעליים הצבאיות שלהם יש חותלת לבנה, לפעמים גם עם כפתורים.

טרנד החותלות שהוחלף בטרנד חפתי הפרווה בנעליים

גם רקדניות בלט אימצו את החותלות, סוג של גרביים עבות ללא החלק התחתון של כף הרגל, למניעת הצטננות שרירי השוקיים המאומצים במיוחד בריקוד על קצות האצבעות הנדרש בבלט. לפני דור או שניים עברו החותלות ממלתחת הרקדניות למסלולי האופנה וכמעט כולן הוסיפו בחורף לנעליים ולגרביונים גם חותלות. אבל בשנתיים-שלוש האחרונות, ירשו את החותלות חפתים מפרווה מלאכותית המעטרים את הקצה העליון של הנעל או המגפון.

גלי. צילום אסף לוי

בקולקציית המגפונים של גלי לחורף 2020 המצטיינת במגוון סגנונות: צבאי, בוקרים, קלאסי, קרסול, סניקרס, ועוד, אפשר לראות  ריפוד פרווה פנימית הגולש כלפי קצה הנעל כחפתים או צווארונים דמויי פרווה. לפעמים הסגנון הזה לובש מוטציה בצורת תוספת עליונה הנראית כמו גרב. טווח המחירים בגלי: כ-100 עד כ-280 שקלים.

גלי ילדים. צילום אסף לוי

ב"גלי" גם נעלי הטף והילדים בחלקם מעוטרים בצווארוני פרווה, והם נחלקים לסגנון אורבני עם גומי אלסטי בצדדים וללא שרוכים, רוכסן או סקוצ',  נעלי הליכה עם שרוכים ושילוב של שני צבעים כמו כחול וכתום, כחול וחרדל, ועוד. נעלי מטפסי הרים עם שרוכים אלסטיים שלא צריך לקשור, במראה מאסיבי. ונעלי ספורט עם כריות אוויר, גפה מבד אורג, סגירת סקוצ'ים. לאלה נוספים גם נעלי קטרגל עפ סוליות פקקונים מגומי נגד שחיקה. במגוון המיועד לבנות יש אבזמים, פונפונים, צמוד, נצנצים, ועיטורים נוספים וצבעים כמו זהב ורוד, כסף, צהוב גמלים, סגל וכחול רויאל. רשת הילדים של גלי מצוידת גם בנעלי בלרינה עם פרחים, הדפס מנומר, גימורי לכה, גומי בגף כף הרגל ואלמנטים קישוטיים נוספים, ונעלי ספורט עם דפוסי לבבות, הטבעות כוכבים, ניטים לורקס, דפוסי גרפיטי ובחלקן סוליות פלטפורמה מוגבהות. וכמובן מגפי גשם מגומי עם גימור מניילון צבעוני. נעלי הילדים עולות כ-180 עד כ-200 שקלים. מגפי הגשם, כ-80 שקלים.

טימברלנד. "ילו בוטס"

.המותג הבינלאומי טימברלנד (נוסד בבוסטון על ידי היהודי נתן שוורץ תחילה כנעל עבודה עמידה במים) השיק את נעלי "יילו בוטס" המפורסמות והצהובות שלו, בקולקציית הנשים, בשילוב פרווה ופונפון, שנועלות בחורף הנוכחי סלבריטאיות, פאשניסטיות, סטייליסטיות ומובילות דעת קהל. לצד הצהוב הקלאסי ניתן להשיג יילו בוטס היום גם בוורוד ואפור. המחיר לזוג: 849 שקלים ברשת טימברלנד, רשת BRANDz, רשת אמפוריום ובאתרים.

לאפייט. צילום נדב כהן יונתן

לאפייט איטלי (Lafayette Italy) רשת נעליים ותיקים ברמה גבוהה מיובאים מאיטליה, משווקת גם היא מגפיים, מגפונים ונעליים מעוטרים בפרווה, טרנד חביב במיוחד מעצבי על. בדרך כלל יש להם שרוכים וריפוד פנימי צמרירי. בולטת בלאפייט גם קולקציית הקפסולה מיכאלה Michaella by Lafayette Italy)) שעיצבה מיכל אנסקי בשיתוף מאסטר נעליים איטלקי ידוע.

TO GO

אחרונה חביבה ברשת הלואו קוסט טו גו (TO GO), נעל שרוכים יפה, גבוהה ולבנה, עם אבזם וצווארון פרווה סמיך וגבוה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.