פורסם by & קטגוריה טיפוח, קוסמטיקה.

סגר חלקי, סגר מחורר, סגר בכאילו ואולי בקרוב גם סגר מהודק, לא משנה איך נקרא לזה, עדיין הרוב המכריע של מכוני היופי סגורים והקוסמטיקאיות, בדרך כלל, לא  מקבלות לקוחות. אז זה הזמן לדקלם אם אין אני לי מי לי, ולרכוש אונליין את ספרה הדק אבל המכיל מרובה של יאלי הוד "לעשות נפלאות עם קוסמטיקה מן הטבע" (yalihod.co.il)  טלפון: 0543240140. 70 שקלים).

יאלי הוד. צילום הכריכה

הוד היא מומחית לרוקחות טבעית וקוסמטיקה מן הטבע ובשישים עמודי ספרה, אחרי סקירה של התחום כולו, ורשימת חומרי הגלם הבסיסיים, מלמדת איך הכין בבית תכשירי ניקוי עור הפנים והזנה, בכתיבה בהירה ופשוטה, שאפילו חסרת כל ניסיון בתחום כמוני, הצליחה לייצר.

המחברת מייצרת תכשירי קוסמטיקה טבעיים משנת 2003 וגם הקימה מרכז לימודים רב תחומי עם קורסים וסדנאות. היא מכשירה נטורופתים ומרצה בנושאי נטורופתיה, מאמינה בארומתרפיה, כלומר בכוחם המרפא של שמנים אתריים המופקים מתבלינים, פרחים, צמחים ועצים, ששואפים על ידי אינהלציה או בטפטוף למים חמים, ריחה ישירה על העור, הרחה או עיסוי וקומפרסים. השמנים שלדבריה חשוב שיהיו בכל בית במיוחד בחורף הם לבנדר, עץ התה, לימון, אקליפטוס, הדס, מנטה ואורגנו.

יאלי הוד. צילום מתוך הספר

החלק המעשי והמדליק ביותר בספר הוא זה של הפורמולות, כלומר של המתכונים מהם נוכל להכין, ויש להניח שבעלות מזערית לעומת המחירים בפארמים ובמכוני היופי, תכשיטי טיפוח לפנים ולגוף. בחלק מן המתכונים יש שימוש בדבש וחלב, ירקות שונים, קקאו ושוקולד, קליפות מרוסקות לפילינג וכמובן שמנים אתריים. אבל יאלי מזהירה בצדק, שמאחר שכמה מהשמנים האתריים היא עוצמתיים מאוד, ולכן מומלץ להתייעץ עם אשת מקצוע, לפחות טלפונית, טרם השימוש.

לוריאל פריז. סרום בטפטפת

מאחר שרשתות השיווק והפארם, שסיווגן הוא חנויות חיוניות, נשארות פתוחות, ממליצה גם לחפש בהן את החידוש המעניין של L'ORÉAL PARIS -סרום מועשר בחומצה היאלורונית הנמכר בבקבוקון טפטפת ונקרא רויטליפט פילר. התכשיר מיועד להגברת הלחות בעור ושיפור מראה הקמטים. היתרון בטפטפת הוא בשימוש מדוד יותר, בזבזני פחות (מספיקות 2-3 טיפות בכל שימוש), וגם סטרילי יותר. בחברה אומרים שבאריזת בקבוקון איכות הפורמולה גם נשמרת יותר.110 שקלים ל-30 מ"ל.

מאחר שעברנו בעידן הזום לרכישות אונליין, גם לסדרות טיפוח האנטי אייג'נג: HYALU B5 , היאלו B5 של חברת לה רוש פוזה, ניתן להגיע במגוון אמצעי הקשר האינטרנטיים:

לה רוש פוזה. היילו 5

בפייסבוק: https://he-il.facebook.com/LaRochePosayIsrael, באינסטגרם: @Larocheposayil, ובאתר:  https://www.laroche-posay.co.ilהסדרה החדשה כוללת קרם לחות, קרם עיניים וסרום המכילים חומצה היאלרונית וויטמין 5B, המסייעים לעור להשתקם ולהחזיר חלק מהנפח והגמישות האובדים עם הגיל ועם מתחי החיים. התכשירים עולים 169-229 שקלים, וניתן להשיגם כאמור אונליין בבתי המרקחת של קופות החולים וברשתות הפארם.

רשת הפארם Be. התכשירים של CALLYS

רשת פארם חדשה יחסית בארץ, Be מבית שופרסל השיקה באחרונה מותג קוסמטיקה חדש בישראל: CALLYS. תכשיריו מיוצרים בשוויץ על טהרת הנוסחות הטבעוניות, הם היפואלרגיים ונטולי פרבנים. הרשימה כוללת סרום היאלורון, שלצד החומצה הנזכרת בשמו יש בו גם קמומיל, לבנדר, אניס ירוק ולאנטואין. סרום פיטסל עם שורש ליקוריץ, המטשטש כתמים, שורש גליקולגן שבין היתר יש בו קמומיל ומנטה, תמצית הדרים ותמצית תירס, ועוד. המחירים נעים סביב 230-259 שקלים.

אלונה שכטר. צילום אורי גרון

את שבחי השמן, במיוחד שמן ויטמינים הכולל צמחי מרפא ומינרלים מים המלח, שמעתי גם במרכז של אלונה שכטר, המשווקת מוצרי טיפוח שונים לעור הפנים. מדובר בתכשיר שגם הוא משווק בבקבוקון טפטפת, המכיל בין היתר שמני אבוקדו, זרעי גזר, נבטי חיטה ושמן נר הלילה, עולה 200 שקלים. ניתן להשיגו באתר www.Alonashechter.com ובמרכז ההזמנות: 1800-210-210

ג'ייד. SENSE 5

שמן הוא הכוכב העכשווי ברוב חברות הקוסמטיקה, וגם מותג היופי ג'ייד משיק את SENSE 5, קרם הזנה אינטנסיבית של עור הפנים שבין היתר מכיל שמני רוז היפ, בוראג' וקיק, לצד המרכיב הקבוע בקוסמטיקה המתקדמת של חומצה היאלורונית. כ-150 שקלים. ניתן להשיג בחנות האונליין של ג'ייד, וברשתות הפארם.  www.gade.co.il

וישי. מבצע

אסיים במבצע של מותג הדרמו-קוסמטיקה וישי – קונים 2 מוצרים מסדרות אנטי אייג'ינג  (אידיאליה, ליפטאקטיב, נבאובדיול, סלואו אייג'),ומקבלים הנחה של 60 שקלים, ואם קונים 3 תכשירים מקבלים הנחה של 120 שקלים. המבצע יתקיים עד 3 במרץ 2021 או עד גמר המלאי.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.