פורסם by & קטגוריה אופנה, הנעלה.

אופנת בגדי הספורט חורגת בשנים האחרונות מחדרי הכושר ומגרשי הכדורגל-כדורסל אל מסלולי האופנה ומדרכות העיר. גברים ונשים שלא חולמים להשתתף ברבע מרתון ולא חילצו עצמות מאז שיעורי ההתעמלות בבית הספר, מסתובבים בנעלי ריצה, נעלי הליכה ונעלי טניס. אימוניות מלוות אותנו כל החורף, והסניקרס, המוקסינים והאספדרילים הסגורים – במקום רק רגליים מאווררות בסנדלי רצועות, מלווים אותנו כל הקיץ. ככה זה כשהאופנה מכתיבה, מכופפים אפילו את האקלים לתכתיביה.

סקופ. צילום דימה קרמינסקי

סקופ. צילום דימה קרמינסקי

בהשקות האחרונות של מותגי הנעליים, לקראת האביב והקיץ, כמעט כל חברה המכבדת את עצמה מציעה לצד סנדלי רצועות סניקרס בשלל צבעים ודגמים. הצבעים הכי "איניים", הם כסף וזהב, וברור לגמרי שהנעליים האלה מיועדות גם לבטטות כורסה חובבות טרנדים, ולא רק לספורטאים.

K.SWISS

K.SWISS

החברה הבינלאומית K. SWISS המשיקה כל עונה כ-600 דגמים שונים, מייבאת מבחר מתוכם לישראל כולל נעלי טניס מעור ובד, בטכנולוגיה בלעדית של סוליית צינורות מוקצפת "tubes technology". ייחודה בכך שהיא מחלקת את כובד הגוף לכל אורך כף הרגל. הנעליים האלה מצוידות גם ברפידת ג'ל עבה ורשת תפורה לגפה לאוורור ונידוף זיעה. 249-699 שקלים לנעלי גברים. עד מידה 45. ולנשים, עד מידה 41 המחיר הוא 299-499 שקלים. ניתן למצוא באתר WWW.K-SWISS.CO.IL.

K.SWISS

K.SWISS

חברת ריבוק השיקה באחרונה חנות דגל לביגוד והנעלה פלוס מתחם כושר ענק בנמל תל-אביב, ומציעה נעל בשם ZPump Fusion 2.0 המצוידת בתא אוויר ללא תפרים. התא מקיף את כל כף הרגל, ובעזרת לחיצות על כפתור שאיבה הממוקם תחת הקרסול ניתן לדחוס לתוכו אוויר ולהתאימו לצורת כף הרגל הפרטית של כל אחד. 549 שקלים.

ריבוק

ריבוק

שטחי הדשא סביב החנות אמורים לעודד את הציבור לאימוני קרוספיט, יוגה, קיקבוקס, וגו'.

ריבוק

ריבוק

ועוד מותג מפורסם, WRANGLER – מציע לקיץ סניקרס לנשים, גברים וילדים בסיסמת "אמריקה עכשווית". למען הנוחות משולבת בהם סוליה מחומר מוקצף מכוסה בבד. סניקרס הגברים עשויים בד קנבס או שילובים של בד ועור, ואלה של הנשים עשויים סניקרס בצבעי ג'ינס, לבן או עם הדפס פרחוני. 299-379 שקלים

רנגלר. סניקרס ואספדרילים

רנגלר. סניקרס ואספדרילים

אפילו מותג הנעליים האייקוני UNITED NUDE לא יכול להתעלם מאופנת הסניקרס ומציע דגם המשלב מראה ספורטיבי ואופנתי עם קו גיאומטרי. 750-1490 שקלים. עוד פרטים באתר www.unitednude.com

 גאס . צילום ירון ויינברג

גאס . צילום ירון ויינברג

סניקרס – אומרים אנשי המותג המוביל GUESS הם לא רק פריט חובה השנה, אלא שניתן לנעול אותם עם כל מערכת בגדים, אלגנטית, ספורטיבית או יומיומית. במגוון הסניקרס של המותג יש רבים בצבעים מטאליים, כסף וזהב, עם שילובי חרוזים והדפסים למיניהם שגונבים את ההצגה בכל הופעה. החל מכ-400 שקלים.

HUF

HUF

HUF הוא מותג מוכר בחוגי הסקייטרים והצעירים בכלל, ויש לו מגוון רחב של דגמי יוניסקס. משלב בקולקציית הקיץ החדשה שלו יש סניקרס ג'ינס בעלי סוליה לבנה, לצד דגמים המיועדים לגולשי הסקייט למיניהם. 329-520 שקלים.

פפאיה. צילם מנחם רייס

פפאיה. צילם מנחם רייס

ילדים הם צרכנים מובהקים של סניקרס. גם אימהות שבשם החמסינים הישראלים ירכשו עבורם רק סנדלים, יגלו מהר שהקטנים תובעים נעל ספורט אופנתית. רשת נעלי פפאיה מודעת לטרנד, ויצרה לקראת הקיץ עבור הילדים מגוון חדש של נעלי סניקרס בצבעים והדפסים פרחוניים, מנומרים או עם כוכבים, חלקם עם סוליה גבוהה (פלטפורמה), חלקם בצבעי ג'ינס מכובס. 139-149 שקלים.

 גלי בנים. צילום ירון ויינברג

גלי בנים. צילום ירון ויינברג

בין מאות הדגמים החדשים של רשת גלי מצאתי סניקרס בד לבנים עם גומי בצדדים לנעילה נוחה בצבעוניות של כחול או שחור וסוליה לבנה. כ-180 שקלים.

סי קאי ראן

SEE KAI RUN

עוד מותג לילדים, SEE KAI RUN המגיע מארצות הברית, מציע לקראת פסח סניקרס בצבעי פסטל לצד עיטורי פרחים. "הרבה אימהות קונות לילדות שמלה לבנה קלאסית לחג, ומשלבות איתה סניקרס טרנדיות שהיום ניתן לנעול אותן גם בחגים ושבתות" אומרים בחברה. 229 שקלים עד מידה 25 ו-239 שקלים עד מידה 35.

 טימברלנד ילדים

טימברלנד ילדים

Timberland, משיקה לעונת אביב – קיץ 2016 סניקרס לילדים מבד ג'ינס בהיר עם סוליה לבנה, לצד מוקסינים וסניקרס למבוגרים. אגב, חידוש מרתק של המותג הוא הקפיץ השתול בתחתית העקב בטכנולוגיית סנסורפלקס, לבלימת זעזועים. המותג ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, שחרט על דיגלו, בכך שבדי הנעליים עשויים 100% כותנה אורגנית, והסוליות מגומי ממוחזר, גם קופסאות הנעליים הן מחומרים ממוחזרים.

טימברלנד. מוקסינים בקיץ

טימברלנד. מוקסינים בקיץ

סניקרס הילדים של רשת SCOOP עשויים בד ג'ינס עם סוליה לבנה וכרגיל ברשת, מחיריהם נוחים: כ-100 שקלים.במבחר הגדול מאוד של סניקרס ברשת סקופ מצאתי סניקרס נשים בגווני כסף וזהב (כאמור שניים מהצבעים הכי טרנדיים עכשיו בתחום הנעליים), בכ-200 שקלים. סניקרס גברים בג'ינס – 130 שקלים ויש כמובן גם סניקרס לילדים.

 סקופ. צילם שי יחזקאל

סקופ. סניקרס גם על שפת הים. צילם שי יחזקאל

עוד יבוא חדש שניתן למצוא רק בחנות און ליין (: www.bensimonisrael.co.il), הוא מותג האופנה הצרפתי Bensimon המייבא לארץ נעלי טניס צבעוניות המתהדרות בנועלות מפורסמות כמו ג'וליה רוברטס, נטלי פורטמן, הדוכסית קמילה, אשת יורש העצר הבריטי, ועוד.

בן סימון. צילום ג'אן גודאר

בנסימון. צילום ג'אן גודאר

קיימות שלוש גזרות עיקריות למותג בנסימון: נעלי טניס עם שרוכים, נעליים עם רצועת גומי אלסטית ונעלי בובה. המידות נעות מ-22 לפעוטים ועד נשים במידה 41 וגברי במידה 46. המחירים נעים בין 189 ל-285 שקלים.

 סקוני

סאקוני

יבואנית סאקוני בישראל, משיקה בימים אלה קולקציה חדשה של סניקרס בשם Saucony Originals עם בולמי זעזועים בסוליה, משילוב חומרים כמו ז'מש ובד ויש גם דגמי עור במהדורות מוגבלות. לפרטים נוספים: 6922*

ברוקס

ברוקס

ברוקס, חברה אמריקנית המתמחה בנעלי ריצה, משווקת את Neuro, נעל ריצה מתקדמת עם מנגנון 'שבירה' המעניק גמישות לעקב ולקדמת כף הרגל. נסיינים מדווחים שהנעל מעניקה תחושה טבעית כאילו רצים יחפים. סוד הדחיפה בדסקיות הנעה שהן טבליות פלסטיק מורכבות מתחת לציפוי הסוליה ומעליהן תרמילי 'דחיפה' מצופים בגומי מרופד. תפקידם העיקרי הוא להעניק תגובה מידית לכף הרגל כאשר היא באה במגע עם הקרקע. עוד יש לנעל הזו מערכת שרוכים העוטפת את כף הרגל מכל צדדיה. המטרה: להעניק לנעל תחושה של 'עור שני' לכף הרגל. 800 שקלים.

 

רשת הלואו קוסט תפוז

רשת הלואו קוסט תפוז

אחרונה חביבה תפוז, רשת ישראלית המצטיינת במחיריה הנמוכים המציעה סניקרס במידות 2-18 בכ-30 שקלים. בתפוז יש גם ביגוד לילדים החל מכ-13 שקלים.

פוקס. צילום טל טרי

פוקס. צילום טל טרי

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.