פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד ילדים, הנעלה.

צבעוניים וקייציים, כפכפי זקסי. צילום גון סל

צבעוניים וקייציים, כפכפי זקסי. צילום גון סל

 

כשמדובר בילדים – שלושה-ארבעה חודשים הם זמן סביר להחלפת סנדלים. כפות הרגליים של רובם צומחות בזמן הזה, במיוחד כשמדובר בקיץ, בחצי מספר עד מספר שלם. סיבה נוספת לרכישת זוג סנדלים שני הם הקייטנות, מחנות תנועת הנוער ומסלולי הטיול, המצדיקים לעתים קרובות סנדלי הליכה במבנה מיוחד. כמו אלה של המותג שורש, למשל, או של המותג האמריקני צ'אקו, המיועדים מראש לטיילים.

סנדל שטח שכולו רצועה אחת וללא סקוצ'ים המתבלים עם הזמן. צ'אקו

סנדל שטח שכולו רצועה אחת וללא סקוצ'ים המתבלים עם הזמן. צ'אקו

את צ'אקו המציא מדריך רפטינג צעיר שהבין שלדשדש ימים שלמים עם סניקרס במים זה פחות נחמד והחליט להמציא סנדל שנרשם כפטנט לצ'אקו שבנוי כולו מרצועה אחת שניתן לכוונן ולהתאים למידות של כף הרגל ולכן מתאים גם לילדים וגם לנשים וגברים . מדובר בסנדל ללא סגירת סקוץ'. כי הממציא גילה שסקוצ'ים נוטים להתבלות. שילוב התכונות האלה גרם לכך שזהו הסנדל היחידי בעולם שנושא תו איכות של APMA האיגוד האמריקאי של רופאי כף הרגל. אחד הדגמים, בסנדלי מבוגרים מצויד בסוליות שטח. יש דגם המותאם להליכה על מדרכה, עם סוליה שחלקה עשוי מחומרים ממוחזרים, וסגם עם מדרך אנטומי מיוחד לילדים. לא זול (240-429 שקלים), אבל בהחלט עושה את החיים בקיץ לקלים יותר. נין להשיג ברשתות "למטייל", "ריקושט" וחנויות לציוד מחנאות.

מותאמים למבנה הרגל של ילדים, מעודנים וחגיגיים. סנדלי פפאיה

מותאמים למבנה הרגל של ילדים, מעודנים וחגיגיים. סנדלי פפאיה

למסיבות יום הולדת, מסיבות ברכה, חתונות ושבתות, ניתן למצוא סנדלים במראה חגיגי ברשת נעלי פפאיה. קולקציית הקיץ מתאפיינת בצבעי פסטל של גלידות, במנומרים ואלמנטים ימיים ופיראטיים. יש גם נוכחות חזקה של צבעי ניאון. הסגירה בסקוץ', החומרים כוללים קנבס פרחוני, גומי, ג'ל ולאק מטאלי. גם הבנים לא מקופחים וניתן למצוא עבורם צבעים חדשים והדפסים אופנתיים. מעצבת הבית של פפאיה , מריה רוסיאן, מסבירה שבקיץ הזה היא החליטה לשלב כמה טרנדים באותו דגם, למשל צבעי גלידה יחד עם ספארי מנומר אצל הבנות ואלמנטים ימיים יחד עם פיראטים וצבעים בוהקים בסנדלי בנים. ואילו סוליית הניאון מופיעה במידות גדולות וקטנות כאחד. סיפור מיוחד הם נעלי ג'לי, טרנד חם בעולם הנעלת הנשים, שחודר כעת אל נעלי הילדים. מדובר בנעליים שקל להרטיב כיוון שהן עשויות מגומי שקוף. קו חדש נוסף שפותח העונה הוא כפכפי אצבע לים עם הדפסים ורצועת גומי תומך מאחור.

טרנדים ועכשווים בצבעים ועיצובים. סנדלי קרטר'ס

טרנדים ועכשווים בצבעים ועיצובים. סנדלי קארטר'ס

סנדלים עם אורות מהבהבים הם הלהיט של מותג הילדים קארטר'ס. לבנים הם נראים כמו כריש כחול או תנין ירוק שעיניו מהבהבות בכל צעד. ולבנות – סנדלים בעיטורי פרחים ולבבות מהבהבים. ויש כפכפי אצבע עם רצועת גומי בקרסול, וסוליות צבעוניות. המידות: 20-30. ניתן להשיג ברשת קרטרס- אושקוש וברשת H&O.

כפכפי רשת טו גו בקולקציית הקפסולה של עדי הימלבלוי

כפכפי רשת טו גו בקולקציית הקפסולה של עדי הימלבלוי

 

לצד סנדלים, כפכפים הם לבוש הרגל האולטימטי של חופשת הקיץ, והדגמים בתחום הזה הם במנעד רחב שבין חגיגי להומוריסטי, בין יקר לבין זול מאוד. המחירים הנקובים כאן הם לפני מכירות סוף עונה. בקולקציית הקפסולה שעיצבה עדי הימלבלוי לרשת TO GO יש כפכפי אצבע לילדות עם סוליה שטוחה וחלק עליון פרחוני ורחב החובק ומכסה את כל גב כף הרגל, שמעניק טוויסט מיוחד.

הרשת מציגה גם כפכפים של המותג SOLARIZ, עם גפות בעבודת יד, שכבת גומי בדחיסות גבוהה המעניקה משקל קל במיוחד, סוליה אנטומית מותאמת למים ולמבנה כף הרגל בכמאה שקלים לזוג.

כפכפי הנוחות של ריידר. צילום גון סל

כפכפי הנוחות של ריידר. צילום גון סל

מותג הכפכפים rider מציע דגמי גומי בצבעים ובהדפסים מותאמים לילדים ולצעירים, במידות 19-47 שמחירם ההתחלתי 79 שקלים. עוד מותג צעיר במראה ובתפיסה הוא Grendha , השואב השראה מברזיל עם צבעונית עזה ושילובים אתניים של צמות וחרוזים, חישוקים, אבני חן ותכשיטים. המידות: 24-42.

צעירים ושובביים. כפכפי איפנימה. צילום גון סל

צעירים ושובביים. כפכפי איפנימה. צילום גון סל

 

סוגר את השלישיה הדרום אמריקאית הזו המותג Ipanema עם יותר ממאה דגמים של כפכפים וסנדלי אצבע שחלקם הפכו פריט לאספנים. כל דגמי המותג הזה עשויים על טהרת חומרים הניתנים למחזור וכשליש מהם אכן ממוחזרים. המידות: 19-47. המחיר ההתחלתי: 49 שקלים.

כפכף נשים bliss של המותג REEF

כפכף נשים bliss של המותג REEF

 

כפכפי אצבע צבעוניים וטרנדיים לנשים בשם BLISS מציע השנה מותג הגלישה REEF. הם בנויים מרצועה סינתטית דקה ורכה עם סוליית גומי עמידה מאוד בשחיקה ומים. 119-139 שקלים. ניתן להשיג ברשת בילבונג ובחנויות גלישה.

המבנה המתקפל של סנדלי SALVATOS

המבנה המתקפל של סנדלי SALVATOS

השנה אפשר לערוך היכרות גם עם סנדלי אצבע salvatos  מסיליקון, עם מבנה מתקפל שניתן להכניס לתוך נרתיק סיליקון ולטמון בארנק. זוהי המצאה של האחיות מור וסיון שלום. ערב אחד מור יצאה לבילוי ונעלה נעלי סטיליטו גבוהי עקב ובסוף הערב לא יכלה להגיע לרכבה רגליה כאבו מאוד מהעמידה על עקבים. ואז אמרה לעצמה ״אם רק היו איתי כפכפים מקופלים בתיק״ – והשאר היסטוריה. היום נמכרים כפכי סלבטוס במאה חנויות ברחבי העולם. המידות: 45-41. המחיר לזוג: 99 שקלים.

 

צבעוניות ופרחוניות. ויטרינה. צילום ענבל מרמורי

צבעוניות ופרחוניות. ויטרינה. צילום ענבל מרמורי

אווירה של חופשה טרופית מעניקים גם הכפכפים של המותג ויטרינה המשלבים אלמנטים של ג'ונגל עם צבעי ניאון. יפה במיוחד הדגם בדוגמת מעטפת ובצבע לבן על סוליית עץ. מחיר התחלתי: 139 שקלים וניתן להשיג בחנות הדגל של ויטרינה בדיזנגוף בתל אביב.

מוניטין של איכות ויוקהה. האש פאפיס. צילום מנחם עוז

מוניטין של איכות ויוקהה. האש פאפיס. צילום מנחם עוז

 

מותג נעלי הנוחות האמריקאי האש פאפיס, יש כפכפים מחומרים טבעיים כמו שעם ועור בגימור צמחי. בחלק גדול מהם משולבים תכשיטים ואבנים אופנתיים. הצבעוניות אלגנטית, למשל תכלת, אפור בהיר, בז' לצד ג'ינס ודפוס נמר. מחיר התחלתי: כ-200 שקלים.

 

כפכפי דזיגואל ברשת אנד מור שהתעשרה במותגים חדשים

כפכפי דזיגואל ברשת אנד מור שהתעשרה במותגים חדשים

וישנם גם כפכפי הקרוקסלייט הפופולריים במיוחד בישראל של רשת CROCS שהפכה השנה לרשת crocs & more , וכוללת עכשיו כ-15 מותגים בינלאומיים דוגמת BLUNDSTONE, PAEZ, CUSHE, COBIAN, ROCKET DOG, EMU, BOO ROO NATURAL WORL, DESIGUAL ועוד, אם כי 70% מדגמיה שייכים עדיין למותג קרוקס.

טבע נאות. כמו כפפה לרגל

טבע נאות. כמו כפפה לרגל

 

אחרונים חביבים הם כפכפים של רשת טבע נאות, יקרים אמנם, 329 שקלים לזוג, אבל משלבים נוחות מקסימלית לכף הרגל עם מראה טרנדי עכשווי. הישג מפואר של תעשיית הנעליים הישראלית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.