פורסם by & קטגוריה בית, חידושים ופטנטים לבית, כלי בית, עיצוב.

הרבה התלבטויות ליוו בשנים עברו קניות של רהיטים שמצאו חן בעינינו בחנות הרהיטים או באינטרנט, כי לא ידענו איך הם ייראו בסלוננו הפרטי. האם המידות מתאימות. או האם השיש, הכיור, הקרמיקה שהזמנו מקבלן השיפוצים, לא יאכזבו כשהם יותקנו בדירה ויהיה כבר מאוחר לשנות. זו גם הייתה אחת הסיבות לגיוס מעצבי פנים מקצועיים לסייע בהחלטות האלה.

בית סטודיו קרמיקה. מבט מהקומה השנייה

באחרונה, מאפשרת טכנולוגיית המחשבים לדלג לפעמים על הסעיף הזה בהוצאות. אפליקציה שהוכנסה לרשתות הגדולות של ריהוט ואינסטלציה, מאפשרת לנו לראות על מסך בתלת ממד איך ייראו החדר או האמבטיה עם הקניות החדשות, ובהדרכת הצוות בחנות להפוך למעצבי הפנים של עצמנו. מהפכת השדרוג העצמי הזו, הוצגה בפני גם בסניף של רשת סטודיו קרמיקה, ברחוב הלח"י בבני ברק.

סטודיו קרמיקה. הלוגו

אבל עוד לפני שמתרשמים מתצוגת אריחי הקרמיקה, הברזים המכסים קירות שלמים, בכל צורה, צבע וחומר גלם, השורות הארוכות של האסלות והפינות המעוצבות של חדרי אמבט, הכניסה למקדש העיצוב עצמו השאירה אותי פחות או יותר פעורת פה. מדובר באולם מלבני ענק עם תקרה גבוהה, שילוב פתוח בין התצוגות לחלקים המשרדיים ומה שבעלי המקום מכנים עיצוב אורבני, הכולל קונסטרוקציות ברזל שחור כאילו מדובר בחלל  תעשייתי, אבל לא משאיר ספק שהרבה כישרון עיצובי ואמנותי הושקע בו. מוצדק לגמרי השם "סטודיו" שנבחר לרשת הזו.

סטודיו קרמיקה. אופנהת האסלות השחורות

אגב, ההדמיה התלת ממדית היא לא המילה האחרונה במהפכת הדיגיטציה של סטודיו קרמיקה. חשובה לא פחות ממנה האפליקציה המאפשרת ללקוחות לעקוב אחרי ההזמנה שלהם בכל רגע נתון, לדעת באיזה שלב ייצור או הובלה מדובר, וכמה זמן בדיוק יעבור עד שהיא תגיע אליהם הבייתה. מועד אספקה לא קבוע ולא ידוע, הוא כידוע עילה קבועה לתסכול ולעצבים וכשהוא הופך למדויק וברור, קל ובטוח יותר לשדרג את הבית. המחשב גם מאפשר למוכרים לחשוף בפני הקונים הפוטנציאליים את המגוון הגדול של המותגים והדגמים שברשותם, ובסטודיו קרמיקה גאים במיוחד במותג האיטלקים שהוא בלעדי שלהם FIORNESE.

סטודיו קרמיקה. ברזים בעיצובים אמנותיים

תוך כדי סיור במקום, שמעתי גם על ההבדלים בינינו הישראלים לבין האירופאים כשמדובר בעיצוב הבית, וראיתי כמה מהחידושים בתחום. נתחיל במנטליות הישראלית. מסתבר שהפתיחות לחידושים, הסקרנות וקוצר הרוח שלנו, באים לידי ביטוי באימוץ מהיר של חידושים, חומרי גלם וצבעים. זה מסביר למשל את ההעדפה המקומית של קרמיקות ואביזרים איטלקיים, המצטיינים בעיצוב וצבעוניות, בעוד בגרמניה בפרט ובאירופה בכלל הולכים על סולידיות ומראה מסורתי של האביזרים.

סטודיו קרמיקה: סגנון הרטרו בשדרוג מודרניטסי באריחים וברצפות

פרטים אופייניים נוספים שבלטו לעיני היו אסלות בצבעים כהים, חום ושחור, אסלות תלויות, אסלות מרובעות ולא רק עגולות כפי שאנחנו מורגלים בהן, וקרמיקה בסגנון רטרו נוסטלגי עם אריחים ורצפות בדוגמאות שאני זוכרת מבית סבא וסבתא.

שורה תחתונה: מקום כמו סטודיו קרמיקה הופך את ההחלטה לשדרג את המטבח ואת חדרי השירותים להרבה יותר ידידותית והרבה פחות מעוררת לבטים, מאשר בעבר.  

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.