פורסם by & קטגוריה אופנה, טיפוח, קוסמטיקה.

השיער הופך בעונה הנוכחית, עם מספרן הגדול של שמחות החתונה ומספרם הגדול לא פחות של ימי עומס חום ולחות גוברת, לנושא מרכזי של ההופעה והטיפוח. עבור כלות התסרוקת היא חלק קריטי של ההכנות ליום הגדול, ועבור כל הנשים, מראה נבול או חרוך של השיער (בעקבות צביעה והבהרה למשל) מהווה בעיה נפוצה ומטרידה.

פול מיטשל. שיער אסוף כאילו בטבעיות ובמראה כמעט פרוע

פול מיטשל. שיער אסוף כאילו בטבעיות ובמראה כמעט פרוע אבל עם קשת

לפני שאתייחס לתכשירי הטיפוח החדשים שיעזרו לנו לעבור את הקיץ בשלום, נתחיל עם תסרוקות לכלות. המותג פול מיטשל אחראי לכמה מהטרנדים המובילים במראות השיער של קיץ 2016, ויכול לתת רעיונות פוריים לכלות ובנות משפחתן, או למעצבי השיער שלהן. הוא גם מייעץ איך להתמודד עם בעיות. למי שלא מצליחה ליצור מראה של תלתלים מוגדרים ומעוצבים למשל, בפול מיטשל מרגיעים שכיום, אין טרנד של תלתלים מוגדרים ומלוטשים אלא דווקא תלתול טבעי וחופשי, בכל אורך. "הקיץ הזה חבקי את המרקם הטבעי של שערותיך", אומרים אנשי המותג "ודאגי רק להצטייד בתכשירים המתאימים לסוג השיער שלך כמו סרום לשיער מקורזל, קרם לחות לשיער יבש וספריי לשיער דק".

עצה נוספת: כשהימים חמים ולחים, הכי טוב לאסוף את השיער בקשר נמוך.

אחרון חביב: אביזרים לשיער. הם עושים קאמבק במגוון צורות: סרטים, סיכות, כתרים וגומיות.

 מרוקונאויל. מראה כלה. איסוף נמוך ותכשיט שיער. תסרוקת קווין יוז. צילום דוד וובר

מרוקונאויל. מראה כלה. איסוף נמוך ותכשיט שיער. תסרוקת קווין יוז. צילום דוד וובר

גם ב-MOROCCANOIL מציגים את הטרנדים החמים של התסרוקות, במיוחד באמצעות דוגמניות שנראו על מסלול התצוגה של קולקציית כלות קיץ 2016 במותג מרצ'סה (ראו בצילומים).

מרוקונאויל. יורד טבעי עם חלקים מלופפים

מרוקונאויל. יורד טבעי עם חלקים מלופפים

בנוסף לתכשירים של החברה ששימשו ליצירת המראה כמו שמן טיפולי לייט, מוס מעניק נפח וספריי עיצובי, מציעים כאן לכלות לאמץ את הסגנון של המעצב קווין יוז: שיער אסוף נמוך, עם חלקים מלופפים, ואביזרים לשיער כתוספת.

 מרוקונאויל. איסוף נמוך על העורף לכלות. צילום דוד וובר

מרוקונאויל. איסוף נמוך על העורף לכלות. צילום דוד וובר

מותג השיער המקצועי אינדולה, השיק בקיץ 2016, 4 מראות שיער אופנתיים.

 New Artisian – בהשראת שנות השבעים ומראה הווינטאג'

Graphic Clash – דוגמאות גאומטריות וגווני שוקולד ונחושת.

Elemental Lux – שיער חלק ומבריק היורד באופן טבעי ופשוט.

Aquatic Glam – גוונים כחולים וירוקים בוהקים בשיער כהה.

אינדולה. אסוף בקוקס גבוה או נמוך לפי בחירה

אינדולה. אסוף בקוקס גבוה או נמוך לפי בחירה

אמרנו גוונים, אמרנו צביעה. לא פחות מ-62% מהנשים בישראל צובעות את שערן. כ-38% מהן עושות זאת בבית וגם מדווחות על פחדים מנזק לשיער בעקבות הבהרה וצביעה. חברת "שוורצקופף פרופשיונל" החליטה להתלבש על הבעיה לקראת קיץ 2016, והשיקה ערכת צביעה חדשה בשם FIBREPLEX. מדובר ב-3 מוצרים, שהם שלושה שלבים לשמירה על איכות השיער שנצבע או הובהר.

בשלב הראשון מערבבים תכשיר המתואר כ"מגביר קשרי סיב השערה" עם קרם הצבע והתחליב המפתח. התכשיר מיועד לחזק את סיבי השיער תוך כדי הצביעה או ההבהרה.

בשלב השני מורחים ומעסים מסכה הנועלת את תכשיר החיזוק לתוך סיב השערה. שני אלה במספרה.

ואז בשלב השלישי יש תכשיר שתוכנן לטיפול המשך בבית (70 שקלים). מורחים אותו פעמיים בשבוע על שיער לח מיד אחרי חפיפה, משאירים 2-3 דקות ושוטפים.

 שוורצקופף. מימין צביעה רגילה, משמאל צביעה עם פייברפלקס

שוורצקופף. מימין צביעה רגילה, משמאל צביעה עם פייברפלקס

מתיאס שווינסברג, איש מחקר ופיתוח מומחה של שוורצקופף פרופשיונל מסביר שהבעיה בתהליך צביעת השיער נוצרת משום שהחומר האלקאלי הכימי שיש בצבעים "פותח" את השערה כדי שהמחמצן או הפיגמנטים של הצבע החדש יחדרו לתוכה. זה גורם נזק הן לשיער עצמו והן לשכבת הציפוי (הקוטיקולה) שלה שאף פעם לא נסגרת לחלוטין. ושיער בלתי מוגן הופך כך לרגיש ופגיע יותר לשבירה.

תכשירי -FIBREPLEX אוטמים את משטח השיער עם שכבת מגן המונעת את הנזק הזה. האיטום לדבריו לא פוגע בתוצאה של הצביעה והוא מוסיף שאפשר להיעזר במסכה של השלב השלישי גם כשמדובר בשיער לא צבוע או מובהר.

שוורצקופף. ערכת ההגנה החדשה על השיער, פייברפלקס

שוורצקופף. ערכת ההגנה החדשה על השיער, פייברפלקס

עוד הצעה לטיפוח שיער בקיץ יש לחברת jul – קפסולות עם אצות ים, ויטמינים, פרוטאינים ומינרלים המופקים מצמחים כמו רוזמרין ותפוזים.

הקפסולות מיועדות למניעת שבירת השיער וקצוות מפוצלים וגם לתוספת ברק וגמישות, איזון תאי הקרקפת ומניעת חמצון ונזקי שמש. מורחים על שיער לח ולא שוטפים. 73 שקלים רק במספרות מובילות.

ג'ול. קפסולות לשיער עם תמציות צמחים וויטמינים

ג'ול. קפסולות לשיער עם תמציות צמחים וויטמינים

לסובלות משיער מקורזל ויבש, המתעקש על מראה של רעמה פרועה יש ערכה מסייעת בשם Frizz Miracle של Aussie המכילה בין היתר תמצית אלוורה.

הערכה כוללת שמפו, מרכך ומסכה, כולם עם פעולה נוגדת קרזול (אנטי פריז). שני הראשונים עולים כ-35 שקלים כל אחד והמסכה כ-45 שקלים. ניתן להשיג רק בסופר פארם.

אגב, יש לחברת Aussie סיסמה מדליקה: ״שיער מדהים זה לא הכול בחיים אבל צריך להתחיל מאיפשהו…״

אאוסי. טיפול בקרזול

אאוסי. טיפול בקרזול

התכשיר האחרון שאני מציגה היום שייך למותג הצרפתי למוצרי שיער צמחיים Phyto Paris. זהו מרכך הכולל שמן חוחובה, שמן קיקיון וזרעי אנג'ליקה והוא נועד לחיזוק שורשי השיער, לניקוי הקרקפת ולתוספת ברק לשיער. מורחים אחרי חפיפה לשתיים שלוש דקות. 75 שקלים ברשתות הפארם ובבתי המרקחת והטבע ברחבי הארץ.

 פיטו פריז. מרכך צמחי

פיטו פריז. מרכך צמחי

ועכשיו כשהשיער בריא ומבריק ולא חוששים לצבוע אותו, אציין שלחברת גרנייה יש 28 צבעים לשימוש ביתי בסדרת קולור נטורל המבוססים על שמן זית, שמן אבוקדו וחמאת שיאה, כך שתוך כדי צביעה הם גם מזינים את השיער. בגרנייה מבטיחים שביכולתם לכסות כליל שיער לבן. כ-30 שקלים לערכה. העוקבים אחרי תשדירי הטלוויזיה יודעים שגרנייה העולמית בחרה בחורף האחרון את השחקנית מגי אזרזר להיות הפרזנטורית שלה בישראל.

גרנייה. צביעה משולבת בחומרי הגנה

גרנייה. צביעה משולבת בחומרי הגנה

 

משהו אחד גם עבור גברים: המותג אלפסין השיק למענם באחרונה שמפו קפאין כהה, המיועד רק לבעלי שיער כהה. לא לבלונדינים או לשיער בהיר. מטרת השמפו לשמור על הגוון הכהה, לחזק את סיב השערה ולטפל בשיער דליל של גברים. צריך להשאיר על הקרקפת 2-5 דקות ואז לשטוף. משך זמן ארוך יותר, יגביר את חדירת הקפאין ואת אפקט הצבע. כ-50 שקלים ברשת סופר פארם, רשת ניו פארם ובתי מרקחת פרטיים.

אלפסין. שמפו לגברים כהי שיער

אלפסין. שמפו לגברים כהי שיער

אחרון חביב ונוסטלגי, וגם זול מכל המחירים שהזכרתי עד כה: המותג נקה 7 השיק סדרת שמפו'אים ומרככים עם תמציות פרי לשיער מתולתל, צבוע או יבש, במחיר 10 שקלים לאחד. שאפו.

נקה 7. צילום מוטי פישביין

נקה 7. צילום מוטי פישביין

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.