פורסם by & קטגוריה חגים, ילדים.

הכי זול להכין בבית לבד, אבל מי שעדיין תופרת לצאצאים תחפושות לפורים שתקום. אף אחת לא קמה? ברור. עברו הימים ההם. האופציה המקובלת היום היא לשאול תחפושות מחברות ושכנות שילדיהן גדלו, או להזמין באינטרנט. המחירים באתרים זולים משמעותית ממש לעומת העלויות בחנויות. אבל זה דורש מודעות לגבי לוח זמנים, כלומר חייבים להזמין היום, אם לא עשיתם את זה אתמול, אחרת התחפושות יגיעו לא לפני שקוראים במגילה אלא ערב אמירת ההגדה של פסח. סיבה נוספת לחשוב על תחפושות הרבה לפני פורים, היא ההתלבטות של ילדים שלא יכולים להחליט למה להתחפש, או ילדים שאוהבים לפנטז על תחפושות חודשים לפני החג. אני מכירה אישית כמה מאלה. ונדרשת גם מודעות לגבי איכות החברה ממנה מזמינים באינטרנט, והמידות המקובלות אצלה. בדרך כלל אלה מידות קטנות מהנדרש עבור ילדינו. הזמינו מידה אחת יותר מזו שהילדים לובשים.

צ'יינה ביי. בת הים הקטנה

צ'יינה ביי. בת הים הקטנה

בחרתי בשני אתרים הנחשבים לאמינים וזולים. הראשון, chinabuy: תחפושות באטמן, ספיידרמן, סופרמן עולות בו השנה 52 שקלים. וונדרוומן לנשים – 44 שקלים. תחפושת זוגית להורה וילד באותו הנושא, טרנד שעתיד להיות פופולארי מאוד השנה – 108 שקלים.

LOLA. רחל אמנו. צילום טלי בקון

LOLA. רחל אמנו. צילום טלי בקון

האתר השני הוא LOLA שגם ניתן להזמין באינטרנט וגם למצוא בחנויות. יתרונו של זה עבורנו הוא בייצור תחפושות צנועות ותחפושות במוטיבים שבעיקר המגזר הדתי והחרדי מעוניינים בהן: משה רבנו, רבי נחמן מאומן, הרב עובדיה יוסף, הכהן הגדול, אימא של שבת, רחל אימנו, מלכת אסתר ועוד.

LOLA. הכהן הגדול. צילום טלי בקון

LOLA. הכהן הגדול. צילום טלי בקון

אבל אתחיל במה שמסתמן כלהיט של פורים תשע"ז: תחפושת משפחתית. הילדים וההורים יכולים להתחפש ביחד למשפחת מלוכה, משפחה יוונית, משפחת שוטרים, משפחת פיראטים, אינדיאניים, בוקרים ועוד. כלומר, ניתן להשיג תחפושות לנושאים האלה במגוון מידות.

LOLA. תחפושות צנועות למבוגרים. צילום טלי בקון

LOLA. תחפושות צנועות למבוגרים. צילום טלי בקון

ב-LOLA מדגישים שהתחפושות קיבלו את אישור מכון התקנים והן אינן דליקות ולא מכילות רכיבים רעילים. בירור נושאי הבטיחות חייב כמובן להיעשות לפני רכישת כל תחפושת באתר או בחנויות. ועוד סעיף לבדיקה: האם התחפושוות מגיעות עם האביזרים הנלווים כך שלא צריך לצאת למסע חיפושים אחרי חרב, שרביט או כתר בחנויות.

שוב מתחפשים למכבי אש בעקבות גל השריפות האחרון. LOLA

שוב מתחפשים למכבי אש בעקבות גל השריפות האחרון. LOLA

 

עבור מבוגרים בציבור הדתי המתחפשים למסיבות פורים יש ב-LOLA תחפושות צנועות של נסיכה, מלכה, יפנית, אביר, רופא, נסיך ומלך. הזדמנות לממש חלומות למשך כמה ימים. מחירי תחפושות הילדים נעים בין 89 ל-109 שקלים. מחירי תחפושות המבוגרים נעים בין 129 ל-149 שקלים.

קרטרס. את התינוקות ממשיכים להלביש בתחפושות של חיות מחמד

CARTER'S. את התינוקות ממשיכים להלביש בתחפושות של חיות מחמד

לצד תחפושות משפחתיות, תבלוט השנה גם המגמה החדשה של העדפת גיבורים מקומיים לצד לדמויות מעולם הפנטזיה (אנה ואלזה), וגיבורי על (סופרמן). ילדים רבים רוצים להתחפש ללוחמי אש (כבאים), בעקבות גל השריפות האחרון בארץ, לחיילים ולאנשי כוחות הביטחון בעקבות גל הפיגועים, ולספורטאים, בעקבות הזכייה של נבחרת הספורט הישראלית באולימפיאדה בעיקר בג'ודו. ועוד הפתעה: בנות רבות רוצות להתחפש בפירוש לא רק לנסיכות ומלכות אלא למקצועות המעצימות נשים: טייסות, שוטרות, חיילות, נהגות מרוצים, ולוחמות מיתולוגיות (ויקינגית). והבנים? הם רוצים תחפושות של שלדים, נינג'ות, אינדיאנים, פיראטים ובוקרים.

LOLA

LOLA

תינוקות פחות מחליטים על התחפושות שלהם, וכאן נשארת המסורת של בעלי חיים ידידותיים, ארנבון, פילון, אפרוח, חתול, כבשה ואפילו דג זהב . המחירים המומלצים על ידי LPLA של תחפושות התינוקות: 69-89 שקלים, ושל הילדים 59 עד 119 שקלים. ובמותג הילדים האמריקני CARTER'S (קרטרס), התחפושות מיועדות לבני חצי שנה עד גיל שלוש, הן עשויות מבד פליז חם ומרופד ומורכבות ממכנס וקרדיגן, עם רוכסן, כשמדובר בבנים, ומאוברול כולל חולצה וגרביון, כשמדובר בבנות. המבחר כולל קוף, תות אדום, דב פנדה, נמר, פרפר, עוגיית קאפקייק, פלמינגו, חד קרן, כבאי ועוד.

CARTER'S

CARTER'S

מחיר מבצע ההשקה של קרטרס, עד 12 במרץ – כמאה שקלים לכל תחפושת. ניתן להשיג להשיג ברשת חנויות קרטרס- אושקוש וברשת H&O. להתרשמות מהתחפושות האלה אפשר להיכנס ללינק https://youtu.be/21b1qyiem6I.

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.