פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, הנעלה.

קבלו את הטרנד העכשווי בבגדי בית חורפיים: אותם ההדפסים, אותו סולם הצבעים, אפילו אותה גזרה – לפעוטים, ילדים, נוער והורים. המהדרין יכולים למצוא בגד תואם לחיית המחמד של המשפחה…

דלתא אונליין. צילום דנה קרן

כך בדלתא אונליין במותג אקסלוסיב לכל הגילאים פיג'מות כהות ועליהן איורים צבעוניים המזכירים פירות, אבל יש שם גם פיג'מות הלו קיטי והלוני טונס חלקם עם קפושון, וחלוקי ילדים. וכך במותג "פלפל" המשווק בחנויות גוטקס ופלפל בימי החורף הקרים אוברולים בכל הגדלים מקטיפה או בד צמרירי מסולסל בגזרה המזכירה תחפושות פורים של בעלי חיים.

פלפל. צילום אמיר יהל

כדי שיהיה חם גם בכפות הרגליים, המותג DEARFOAMS מציע ברשתות הוויאנס, מגה ספורט, המשביר לצרכן ועוד, נעלי בית לגברים ונשים בגזרת מגפון או פתוחים מאחור מסריגים, קטיפה, בוקלה, פלוז, סקוצ' או שילוב של כמה בדים וכולם עם בטנת פרווה מלאכותי, בסולם עשיר של צבעים.

   DEARFOAMS צילום דיויד האקרופט

חלק מנעלי הבית של דירפואמס מצוידים בכפתורים וקשירות מיוחדות, חלקם עם רוכסנים, רבים מהם מתאימים גם להליכה אל הסופר הקרוב.

גלי. צילום אסף לוי

קולקציית החורף לילדים ברשת גלי, יפה מספיק כדי לשכנע גם סרבני נעלי בית לנעול אותם. הם פרוותיים ונראי כמו ארנבון או כלכלב, ורודים או שחורים, ונטולי שרוכים או צמדנים המכבידים לפעמים על הטף.

טויס אר אס. צילום אסף לוי

וברשת טויס אר אס יש נעלי בית לילדים עם סוליה מונעת החלקה ודמויות כמו כוח פי ג'יי, אלזה ואנה, המכוניות וספיידרמן, מפתים מספיק כדי שגם הם יחסכו לנו להצטמרר למראה הקטנים המתרוצצים יחפים על הרצפה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.