פורסם by & קטגוריה הורים, ילדים, עיצוב, פנאי, צעצועים, תערוכות, תרבות.

המכנה המשותף בין תערוכת הפסלים הלבנים של אהרון שני "חלמתי חלום" שנפתחה ביום שני השבוע בקומה הראשונה של קניון עופר רמת אביב ותישאר פתוחה עד יום שישי הבא, 13 בספטמבר, ושל יריד בובות הסקוושימלו שייפתח ביום ראשון הקרוב 8 בספטמבר בקומה השנייה של קניון עופר רחובות בשיתוף צומת ספרים ויישאר שם עד 22 בספטמבר, הוא ששניהם מציעים רגעים של קסם סאטירי לכל הגילאים. כן, גם בובות הקטיפה הגוצות מסוגלות לעורר חיוך ולהעניק רגעים של אסקפיזם.

"חלום חלמתי", אהרון שני ותערוכת פסליו בקניון עופר רמת אביב

צילומים עוזי פורת

נתחיל בפסלים, שכדי לצפות בהן כדאי להגיע במיוחד לרמת אביב. שני, פסל אוטודידקט, עורך דין במקצועו, מעצב דמויות דקיקות וקומיות בשילוב של ציניות, סאטירה והומור, נעולים בנעלי צבא, חובשים כובע טמבל, עם קרע באחורי המכנסיים, וחמורים וסוסים, במראה קומי. הלובן של הפסלים קורא למתבונן להשלים אותם בדמיונו בצבעים המתאימים להם. בצורה כזו הוא מצליח לשתף את הצופים במעשה היצירה באופן אינטראקטיבי, וכך להעצים את הנאתם.

ישראלצ'יק נוסח אהרון שני

על התערוכה הפתוחה חינם לקהל אומר אהרון שני שהיא נובעת מזכרונותיו מילדותו בתל אביב של שנות ה-30, ומאווירת הצבריות הארץ-ישראלית החצופה והמשוחררת של אותם ימים.

החמור הקטן של אהרון שני

ואילו בובות הסקוושימלו שכבשו את ילדי העולם ויגיעו לראשונה לישראל לקניון ברחובות, הן עשויות קטיפה, דחוסות, ריבועיות, עם הבעות ולבוש קומי.

ובימי היריד, שיהיה ממוקם ברחבת השופרסל אפשר יהיה לרכוש אותן באפליקציית מי עופר בהורדת ההטבה מהאפליקציה קליפס סקווישימלו חנות חיות בכעשרה שקלים במקום בכ-25, מחירם הרגיל, בשעות פעילות הקניון.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.