פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

תמנון. מיני מי. אם ובת באותו סגנון

"תפתחו את העיניים / תסתכלו סביב / פה ושם נגמר החורף / ונכנס אביב / בשדה ליד הדרך יש כבר דגניות" – וביער בארי אלפי כלניות. את השורה האחרונה העזתי להוסיף בעצמי לפזמון המוכר של נעמי שמר שדייקה כרגיל בתיאור עונת השנה הנוכחית, גם כי הצבע האדום חזר לאופנת אביב 2020 וגם כי הדרום אכן אדום הודות למאות אלפי כלניות שצצו בצפון הנגב בימים האחרונים.

גולברי. הטרנד הנוצץ. בהשפעת הקורונה עלו הדוגמניות על מסלול התצוגה השבוע עם מסכות נוצצות.
צילום אסף לב

סממן אביבי מובהק נוסף הן תצוגות האופנה והקולקציות החדשות ברשתות. ההופעה המאסיבית של החידושים תעלה על המסלול בשבוע האופנה הישראלית שיתקיים בעוד כשבועיים, אבל עד אז הנה כמה מותגים שכבר ניתן לזהות בהם חמש תכונות בולטות: א. הדפסים פרחוניים. ב. שובו של הצבע האדום. ג. הרבה לבן. ד. בדים דקים ושקופים. ה. קפלים דקים וצפופים. ובנוסף נשמר גם הטרנד הנוצץ בבגדי הערב והשמחות.

תמנון, צילום נעמי גולן

תמנון הייתה הראשונה שערכה תצוגת אביב בסניף הגדול שלה בעזריאלי תל אביב, עם סיסמת "שמים פתוחים", ובהשתתפות צעירות לבושות כדיילות חברות תעופה, שהסיעו עגלות כיבוד כמו במטוסים, וחילקו שתיה קלה למוזמנים. זה לא שבתמנון מעודדים לטוס לחו"ל ועוד בעידן סגר הקורונה שנפל עלינו, להיפך, החברה מצהירה שלא צריך לטוס לארצות אחרות כדי לקנות בזול, כפי שישראלים רבים עושים, עיין ערך טורקיה, כי ניתן להשיג אצלה בגדים במחירים זהים או אפילו נמוכים יותר מאשר בחו"ל.

תמנון. צילום נעמי גולן

בבגדי האביב שהציגו דוגמניות תמנון בלטו שלושה מוטיבים: הדפסי קומיקס של הלוני טונס. מערכות בסגנון "מיני מי" (אותו עיצוב ואותם צבעים בבגד לאם ולבתה הקטנה). ושובו של הצבע האדום.  הייתה זו הזדמנות לראות ולהכיר את הדוגמנית הייצוגית החדשה של תמנון, אלה איילון, שבקרוב תיראה על המסך הקטן בעונה החדשה של הישרדות.

תמנון. מוטיב הלוני טונס
צילום נעמי גולן

טרנד בולט נוסף של אופנת האביב בתמנון הם הצבעים הבהירים: בז' חיוור וורוד פודרה, אפור בהיר ולבן, והם מככבים בבגדים משיפון, תחרה, פשתן, וויסקוזה שקופים ונשפכים. בין היתר חולצות משולבות תחרה, חולצות כפתורים מפשתן, שמלות באורך מידי, שמלת קומות מכותנה ותחרה ועוד. טווח המידות נע בין אקסטרא סמול לאקסטרא-אקסטרא לארג' (1-5) וטווח המחירים: 20-120 שקלים.

גולברי. אילנית לוי בטרנד הפרחוני. צילום יניב אדרי

בין ה"זריזין מקדימין" גם  בית האופנה GOLBARY חשף את קולקציית אביב- קיץ החדשה שלו בתצוגת ענק ביום האישה הבינלאומי 08.03.2020 עם הטרנדים המובילים שציינתי: הדפסי פרחים ועלים, בכל הגדלים, בדי תחרה ובדי שיפון בצבעים חזקים: הרבה אדום קורל, ורוד פוקסיה, אבל גם כחול רויאל, ירוק וצהוב, בשמלות ז'קטים וחולצות טי.

גולברי. הטרנד המנוקד. צילום יניב אדרי

תצוגת האופנה נערכה בגני התערוכה בתל-אביב, כרגיל בניצוחו של המעצב הראשי, יעקב גולברי, שהראה בנוסף למגמות הפרחוניות גם הדפסי נקודות – מקטנות ועד גדולות ודומיננטיות המופיעות על חולצות שיפון, חולצות מכופתרות, חולצות עם שרוולי מלמלה ואפילו שמלות ואוברולים.

ריזבד. הטרנד הלבן

חלק מהשמלות הן באורכי מידי ומקסי, חלקן בסגנון מעטפת עם וולן. הלורקס, הניטים המתכתיים והפייטים עדיין מככבים בלבוש הערב,  וגם חולצות עם שרוולי מלמלה וקשירות בצוואר. ובתמונת הסיום של התצוגה ראו על המסלול שמלות ערב שחורות מכסות ברך או ארוכות (מידי ומקסי). השמלות האלה מאובזרות באבנים נוצצות, פייטים ואבזמים. השמלות החל מכ-200 שקלים והחולצות החל מכ-100 שקלים. המידות: 36-48.

הטרנד הלבן PULL & BEAR

והנה שלוש דוגמאות לדומיננטיות של הלבן באביב: חולצה שרוולים לבנה עם וולאן משולש גדול במפתח הצוואר של רשת תמנון, שמלה לבנה ברשת רזרברד עם וולאן משולש גדול בחלקה העליון, חצאית מתרחבת בחלקה התחתון וחגורה שחורה ורחבה במותניים. ובחנות האונליין של החברה הספרדית  PULL & BEAR שהושקה בישראל באחרונה, שמלה לבנה עם מפתח צוואר מעוגל ושרוולי שלושה רבעים, ואוברול צחור חגיגי.

נועה גלר. צילום לירון ויסמן

נועה גלר היא מעצבת אופנה שאוהבת צבעים חזקים ובדים טבעיים כמו כותנה ומשי. הגזרות שלה ברובן גדולות ונינוחות (אובר-סייז), טווח המידות ראוי להערכה כי הוא מתחיל ב-36 אבל מגיע עד 50. לצד שמלות גלבייה ושמלות עם חגורת קשירה במותן, מלהיבות בקולקציית האביב החדשה שלה חולצות מבדי ויסקוזה רכים בגזרות רפויות. הצבע האדום מופיע בשמלה בסגנון כותונת. חמודה גם שמלה בהירה בהדפס עלים ירוקים, שהצווארון והשרוולים עד המרפק שלה מכוסים בנקודות. השמלות של גלר עולות 380-650 שקלים. ניתן להשיג אותן במתחם בזל בתל אביב ובחנות אונליין גלרדיזיין.

ברשקה. נעלות פאואר פאף

באופנת האביב החדשה של חברת ברשקה, חולצות קצרות שרוולים בצביעת טאי דאי וגוונים זרחניים ובחזיתן איורי קומיקס של בנות הפאואר פאף. טווח מחירי אופנת האביב של החברה, כולל נעליים, תיקים ואביזרים נע בין כ-20 לכ-400 שקלים.

ברשקה. טרנד הקומיקס

ייצוג למראה הפרחוני במותג  Reserved שיש לו חנויות בקניון איילון ובקניון גבעתיים, מהווה חולצת שרוולים מבד שקוף עם בטנה, מכוסה בצפיפות במרגניות על רקע סגול בהיר. שקיפות וקלילות מאפיינים את בגדי המותג באביב הנוכחי גם בשמלות שיפון וצעיפים קלים. המחיר ההתחלתי של שמלות רזרבד: כ-80 שקלים.

פולקה. בלעדית במילוס

מי שרוצה להתעדכן בהקדם במגמות האופנה של העונה הבאה, מתבקשת לבדוק כמוני את היבוא החדש בבית האופנה מילוס בגן העיר בתל אביב. יש שם במותג LES COPAINS שמלת מקסי בירוק יער ועליה עליונית סאטן פרחונית באפור וכחול קרח, בסגנון הארט נובו השואב השראה מקימונו יפני. בגדים פרחוניים במותג ספורטאלם, מבדים "נוזלים", חלקם בלבן, אחרים עם אפקטים מטאליים בגווני כסף, מידות 36-46 וטווח מחירים של 600 עד 2200 שקלים.

ספורטאלם. בלעדית במילוס

ובמותג פולקה ריביירה המיובא מצרפת, יש בין היתר חולצה קצרת שרוולים מכוסה בפרחים אדומים ועלים ירוקים משודכת למכנסיים באדום עגבנייה, וטרנד הקפלים צפופים בחצאיות מבד דק בהדפס דמוי שיש. מאפיינים נוספים של אופנת האביב שתראו שם: סאטן משי, קרפ סטן, נצנצים, רשת ויסקוזה, ושמלות קוקטייל בצבעי שפתון אדום, או סומק כתום. טווח המחירים: 500-5000 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.