פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד.

 

קסטרו. אביב 2017. צילום דודי חסון

 צילום דודי חסון

מתאים לגמרי שסרטון הווידיאו ארט של דודי חסון, המלווה את השקת קולקציית אביב 2017 של קסטרו, שנערכה אתמול, ראשון בערב, בבת-ים, צולם בפארק מים, ליד מגלשות ותוך כדי שהדוגמנים והדוגמניות משתובבים כמו ילדי גן ויסודי.

קסטרו. אביב 2017. צילום טל קרת

כיווצים וגזרות ילדותיות

בדי הכותנה המשובצת, הוויסקוזה והשיפון, גווני התכלת, הוורוד והצהוב הבהיר, הוולנים, השמלות דמויות הסינרים מדורות עברו ומכנסי הזלמן של הבנים, "מגיעים עד הברכיים", אם כי צרים וצמודים ולא רחבים כמו בשיר ההוא, הם גם בעלי ניחוח רטרו ("בית קטן בערבה"), וגם מזכירים מלתחה של "ילדים טובים ירושלים" ("הכבש השישה עשר").

צילום טל קרת

תיקי גן

האם הסגנון הזה מתאים לנוער הטוויטר, הסלפי, הפייסבוק והסנפצ'ט של דורנו? לא בטוח. אבל זו האופנה. ועם טרנדים אופנתיים לא מתווכחים. במיוחד כשקסטרו ידועה כמי שקולעת לטעם הצעירים ומלווה בדייקנות את מגמות הסטייל המערבי בעולם.

משבצות פפלום ונגיעות מתכתיות

משבצות פפלום ונגיעות מתכתיות

אז זה מה שיקרה: הפאשניסטיות הצעירות ילבשו באביב השנה שמלת כתפיות ורודה באורך מקסי עם כיווצים וולנים, או שמלת משבצות תכולות מכותנה בגזרת פפלום, או שמלה רפויה עם הדפסי פרחים כולל מלמלות, שמלות תחרה וטול, ומי שלא יכולה בלי ג'ינס, תמצא לשמחתה סרפן ג'ינס וחולצות ג'ינס בשרוולים ארוכים.

צילום טל קרת

מכנסי ילד טוב ומכופתר

והבנים, במראה הילדים הטובים, ילבשו כאמור מכנסיים באורך ברך (סוג של ברמודה), בצבע תכלת, וחולצת כפתורים ארוכת שרוולים באותו הצבע, ושימו לב: מכנסי פוטר עם חגורת גומי, מי אמר גן ולא קיבל, וגם חליפות מכותנה בפסים.

צילום טל קרת

טי ופוטר בגזרה רחבה

בלי ג'ינס אי אפשר, אז בהחלט יהיו גם מכנסי ג'ינס קרוע ומשופשף, בכחול, תכלת או לבן, וחידוש בצורת חולצות טי רקומות בטכניקת תלת ממד, עם ובדי וופל דקיקים. סולם הצבעים הגברי יכלול גם קצת חאקי למי שאוהב.

צילום טל קרת

חליפת ברמודה קיצית

כמה מחירים לדוגמה: השמלות – בין 80 ל-259 שקלים, חולצות הטי והפוטר – בין 40 ל-180 שקלים. המכנסיים באורך ברמודה – בין 80 ל-259 שקלים, והג'ינסים בין 130 ל-299 שקלים.

צילום טל קרת

רך, רומנטי ופרחוני

ואסיים בהערה כללית על הקולקציה: רבים מהדגמים הם כאלה שמתחשק להוריד מהקולבים וישר ללבוש, לא רק משום שהם משדרים אביביות קלילה ואופטימית, אלא גם משום שהם נראים נוחים ולבישים מאוד.

צילום טל קרת

רחב וקליל גם בחמסינים של האביב.  הצילומים: טל קרת

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.