פורסם by & קטגוריה אופנה, טיפוח.

עם כל הכבוד לנעורים, לבלונד, לג'ינג'י, לחום השוקולד הנוצץ, גם לשיער שיבה מגיע מקום על רצף האופנה הטרנדית. חלאס עם האפליה על רקע גיל שגורמת לנשים, ולגברים בעצם גם כן, להזריק בוטוקס, להתענות בחדרי כושר, לעשות דיאטות רצח, "להרים" פנים, לקצר מעיים, לשאוב שומן ולהכניס את עצמם ברצון ובלי כפייה לעינויים שהחבר'ה מהאינקוויזיציה וממרתפי האנ. ק. וו. ד. ברוסיה הסובייטית היו מתים לדעת עליהם אילו היו קיימים בזמנם.

שיער שוורצקופף תסרוקות 2

למה אף "אזרח ותיק" עוד ביטוי מכובס לזקנה, לא יוזם את מהפכת הגיל השלישי (כן גם זה ביטוי מכובס), נבצר מהבנתי. בעידן שבו רק קמפיינים תקשורתיים והפגנות עשויים אולי להחזיר קצת כבוד ומעמד לבעלי הבלורית המלבינה, אולי אפילו להוסיף כמה שקלים לקצבות המדולדלות שלהם, אין ברירה אלא לנקוט בשיטות המקובלות. ברומא נהג כרומאי, ובמאה ה-21 נהג כבלוגראי. ועד שנתחיל להסתער על הפייסבוק, היוטיוב, האינסטרגרם והטוויטר עם פוסטים וסלפי'ס של בני ששים-שבעים, הצעד הראשון במהפכה יכול להיות הפסקה בצביעת השיער.

שיער שוורצקופף תסרוקות

מי שהרימה את הדגל, וכל הכבוד לה על כך, היא חברת שוורצקופף פרופסיונל מבית קונצרן הנקל, שבחורף 2015 הזמינה דוגמניות שעברו מזמן את גיל חמישים, ועצבה על שערן הלבן, תספורות ותסרוקות יפות. לליין החדש הזה ניתן שם: "תהילת הכסף", אם כי צעד יותר אמיץ היה מחייב לקרוא לזה "תהילת השיבה". על כל פנים, החברה מודעת לעובדה שהיא פותחת במהפכה חברתית למען התבגרות ובשלות, וכבר בחרה סיסמת קרב:

Age of Beauty (הגיל הוא יפה), כנראה בהשפעת מהפכות חברתיות משנים עברו ("שחור הוא יפה").

שיער שוורצקופף תסרוקות 4

 

כדי שלא להישאר רק בתחום המילים והסיסמאות, עוצבו גם כמה סגנונות שניתן להתאים לסוג השיער הלבן, לאורכו, ולמבנה הפנים, כפי שמודגם בתמונות. אפשר גם לבקר באתר החברה כדי ללמוד יותר על אפשרויות עיצוב שיער השיבה: www.schwarzkopf-professional.com או www.press.henkel.com 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.