פורסם by & קטגוריה אופנה, טיפוח, עיצוב, שיער, שיער ותסרוקות.

למרות שבעצם כבר חורף, אבל חילופים תכופים של מזג האוויר מימים גשומים לימים חמים, לא מיטיבים עם העור בכלל ועם השיער בפרט. אחת התופעות השכיחות היא נשירה מוגברת בשני המינים. הסיבות לכך הן לא רק תורשה, מחלה או צביעה, אלא גם נשירה עונתית. כך שיש הצדקה מיוחדת להתמקדות בטיפול וטיפוח.

שמני שיער אלונה שכטר

בין האמצעים לטיפוח שיער יש למשל הימנעות מחפיפה יתכופה, מעבר לתכשירים צמחיים או מבוססים על שמנים טבעיים, והיעזרות בפטנטים של הטכנולוגיה החדישה. אחד מהם נקרא – HairMax – נראה כמו קשת השיער עם שיני סיליקון. הקשת מתלבשת על הראש ומזרימה אור לייזר לזקיקי השיער שאמור לחזק אותם. הטיפול הביתי הזה נמשך שלוש דקות, שלוש פעמים בשבוע. עוד פרטים באתר ww.HairMax.co.i.

הזכרתי שמנים לטיפוח שיער. לחברת אלונה שכטר יש סדרה מעולה הכוללת שמפו, וסרום מעשיר, ולמותג אלביב מבית לוריאל פריז יש שתי סדרות המבוססות על שמני לוטוס, קמומיל, פשתן ועוד, אחת מיוחדת לשיער צבוע ויבש, ואחת לשיער רגיל. הן כוללות שמפו, מרכך, מסכה וקרם לשיער.

שמני שיער אלביב מבית לוריאל פריז

בין החידושים הטכנולוגיים שהלהיבו אותי בנושא השיער באחרונה, נמצאת אפליקציה של לוריאל פרופסיונל המאפשרת לראות באופן דיגיטלי ובמדויק על גבי מסך, איך נראה עם צבע שיער חדש כשאנחנו יושבות במספרה, ולפני הצביעה. האפליקציה הזו, המותקנת במספרות מורשות לוריאל פרופסיונל, היא תלת-ממדית ושמה קץ לאי ההבנות בין מעצב/ת השיער ללקוחה בכל הקשור לצבע. פרטים על כך אפשר להשיג במספר 1-800-301-666.

פטנט חדש של לוריאל פרופסיונל: רואים על מסך איך נראים אחרי צביעה

אחרי שהשגנו שיער בריא, מגיע תור עיצובו האופנתי. לפי איתן איקו מלוריאל פרופסיונל, הפני חזר לאופנה בגדול, קצר וארוך, חלק וגלי, ישר כלפי הגבות או מוסט הצידה. חזרו לדבריו גם תספורות קצרות, בעיקר בסגנון קארה, ומתחזקת מגמת המראה הטבעי, גלי או מתולתל, במיוחד בתקופת הקורונה, כשמהספרות סגורות לסירוגין.

בשורה התחתונה, שתי תסרוקות השיער הכי מקובלות בחורף הזה: פוני, רצוי עם קארה ארוך, או תלתלים. צילום לוריאל פרופסיונל

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.