פורסם by & קטגוריה אופנה, הנעלה, ילדים, עיצוב.

אז נכון, למי יש כוח או חשק לקנות בגדים חדשים במצב הנוכחי בארץ, אבל הגשם שירד והחורף המתקרב מאלצים רבים לקנות נעליים, במיוחד אם הישנות התבלו או נעשו קטנות על כף רגל שגדלה. יצאתי לכן לבדוק מה חדש בתחום וגיליתי שהסגנון הכבד וה"גברי" של נעליים גבוהות עם שרוכים, סוג של נעלי עבודה, לנערות ונשים, עדיין מאוד כאן.

ד"ר מרטינס. 1099 ש"ח, ברשת אוריג'ינלס

בקולקציית סתיו- חורף 2023-24 של Dr. Martens זה בולט במיוחד. אם כי המגע הקצת יותר נשי בא לידי ביטוי בשרוכים זהובים. בנוסף, יש למותג הזה גם סדרה חדשה של נעלי מוקסין, בצבעים שחור ולבן אבן. ניתן למצוא ברשת חנויות אוריג'ינלס החל מכ-750 שקלים. המידות: 36-45.

ד"ר מרטינס. 799 ש"ח

גם ברשת גלי חלק מנעלי הנשים מתכתב עם אופנת נעלי העבודה הגבוהות. בנוסף יש ברשת מגפיים ומגפונים דמויי עור בסגנון בוקרים עם תיפורים בולטים, חלקם בצבע כסף מטאלי מפתיע, מגפונים בהשראה צבאית עם שרוכים אבל סגירת רוכסן, וסוליית טרקטור. מגפיים גבוהים עד מתחת לברך עם סוליות שטוחות ורוכסנים מאחור, ומגפונים שטוחים עם עקבי 4-5 ס"מ.

גלי. כ-300 ש"ח. צילום גל ביטון

בסניקרס של גלי הגפת מקנבס ויש גרב פנימית בצבע נוגד. הם מיוצרים בוורוד, צהוב, סגול, ירוק, תכלת ועוד. לנעלי הספורט גפות מבדים ארוגים בשילוב צבעים, למשל ורוד ובורדו. ואם אתם זקוקים לנעלי בית חמות, יש מגוון רחב הכולל מגפוני קרסול לבית, ונעלי בית עם ריפוד פרווה, אבזמים, פונפונים, רקמות או הדפסים. מחירי המגפיים והמגפונים: כ-200 עד כ-300 שקלים. ושל נעלי הבית"כ-60 עד כ-100 שקלים.

גלי. כ-300 ש"ח

HOFF מותג הסניקרס הספרדי השיק את קולקציית סתיו חורף החדשה שלו בסגול וחום התופסים את מרכז הבמה. מעניינת גם העובדה שחלק מהנעליים הם מזמש, קטיפה או לבד. ויש גם שילובי סאטן. לישראל מייבאת את הוף בלעדית חברת סיטי טיים.

הוף. 559 ש"ח

הוף

סקצ'רס הוא עוד מותג המתמקד בנעלי ספורט וסניקרס טרנדיות. לקראת הסתיו יצאה קולקציה מיוחדת לילדות בגוונים כמו סגול לילך, ורוד קורל, לבן עם הדפס לבבות, כוכבים, קשת בענן ועוד.

סקצ'רס. כ-250 ש"ח

הדגש של קולקציית הילדות על נעילה קלה מתבטא בין היתר בנעלי סליפ ללא שרוכים להכנסה קלה של הרגל, סגירת סקוצ'ים, ושרוכי בנג'י נמתחים. המידות: 21-35. המחירים ברשת ובאתר www.skechers.co.il: כ-130 עד כ-280 שקלים.

סקצ'רס. כ-230 ש"ח

יוזמה מעניינת שנרקמה לקראת הסתיו והחורף היא שיתוף פעולה של מותג הדנים האמריקאי ליווייס, ומותג הנעליים קרוקס. התוצאה היא דגמים קלאסיים של כפכפי קרוקס עטופים בג'ינס ועיטורי רקמה אדומה, הלוגו של שני הסוסים, וקישוטים צבעוניים ממתכת. הקישוטים המתכתיים ממוקמים בתוך החורים של הקרוקס. הסדרה מיוצרת בכחול ים ולבן שמנת, והמחיר: 420 שקלים.

קרוקס וליווייס בשיתוף פעולה

.

 

 

 

 

 

+5 כל הרגשות

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.