פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

לחורף עצמו אין שום סימן עדיין בשמיים או בתחזיות מזג האוויר, אבל שעון החורף מתקרב, ובעוד כשלושה שבועות נזיז מחוגים שעה לאחור. זו שעה יפה גם להצטייד בשעון יד חדש במתנה לעצמנו או למי שרוצים לצ'פר אותו ביום הולדתו. יצרניות השעונים כבר נענו למשימה ושלחו לחנויות קולקציות חדשות. סווטש למשל, שתמיד אפשר לסמוך עליה להיות חלוצת הטרנדים העכשוויים, מייצרת שעונים עם א. ציורי קנבס, ב. צבעי ניאון, ג. גוונים מטאליים.

סווטש. איורים על לוח השעון

מי שרוצה להתאים את צבע שעון היד לצבע הבגדים, ימצא בסווטש שעונים ורודים וצהובים, כתומים, חומים ואדומים. אבל הכי בולטים הם אלה שנוצרו באמצעות שיתופי פעולה עם מוזיאונים לאומנות ועליהם העתקים של ציורים מפורסמים. עוד בקולקציה ניתן למצוא הדפסים גיאומטריים, פסים, נצנצים ואבני סברובסקי. טווח המחירים: 289-839 שקלים.

 

מירב ברזילי מרשת הבורסה לתכשיטים אומרת ששעוני אופנה עולים בממוצע כ-600 שקלים, והם פופולאריים בכל הרמות הסוציואקונומיות. מפתיע שלמרות שכולם יכולים לדעת מה השעה בטלפונים הסלולריים, היא מוסיפה, בכל זאת אין האטה בענף, כי קונים אותם על תקן תכשיטים, ויש המצטיידים בשעון חדש כל עונה, אחד לקיץ ואחד לחורף, או מחליפים את רצועות השעון, לפי צבעי אופנת הבגדים. "שעוני האופנה הפכו לחלק בלתי נפרד מהלבוש כולו", היא מסכמת, "ולא מעידים בהכרח על המצב הפיננסי. היום מקובל לראות גם מנכ"לים עונדים שעוני אופנה. ולרוב האנשים יש יותר משעון אחד בבית".

הבורסה לתכשיטים. ורסאצ'ה

אשר לקטגוריית שעוני היוקרה השייכים למותגי על, הם מצוידים בפונקציות טכנולוגיות מיוחדות, עשויים מחומרים יקרים כמו זהב או משובצים יהלומים ואבנים יקרות אחרות, ומחירם יכול לטפס עד אלפי דולרים.

בחורף 2018-19, לפי ברזילי, הלהיטים הבולטים בבורסה לתכשיטים הם שעון ורסאצ'ה מקולקציית Medusa Stud Icon – שיש לו רצועה ארוכה בצבע וורוד ועליה כפתורים מוזהבים. שעון דוקסה עם רצועת עור לבנה או עם רצועת מתכת, ושעון כרומו מוזהב פרנץ' קונקשן. עד 28 באוקטובר, מתקיים ברשת הזו מבצע הנחות משמעותי. למשל שעון ורסאצ'ה עולה 3570 שקלים במקום 5951, שעון הפרנץ' קונקשן, 438 שקלים במקום 730, ושעון הדוקסה 1529 שקלים במקום 2548.

גוצ'י. לוח השעון דמוי בד ארוג ונגיעות של זהב

מותג השעונים גוצ'י משיק ברשת אימפרס לקראת הסתיו שעוני יוניסקס עם אלמנטים עיצוביים מעולם החי והטבע ורצועות להחלפה. גוף שעון עשויי פלדת על חלד כסופה או בציפוי מוזהב וחלק מהרצועות הן בעצם צמידים מפלדת אל חלד, עור או רצועת בד איכותיות ועמידות. גם בגוצ'י יש שעוני יד צבעוניים, צהובים, תכולים וירוקים, בשילוב דמות נמר או בד מפוספס, ויש גם סדרה עם לוח משובץ בשילוב חריטת דבורה על פלדה. המחיר ההתחלתי 1990 שקלים.

D1 MILANO

שעוני הסתיו של מותג השעונים D1 MILANO מלווים את השקת הקולקציה החדשה שמחירה ההתחלתי הוא 590 שקלים, במבצע של בקבוק מטיילים תרמי במתנה על כל רכישה, ששוויו 180 שקלים. המבצע בתוקף עד סוף אוקטובר.

ועוד מותג מפורסם, טיסו משיק שעוני האופנה לנשים בשם Bella Ora Round, במראה עדין במיוחד בגווני שמנת, ורוד בהיר, כחול, שחור ואפילו אדום עז. החל מ-1400 שקלים, גם כן ברשת אימפרס.

טיסו. סגנון עדין ומעודן

 

ברשת JACKIE O המותגים המובילים הם טומי הילפיגר וג'וסי קוטור. כל השעונים של שני אלה, עד גמר המלאי נמכרים בחנויות ובאתר ב-399 שקלים.

ג'וסי קוטור ברשת JACIE O

את סיורי בחנויות השעונים אני מסיימת בחדשים של המעצב מייקל קורס ברשת חנויות פלאנט. באלה שלו פני שעון משובצים קריסטלים, ונמכרים כסט עם צמיד ב-999 שקלים.

מייקל קורס ברשת פלאנט

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.