פורסם by & קטגוריה איפור ובישום, קוסמטיקה.

גם מי שלא אוהבת או לא נוהגת להתאפר, מורחת מדי פעם קצת צבע על השפתיים כדי להוסיף גוון וחיים לפנים. כשמדובר בשבתות וחגים, יש בתחום הזה בעיה, כי השפתון נמחק כמעט עם הביס השני או השלישי ואין היתר לתקן זאת משום איסור צובע. אבל מגמות חדשות בתעשיית איפור השפתיים נותנות פייט לבעיה הזו וגם משפרות את המראה של שפתיים דקות ולא מחמיאות.

לוריאל פריז. LES MACARONS

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'Oreal Paris השיק באחרונה קולקציה חדשה בשם LES MACARONS, במארזים מוארכים שבתוכם יש שפתונים נוזלים עמידים עד 16 שעות. ניסיתי וההבטחה אכן מתממשת. אחרי המריחה צריך להמתין כמה דקות עד שהצבע מתייבש, ואז הוא נשאר על השפתיים גם כשאוכלים ושותים. טוב גם לאירועי שמחה משפחתיים בהם מרבים להתנשק. הסדרה כוללת 10 גוונים החל בוורוד, אדום פטל ותות ועד סגול עמוק. כ-45 שקלים מחיר השקה, 60 שקלים מחיר מומלץ לצרכן.

תרומה נוספת לשפתיים של לוריאל פריז הם שפתונים עם אפקט הוספת נפח. מדובר בסדרה הנקראת קולור ריש שיין. בעת משיחת השפתון על השפתיים מתקבלת תחושת עקצוץ קלה, בעקבותיה רואים שנוסף לשפתיים נפח טבעי. המחיר המומלץ לצרכן: 55 שקלים.

מייבלין ניו-יורק.

אבל עם כל הכבוד למגוון הצבעים הרחב של השפתונים החדישים, אם את רוצה להיות עדכנית, וגם להסתפק בשפתון כאיפור המעניק צבע ומוקד להופעה, לכי על ההצעה של מייבלין ניו יורק שהשיקה באחרונה את מראה האיפור לקיץ 2020:  שפתון באדום עז על פנים באיפור עדין ובהיר וכמעט לא מורגש. כמה פשוט, ככה אפקטיבי.

ג'ייד. "סלפי"

למותג היופי ג'ייד יש קולקציה חדשה של 14 גווני שפתונים מבז' וורוד ועד חום, עתירי לחות ועם ריכוז גבוה של פיגמנטים, שגם הוא מחזק את כושר העמידות של הצבע. מעניין ואולי אירוני שהחברה קוראת לשפתונים החדשים "סלפי", שם רלוונטי במיוחד. כי אם בדרך כלל טרנד הצילום העצמי, הסלפי, בולט מאוד בשנים האחרונות, עכשיו שהקורונה גורמת לנשים ונערות רבות כל כך לשהות בבית זמן ממושך, הן שולחות זו לזו צילומים עצמיים בכמויות ושפתון משפר את הפוטוגניות כידוע. כ-80 שקלים ליחידה.

סקארה. צילום קית גלסמן

ולבסוף, מי שעושה את מלאכת מריחת השפתון קלה כמו ציור ילדים, היא פלטת השפתונים החדשה של סקארה, שבניגוד לאדום והוורודים של האביב  הבא בולטים בה גוונים חורפיים כמו חום שוקולד, סגול ובורדו. צבעי הפלטה עשירים בלחות, היא כוללת 12 גוונים ומחירה כ-30 שקלים. בסקארה מייעצים לאפר את השפתיים בשני גוונים האחד מרכזי והשני בהיר יותר להוספת נקודות אור. גווני הוורוד והאדום, מוסיפים שם, יכולים לשמש גם כסומק ע"י טפיחה קלה באזור הלחיים וטשטוש הפיגמנט. 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.