פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

כרגיל בארץ, שעון החורף נכנס הרבה לפני שיש חורף. החזאי אמנם הבטיח גשם עוד בסוף השבוע הזה, אבל בינתיים חם, וכולם מסתובבים בטי שרט קצר שרוולים וסנדלים. כך שממש לא טיק טק חורף, אבל במוצ"ש הקרוב בכל זאת צריך להזיז את השעון שעה לאחור ובשישי הבא תיכנס השבת ממש מוקדם והחל מהצהריים ישלחו שומריה מבטים עצבניים לעבר השעון הדוהר לקראת שעת הדלקת נרות כדי להספיק בישולים והכנות.

שיר אלמליח. הפרזנטורית של שעוני רויאלטי. צילום דודי חסון

שיר אלמליח. הפרזנטורית של שעוני רויאלטי. צילום דודי חסון

אז כדי להרגיע את עצמנו, למה שלא נתחדש בשעון יד אופנתי? הקולקציות החדשות כבר כאן, ומדובר בשעונים העולים כמו תכשיטים, ומדגימים טרנדים עכשוויים מרשימי

סווטש. מהדורה מוגבלת של שעוני מיקה בהשראת מסכות שבטיות

סווטש. מהדורה מוגבלת של שעוני מיקה בהשראת מסכות שבטיות

אחת החברות המפורסמות ביותר בתחום העיצוב הצעיר של שעוני היד, סווטש, מציעה בסתיו הנוכחי סגנון קלאסי הנקי מקישוטים ותוספות במראה מתכתי או בצבעים כמו שחור, חום, כחול, ואפור הן בשעוני הנשים והן בגברים. מצד שני, ניתן למצוא אצלה שעונים עם הדפסים גיאומטריים ועיצובים של אמן הפופ הפוסט מודרני מיקה עם שעונים בהשראת האומנות המקסיקנית, הספרדית והפורטוגזית – או כאלה העושים שימוש במוטיב המסכה השבטית – במהדורה מוגבלת. בשעון כזה, הלוח צבוע בצבע זהב מהודר והרצועה היא בצבעים חזקים של ירוק, כתום, צהוב, ועליהם איורי עצים ועלים. המחיר: 549 שקלים. הטווח הכללי של שעוני סווטש נע בין 239 ל-1039 שקלים.

סווטש. שעון שרשרת

סווטש. שעון שרשרת

חידוש נוסף של סווטש הוא שעון מודולארי בסגנון POP שיכול להפוך משעון יד לשעון קיר, או שעון שרשרת לשעון הזה מתייחסים כאל פריט אופנה אל-זמני. הרצועות הן מסיליקון והצבעים זרחניים. שעון היד עולה 349 שקלים. שעון שרשרת -459 שקלים ולוח לשעון קיר – 139 שקלים.

סווטש. מלכת הטרנדים

סווטש. מנהיגת הטרנדים

מותג התכשיטים הבינלאומי תומס סאבו משיק לראשונה שעונים לגברים ונשים המתכתבים עם המיתולוגיה של דרקונים ונחשים, עשויים פלדת אלחלד, עמידים במים עד ל–10 אטמוספירות ובעלי מנגנון קוורץ יפני. קולקציית הנשים היא גלאם אנד סול ("זוהר ונשמה"), וקולקציית הגברים נקראת ראבל אנד הארט ("מרד ולב") והיא כוללת את טרנד הגולגולות. טווח המחירים: 790-1390 שקלים. חנות הדגל של תומס סאבו שוכנת בקניון עזריאלי בתל אביב.

תומס סאבו. "זוהר ונשמה"

תומס סאבו. "זוהר ונשמה"

JACKIE O היא רשת מולטי ברנד מקבוצת סיטי טיים המאגדת תחתיה קולקציות תכשיטים ושעונים של מותגי על מובילים כמו ג'וסי קוטור, טומי הילפיגר, בולובה ועוד.

במותג בולובה (BULOVA) החידוש הוא דגם CURV – השעון הקמור הראשון בעולם. הוא מלווה את הקימור של פרק כף היד וגם המנגנון שלו קמור בהתאם. רוב שעוני בולובה מצוידים בטכנולוגיית HPQ – HIGH PREFORMANCE QUARTZ – הכוללת מנגנון קוורץ הנחשב למדויק ביותר בעולם (תדירות רטט kHz 262 – המהירה פי שמונה משעון קוורץ סטנדרטי). הרצועות הן מסיליקון שחור ואפור כהה או פלדת אל חלד כסופה בשילוב כסף וזהב, והמחיר בהתאם: 3030-4545 שקלים.

ג'אקי או. בולובה. החידוש: שעון מקומר

ג'אקי או. בולובה. החידוש: שעון מקומר

שעוני הגברים של בולובה נחלקים לחמש סדרות מרכזיות: שעוני ACCUTRON2 כמחווה לשעון האלקטרוני הראשון שהחברה הזו השיקה ב-1961 ונתפס אז כהמצאה גאונית. שעונים בעיצובים קלאסיים ועל זמניים, בכסף, שחור וחום עם רצועות עור נחש או עור חלק, וגם בעיצוב וינטג' עם רצועת עור חומה. שעונים הנטענים באופן אוטומטי על ידי תזוזת פרק כף היד. שעוני כרונוגרף ושעוני PRECISIONIST המראים דיוק של 1/1000 שניות, ונחשבים למדויקים ביותר בעולם. החל מ-995 שקלים.

ג'אקי או. גוסי קוטור

ג'אקי או. גוסי קוטור. סגנון צעיר

הקולקציה של ג'וסי קוטור JUICY COUTURE)) מכוונת בעיקר לנשים צעירות, ומציעה שלושה סגנונות עיקריים: לגונה – מפלדת אל חלד מצופה זהב אדום או כסף סטרלינג עם שיבוץ אבנים, קאלי, בצבעוניות ורודה בשילוב כסף, תכלת וזהב, וג'טסטר, עם הדפסים מנומרים או צבעי ניאון לצד הדפסי לבבות בשחור ולבן. המחיר ההתחלתי: 595 שקלים.

ואילו שעוני טומי הילפיגר (TOMMY HILFIGER) הם במראה קלאסי עדין עם רצועות מתכת בצבעוניות של כסף, זהב וזהב אדום, או סיליקון כחול, ורוד וחום, שניתנות להחלפה, ועולים 790-1190 שקלים.

קלווין קליין. אלגנטיות עכשווית

קלווין קליין. אלגנטיות עכשווית. רשת אימפרס

במותג שעוני האופנה  קלווין קליין הרצועות הן מסיליקון, כמו ברוב החברות האחרות, והעיצוב מבליט את העונד אותם באמצעות צבעי הניאון של הקולקציה כמו כחול, לבן, צהוב, ורוד ושחור. 1225 שקלים. ניתן להשיג ברשת אימפרס.

אמפוריו ארמני ברשת אימפרס

אמפוריו ארמני ברשת אימפרס

שעוני החורף של רשת פדני המשווקת מותגים כמו טורי ברץ, קייט ספייד, מייקל קורס, מארק ג'ייקובס, ארמני וקרל לגרפלד נחשבים למובילי דרך בתחום האופנה וכדאי לבחון אותם לעדכון לפני שמחליטים על רכישת שעון יד חדש.

סייקו ברשת רויאלטי. צילום מנחם רייס

סייקו ברשת רויאלטי. צילום מנחם רייס

 מי שאוהב נוסטלגיה ורטרו יכול להצטייד בשעון של סייקו ספורט הנמכר ברשת רויאלטי, עם לוח צהבהב ורצועת עור חומה, הנראה כמו אלה שענדו על פרק ידם אבותינו וסבינו, העולה 1115 שקלים. ברויאלטי משווקים שעוני גברים ונשים מהמותגים המובילים פרארי, ELLE, סייקו, אסקדה, פולסר, לורוס ואחרים.

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.