פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה.

 

סטארג'לי. צילום אורלי אלקלעי

סטארג'לי. צילום אורלי אלקלעי

מהו סוד הכוח של תיקים חדשים לשפר את מצב הרוח של בני האדם, לא ברור לי. אבל אי אפשר להתעלם מהניצוץ הנדלק בעיני ילדים ונוער כאשר הם מקבלים תיק גב חדש, בעיקר כזה המתקשר לטיולים ותרמילאות, ואת החיוך הקורן על פניה של אישה שרכשה לעצמה ארנק קלאצ' אופנתי או תיק טרנדי עם רצועת כתף גם אם מחירו בשמיים.

סטארג'לי. הזהב שולט

סטארג'לי. הזהב שולט

רק שמחתה של אם צעירה המחברת לראשונה בחייה תיק לעגלה לאחסון חיתולים, מגבונים, בקבוקים ומוצצים, עולה על שמחת נשים ונערות בתיק חדש. ולכן גם אספר תחילה על תיקי העגלה של עפרה גרף אביב, מייסדת המותג סטארג'לי, ומעצבת תיקי עגלות, תיקי אימהות ותיקי גן חדשניים. המילה האחרונה מבחינתה הם התיקים בצבעוניות המטאלית של זהב וכסף, אבל היא גם מדפיסה עליהם מוטיבים גרפיים המזכירים רקמות וקעקועים.

סטארג'לי. צילום נעמי ים-סוף

סטארג'לי. צילום נעמי ים-סוף

עפרה התחילה לעצב תיקים כאשר לפני כשלוש שנים, לאחר לידת בנה השני, לא מצאה תיק עגלה בסגנון שילהיב אותה, כזה שהוא גם פונקציונלי וגם אופנתי. והיא כנראה מאלה שלא רק מקטרים על התסכול, אלא גם עושים משהו למלא את החסר. את סטודיו התיקים סטארג'לי פתחה ברחוב שינקין בתל אביב והיום היא משווקת את עיצוביה במספר חנויות ברחבי העולם, בין היתר בשוויץ, פלורידה וניו ג'רסי. תיקי העגלה המיוחדים האלה עולים 570-699 שקלים ותיקי הקלאצ'- 110 ועד 170 שקלים.

 EASTPAK לתרמילאים סטייליסטים

EASTPAK תרמילאים בסטייל

האביב והקיץ מביאים איתם גם את וירוס התשוקה למסעות ולנסיעות וזה מתקשר לקולקציה החדשה של חברת איסט פאק (EASTPAK). תיקי הענק האביביים שלה צבועים בגוונים חזקים או מאוירים במוטיבים גרפיים שונים, אבל את העין משכו המטאליים הזהובים, הסגולים והתכולים, לגמרי לא דומים למקובל בחוגי התרמילאים ובעלי סיכוי מעולה להיות הלהיט של הקיץ בתחום.

 SELECT הצהוב שבאופנה

SELECT הצהוב שבאופנה

הצבעוניות הלא שגרתית מאפיינת גם את תיקי האופנה, כפי שאפשר לראות ברשת SELECT המתאפיינת במחירים נוחים מאוד. בסכום של כחמישים שקלים אפשר לרכוש שם תיק בוורוד פוקסיה צעקני, צהוב שמש, כחול רויאל, לצד הגוונים המקובלים של לבן ושחור. לראות את המבחר הזה אפשר גם באתר www.Select-Fashion.co.il.

פוסיל ברשת אמפוריום. כחול מלכותי

FOSSIL ברשת אמפוריום. כחול מלכותי

בקצה הנגדי על סקלת המחירים נמצאים התיקים שמייבאת רשת אמפוריום, בין היתר אלה של המותג FOSSIL שמחירם ההתחלתי הוא 829 שקלים. אבל תמורת המחיר הגבוה מקבלים גם איכות גבוהה מאוד של חומרי גלם, וגם את המילה האחרונה באופנה, שפירושה קווים נקיים, וצבעים עדכניים שבראשם הכחול רויאל, אבל יש גם ירוק, אפור, חום וכתמיד, השחור.

ניין וסט. עוד כחול מלכותי. צילום ירון ויינברג

ניין וסט. עוד כחול מלכותי. צילום ירון ויינברג

גם רשת ניין ווסט מצטיינת בתיקי יוקרה עם כל הטרנדים הבולטים בקיץ הקרוב. מדובר בתיקים קטנים משוחזרים משנות ה-80, תיקי קלאצ’ בשילוב ניטים, תיקי צד (רצועה אלכסונית על החזה), בצבעים חזקים, שילוב של כמה חומרים, המראה המבריק (לק) , תיקי גב גדולים, והכי "אין" – תיקי קופסה מחומרים מבריקים .מה שמאפיין את התיקים האלה זה שניתן להופיע איתם בכל שעות היממה ולכל אירוע. חלקם צבועים בגוונים חיוורים שהם המילה האחרונה בקיץ 2017, חלקם באדום, צהוב, ורוד פוקסיה, כסף, זהב והדפס פרחוני. עוד מאפיין: מייעדים אותם לנשים בכל הגילים. טווח המחירים נע בין כ-300 לכ-600 שקלים.

מייקל קורס. כחול, תכלת ולבן

מייקל קורס בפקטורי 54. כחול, תכלת ולבן

מעצב העל מייקל קורס מייעד לדבריו את תיקי הקיץ החדשים ל"איט גירלז" עכשוויות. בעברית פשוטה: צעירות שלובשות, נועלות, עונדות וחובשות את המילה האחרונה באופנה, ומצייתות לתכתיביה גם בתסרוקות ובאיפור. פאשניסטיות, בכינוי נוסף שהם מוכרות בו. הדוגמניות של הקולקציה צולמו ברחוב תוך כדי הליכה, גם משום שהסדרה נקראת "ההליכה" (THE WALK), וגם מתוך מודעות להשפעה הגדולה של סגנון הרחוב העירוני על המעצבים הגדולים. בישראל ניתן לראות את התיקים האלה ברשת פקטורי 54. זוהי רשת המייצגת של למעלה מ-60 מותגי אופנה בינלאומיים בישראל, שרובם נמכרים בה בלעדית, כולל ג'ורג'יו ארמני, מארק ג'ייקובס, ולנטינו, ורסצ'ה ואחרים.

צ'רלס וקיית'. צבעי הפודרה שבאופנה

צ'רלס וקיית'. צבעי הפודרה שבאופנה

יש להניח שכבר שמעתם כי בקיץ המתקרב לוורוד תהיה עדנה. וזה בא לידי ביטוי גם בקולקציית התיקים של רשת צ'רלס וקיית', שלצד תיקים באדום, ירוק וחום יש לה הרבה תיקים ורודים טרנדיים מאוד.

פרנצ'סקה ביגוטי. סגול מהמם בחומר דמוי עור. ארנק כסף שהוא גם תיק

פרנצ'סקה ביגוטי. סגול מהמם בחומר דמוי עור. ארנק כסף שהוא גם תיק

ולבסוף המותג FB (פרנצ'סקה ביגוטי), שמעצב ארנקי כסף המשמשים גם כתיקי ערב. הארנקים עשויים מחומרים שונים, אחד מהם, מעניין במיוחד הוא סופר-פייבר המעובד בטכנולוגיה המשווה לו מראה של עור טבעי, ובין תכונותיו גם רמת שחיקה נמוכה. לכל ארנקי המותג הזה יש ביטנה מכותנת סאטן, והם כוללים ידיות נשיאה וצבועים בין היתר סגול עז, ירוק מעודן וצהוב גמלים, אדום בוהק ואפור. כ-150 עד כ-450 שקלים.

 

 

 

 

 

 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.