פורסם by & קטגוריה בית, חגים, חידושים ופטנטים לבית, כלי בית, עיצוב, תרבות.

"מתנות קטנות / מישהו שלח לי מתנות קטנות / רסיסים של כוונה / עיגולים של אמונה" – המילים האלה של נועם חורב שהלחין ושר רמי קליינשטיין, מלמדות שלהיפך, אין דבר כזה מתנות קטנות (כמו שבתיאטרון אין תפקידים קטנים), כי האקס פקטור הוא הכוונה הטובה, האכפתיות והאנושיות.

Eva Metal Art

חיפשתי השבוע מתנות קטנות להביא למארחים בליל הסדר. אחרי שנתיים בהם התכנסנו בחוג משפחתי מצומצם ובבתים רבים אפילו את "מה נשתנה" דקלם אחד המבוגרים, השנה נזמין ונוזמן. והנה כמה רעיונות.

"גוונים של מתוק"

עמותת "גוונים של מתוק" www.sweetlw.com)) מעסיקה בני נוער בסיכון המכינים מארזים כשרים למהדרין בהשגחת רבנות פרדס חנה כרכור, עם פרלינים עבודת יד, אגוזי מלך, עדשים, קיפודי שוקולד, דפדפי שוקולד ועוד, שניתן להזמין באתר העמותה ולקבל הביתה. המחירים נעים בין 17 ל-210 שקלים, תלוי במגוון ובמשקל.

"נערי האור"

מארזי המתנות החברתיים של פרויקט "נערי האור", מסגרת תעסוקתית חינוכית לנוער בסיכון עם פוטנציאל גבוה, מציעה מארזים של נרות בוטיק בעבודת יד ובקבוק יין,  כלי חרס עם לפידים להרחקת יתושים בגינה, מארזים הכוללים מגש עץ מהודר ומגבת ידיים או גוף ועוד, במחירים הנעים בין 159 ל-220 שקלים. הנרות עשויים מתרכובות צמחים ושעוות קוקוס טבעית.

COOK and BAKE

כולנו הפכנו למאסטר שפים ביתיים, וכמתנה לפסח אפשר למצוא בהנחה ברשת COOK and BAKE כלי בישול בצבעי אדמה, חום, ורוד, ירוק בהיר, עם ידיות סיליקון. מארז לתה בעיצוב יפני, כלי הגשה מפורצלן בסגנון אוריינטלי ועוד. דוגמה להנחה: משטח אבן שיש בציפוי נון סטיק לכל סוגי הכיריים, 200 במקום 669 שקלים. ההנחות נמשכות עד 24 באפריל. אפשר להזמין גם באתר הרשת www.cook-bake.co.il

ג'מבו סטוק

חסרון כיס לא צריך לשמש תירוץ לוויתור על מתנה לחג. ברשת ג'מבו סטוק ראיתי כיסויי מצה, מגשים, קערות סדר, עציצים, ועוד במחירים ממש נמוכים, החל מכ-16 שקלים. אפשר לרכוש לא רק בסניפים אלא באתר www.jumbo-stock.co.il

danonhome צילום רני לוריא

מארז המתנה של חברת דנון הום danonhome הוא גביע קידוש מזכוכית מעוטרת בכסף טהור, תחתית עם נופי העיר העתיקה מכסף ופקק דמוי אשכול ענבים מצופה בכסף טהור. 208 שקלים. להזמינן באתר החברה.

MASHBIR

מבחר מתנות ענק ראיתי ברשת משביר. כלים וטקסטיל, עץ, זכוכית, ברזל, קרמיקה. סגנון ים תיכוני ומודרניסטי, כפרי ואוריינטלי, מינימליסטי ומעוטר. צבעי חול וכחול טורקיז, שחור-לבן או זהב. המון מפות, מפיות, כלי אוכל ונרות זהובים, לא להגזים עם הזהב החגיגי הזה. התרשמתי גם מהמחירים הנגישים. 2 דוגמאות: סט כוסות שתיה ב-29 שקלים, סט סכו"ם זהוב ב-199 שקלים. אפשר להביא כמתנה גם תווי קנייה שרוכשים בסניפי הרשת או אונליין והם תקפים -5 שנים.

כל הקניונים הפכו לקראת פסח אתרי מתנות במבצע, ובמיוחד 16 הקניונים של רשת עופר ברחבי הארץ בהם ניתן להשיג מתנות ב-20 שקלים, עד ה-15 באפריל. זה כולל מאה מותגים ורשתות, יקצר המקום מלפרט את כולם. כמה דוגמאות למתנות ב-20 ש"ח: מארז מגבות ידיים, מארז אביזרי אפייה, משקפי שמש לילדים, ארנק עור, מגשי זכוכית בלתי שבירה ועוד.

Prat Living

מתנות החל מ-90 שקלים ראיתי בסטודיו לריהוט ואביזרים  Prat Living ברחוב החשמל בתל אביב, כולל פמוטים, אגרטלים, וכלי קרמיקה בעיצוב סקנדינבי מקסים.

Eva Metal Art

לשוק הפשפשם ביפו העתיקה כדאי לנסוע במיוחד,  ל-Eva Metal Art ברחוב חנינא 9, כדי לראות את יצירות הברזל המקוריות של אמנים ישראלים, שיש שם. כבשו אותי במיוחד השעון והפרחים. אבל כמעט כל מה שמוצג שם הוא קסם בהתגלמותו.  

two m – dress your home

ובחלל העיצוב two m – dress your home ברחוב המשביר בחולון יש פריטי נוי אלגנטיים מבטון, עץ, ברזל, קרמיקה, אפילו נייר, בקווים פשוטים הנותנים כבוד לחומר הגלם ובסולם צבעים מאופק – שחור, לבן, אפור. טווח מחירים מתחיל ב-59 שקלים ומטפס לגבהים. שווה ביקור בכל מקרה.

צילום מאיה אורלובסקי


אסיים במתנה שהיא הכי ליל הסדר: הגדה "עומדת לבד" על השולחן. ניתן להשיג אותה בלעדית בשירות המשלוחים של כרמלה און ליין. הודות למבנה המיוחד שלה טיפות היין לא מכתימות אותה, היא לא נסגרת ללא התראה מקודמת, יש בה הוראות לסדר העניינים, ופירושים, ומחירה כ-70 שקלים.

.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.