פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, הנעלה, השקות ופתיחות, חגים, עיצוב.

צילומים שי יחזקאל

הקשר בין בגדים לבנים לחגים הוא עתיק יומין, וחברת גולברי מכוונת אליו גם בקולקציה החדשה שהשיקה לקראת ראש השנה.

לפני שאגיד משהו על הבגדים האלה, חיפשתי את מקור הקשר העוצמתי הזה.

גולברי. גם הז'קט והאביזרים לבנים

לבן כמובן, טכנית, מסמן ניקיון. שהרי כתמים ולכלוך אינם לבנים. לבן גם מופיע במקורות יהודיים שונים כמסמל טהרה, אולי בהשראת הפסוק מירמיהו "אם יהיו חטאכם כשנים, כשלג ילבינו". והוא מסמל גם קדושה – הכהן הגדול לבש לבן כשנכנס לקודש הקודשים ביום הכיפורים, ושמחה – כמו שמתואר במסכת תענית, שבנות ירושלים נהגו לחולל בכרמים בט"ו באב לבושת "כלי לבן".

גולברי. שמלות תחרה וקרושה

על עוצמת הדבקות בצבע הלבן בשבתות וחגים תעיד העובדה שאפילו בקיבוצי השומר הצעיר בהם הקפידו בזמנו לא לקיים מקסימום ממצוות התרי"ג, הקפידו החברים ללבוש חולצות לבנות לארוחת השבת בחדר האוכל…

ובחזרה ל-?GOLBARY ולקולציית ראש השנה שלה. מדובר בחולצות סטן נשפכות בשילוב קשירות בצוואר, חולצות פופלין עם רקמות עדינות בשרוולים, שמלות קרושה, סטים של ווסט וסריג, ז'קטים מחויטים, אפילו מכנסי ג'ינס, כולם בגוונים של לבן ושמנת.

גולברי. מערכת של חולצה וחצאית בלבן

להשלמת המראה, מציעה הרשת גם אביזרים לבנים תואמים כמו תיקים קטנים לערב, תיקי שק גדולים ליום, חגורות, צעיפים ומטפחות. כמה מפרטי הקולקציה נראים בתמונות המצורפות שאת כולם צילם שי יחזקאל.

המחיר ההתחלתי של השמלות והז'קטים הוא כ-250 שקלים, של החולצות כ-130 שקלים, של החצאיות כ-200 שקלים, ושל התיקים כ-150 שקלים.

גולברי. חולצת תחרה וחצאית קשירה באורך מידי

ניתן להשיג ברשת חנויות גולברי ובאתר האון ליין.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.