פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, השקות ופתיחות, חגים, עיצוב.

הכוח של השיר של נס וסטילה "כל אחת סוחבת … תיק קטן", שכבש לפני כשנה את הרשתות החברתיות וגם את דעת הקהל בארץ, נבע בין היתר מהיכולת של תיקים מעוצבים ומושקעים להרגיע ולשמח נשים רבות, לא חשוב הגיל. ואם בימים רגילים כך, בימי המלחמה העכשוויים, שמתערבבים עם ימי ההכנה לחגי תשרי, על אחת כמה  וכמה. אז כדי להסיח את הדעת לשעה קלה מהאזעקות ותשדירי החדשות, הנה כמה תמונות וידיעות על קולקציות תיקים חדשות.

ניין ווסט. החל מ כ-250 ש"ח. צילום שי יחזקאל

למותג הבינלאומי  NINE WEST יש תיקים כסופים וזהובים, ורודים או בגווני ברונזה, ששלושה מהם מוצגים כאן. תיק יד גדול יחסית בגוון אפרסק, ותיק ערב כסוף וקטן את מידותיו אפשר להבין לפי כף היד האוחזת בו. בצילום של שי יחזקאל. תיק מלבני כסוף ותיק כסוף עם שרשרת מתכת בצמוד לסנדל ערב תואם, בצילום של טל טרי.  

ניין ווסט. 450 ש"ח. צילום שי יחזקאל

המחיר ההתחלתי של תיקי ניין ווסט הוא כ-250 שקלים, ומחיר התיקים המצולמים הוא 450 שקלים.

ניין ווסט. צילום טל טרי

עוד קולקציה חדשה יש למותג האופנה האיטלקי הוותיק  מאוד FURLA (נוסד ב-1927) הנמכר בכיכר המדינה ובקניון רמת אביב, והמחירים בהתאם.

פורלה. טווח מחיירם 790-2700 ש"ח

מהמבחר של פורלה מוצגים כאן שני תיקים גדולים לשעות היום: אפור דמוי סל קניות עם הלוגו העגול של המותג בולט על רצועת הכתף שלו, ודמוי אוכף בגוון אפרסק הנושאת על כתפה דוגמנית. במעיל חורפי.

לפי פורלה פלטת הצבעים באופנת חורף 2024 כוללת צבעוניות שקטה ומאופקת של עלי שלכת, מים ואדמה  חלק מהתיקים תפור כך שניתן לקפל אותם וכך להקטין את ממדיהם. טווח המחירים של תיקי פורלה: 790-2700 שקלים.

פורלה

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.