פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, הורים, ילדים.

nununu צילום יניב אדרי

יש נושאים לא חיוניים אמנם כמו מזון ותרופות, ובכל זאת חשובים מאוד, כמו בגדים חדשים לילדים שגדלו במהלך החורף וכל מה שיש בארון כבר קטן עליהם.

nununu צילום יניב אדרי

כל התחזיות שקיבלנו בנושא הקורונה, מלמדות שהמגפה כנראה לא תחלוף לפני פסח, וטוב שניתן לרכוש היום כמעט כל מה שאנחנו צריכים להלבשת התינוקות והטף – בחנויות המקוונות בלי לצאת מהבית. שלוש קולקציות אביב שכבשו אותי השבוע, מייצגות שני קצוות בסולם המחירים, ולשלושתן קסם רב. האחת, זו של המותג nununu  שבגדי הילדים שלו מתחילים ב-80 שקלים ומטפסים עד 525 שקלים, מידות 0-12/14. השנייה של רשת תמנון, שמחיר הגג של בגדיה הוא 80 שקלים ורבים מהם עולים 20-25 שקלים. השלישית היא של המותג האינטרנטי נקסט במחירים הנעים בי 50 ל-200 שקלים. בשתי קטגוריות המחיר, ההיצע מקסים, רענן ומאפשר להתחדש לפי הכיס והתקציב.

nununu צילום יניב אדרי

המותג nununu (נו נו נו), שאפילו שמו שובבי וילדי, מצטיין בשפה גרפית עשירה, גזרות חדשות, וייחודיות בולטת. האיורים על בגדי התינוקות והילדים מהווים מחווה לחוברות האופנה בורדה שהודפסו בעבר עם שרטוטים ודגמים לתפירה ביתית ועצמית, כולל פסי מדידה, חוטים, מחטים ומספריים, וגם מסכות שבטיות. סולם הצבעים כולל צהוב, אדום, ירוק זית, אפור, שחור, כסף מטאלי ועוד.  גם הבדים יקרים ומיוחדים ועשויים מתערובת קשמיר, ניילון וקטיפה, ג'ינס וכותנה רכה מאוד. בין היתר גלביות לתינוקות מאריגים דקיקים. מדובר במותג ישראלי הזוכה להצלחה ברחבי העולם ובעיקר בארצות הברית שם הוא נמכר בבתי כלבו יוקרתיים כמו סאקס פיפת' אווניו. בארץ ניתן להזמין את הבגדים  באתר של המותג www.nununuworld.com

תמנון. צילום אלכס ליפקין

גם תמנון הוא מותג אופנה ישראלי מצליח מאוד ועם רשת של 90 סניפים משלו בקניונים ומרכזי מכירות ברחבי הארץ. לקראת האביב וקיץ, ולצד בגדי מבוגרים, יוצאת קולקציה בשם Sunset shores לפעוטות וילדים במידות 4-16. ההדפסים, הצבעים והסגנון הכללי שואב השראה מסיפורי אגדות ופיות, עם תחרה, פנינים, טול, פייטים ואבנים נוצצות. בין הפריטים הבולטים שמלות נסיכה, שמלת חד קרן עם חצאית טול, שמלות בת מצווה ועוד. קשת הצבעים כוללת ורוד, תכלת, מנטה, לילך  זהב וכסף. המחירים נוחים במיוחד: 30-70 שקלים לשמלות וחצאיות. 25-40 שקלים לחולצות טי. ניתן להזמין באתר www.tamnoon.com.

נקסט

נקסט הוא אתר אופנה בריטי לכל הגילאים, נשים וגברים. קולקציית הילדות האביבית שלו כוללת  שמלות בגווני לבן, תכלת וורוד, שמלות בוהו שיק ארוכות ופרחוניות, קרדיגנים עליונים לעונת מעבר, חצאיות טול, שמלות פייטים בגווני ירוק מנטה וגם נעלי בובה בצבעי לבן, כסף, זהב וורוד. טווח המחירים:  53-140 שקלים. קולקציית הבנים כוללת חליפות קובלט (סט אפודה, עניבה, מכנסיים וחולצה) בגוני לבן, אפור וכחול בהיר, וגם ז'קט טוקסידו, סוודרים קלילים וג'ינסים צמודים.  טווח המחירים 50-200 שקלים. ניתן להשיג באתר next.co.il  

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.