פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, השקות ופתיחות, עיצוב.

סנונית אחת לא מבשרת את בוא האביב, כמאמר הפתגם, אבל הסנוניות של הקולקציה החדשה של בית האופנה גולברי, מבשרות את בוא הסתיו.

גולברי. צילום שי יחזקאל

ראיתי את הקולקציה החדשה של גולברי בחמישי האחרון בסניף הגדול ביותר של הרשת שנפתח ברחוב יפו בירושלים והוא משתרע על שתי קומות ו-500 מ"ר. שלושה דגשים ראויים לתשומת לב, גיליתי באירוע ההשקה:

הסניף החדש של גולברי ברחוב יפו בירושלים. צילום נעמי גלן

 א. במשפחת גולברי יש תפוח שנפל קרוב מאוד לעץ. מדובר בלינור גולברי, בוגרת שנקר, בתו של המעצב המיתולוגי של המותג יעקב, שעיצבה הפעם יחד עם אביה ודודתה את בגדי סתיו 2023. האב הגאה הקשיב בריכוז להסברים של הבת כשהוא מחבק את נכדו שגם נכח באירוע.

לינור גולברי. צילום נעמי גולן

ב. בעונה הבאה נפרדים מצבעי הקיץ כמו צהוב וכתום וירוק, ועוברים לפרטים דמויי עור בסגנון פנקיסטי בגוונים חומים ושחורים, וגם אפור, בז', וצהוב גמלים.

גולברי. חוזרים למנומר. צילום נעמי גולן

קולקציית הסתיו כוללת גם שמלות באורך מידי, הרבה מאוד ג'ינס, למשל חולצות ג'ינס מעוטרות במלמלה, ז'קטים בעיצוב שמחטב את הגזרה, שמלות קשירה, מכנסיים בסגנונות מגוונים, כולם בג'ינס. בגדים מנומרים, שמלות וחצאיות סריג, ושילובים של בדי לייקרה, ההופכים את הבגדים של גולברי לנוחים לגוף האישה הישראלית בכל מידותיה.

גולברי. דמוי עור. צילום שי יחזקאל

ג. בגדים במחלקת אאוטלט בהנחות של 70%, כמו למשל מעילים חמים ומרופדים בגוונים מטאליים בכ-150 שקלים במקום בלמעלה מחמש מאות, ובקולקציה החדשה, חצאיות וג'ינסים החל מכ-200 שקלים, שמלות וז'קטים החל מכ-250 שקלים.

גולברי. דגש על ג'ינס. צילום נעמי גולן

הערה אחרונה לפני שאשאיר לתמונות שצילמתי לומר את דברן: גולברי היא חברה שמצאה את פטנט הפלא של שילוב גזרות נשיות מציאותיות עם הטרנדים האופנתיים, והיא עושה זאת שנים רבות. שאפו.

גולברי. מבט מבפנים של הסניף החדש ברחוב יפו בירושלים

צילומים: נעמי גולן, שי יחזקאל

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.