פורסם by & קטגוריה מזון ומסעדות, סל המזון.

תעשיית המזון, מסתבר, לא נכנעת לנוקאאוט של הקורונה, ובאופטימיות בלתי נלאית, ממשיכה להזרים למרכולים חידושים.

תבליני מימון. EXTRA

אחד החידושים המרהיבים ביותר לטעמי, הוא הגל החדש של הפריכיות מאורז חום מלא במותג EXTRA, שמשווקת בלעדית חברת תבליני מימון לראשונה בישראל. מדובר בהפתעה של המותג הבינלאומי Rice-up, המיוצרת בבולגריה (!) בהכשר הרבנות הראשית לישראל, וסיכוי טוב לכבוש את הקטגוריה.

בסיוע של טכנולוגיה ייחודית, הפריכיות האלה עשויות מגרעיני אורז חום מלא בתוספות כמו כוסמת, צ'יה, קינואה, עדשים אדומות ושחורות, מלח ים, צ'ילי חריף, שעועית מש ועוד. המכנה המשותף לכל המגוון הזה הוא השילוב הבריאותי המיוחד בין דגנים מלאים וקטניות, בין אורז מלא וחלבונים. התלהבתי במיוחד מאריזות אישיות קטנות של הפריכיות האלה עם ציפוי של שוקולד בלגי מריר או חלבי, לבן או חום.

תבליני מימון EXTRA

אבל עם כל הכבוד לבריאות ולתזונה, הטעם קובע כשמדובר באכילה, והפריכיות החדשות האלה טעימות ברמה שיש סיכוי טוב שגם ילדים ובני נוער, המכורים לחטיפי ג'אנק מלוחים למיניהם, יעברו אליהן, שלא לדבר על המבוגרים. חפשו בימים הקרובים ברשתות השיווק. שקית של 24 גרם עולה כ-4 שקלים, ושל 200 גרם עולה כ-15 שקלים. יש במבחר החדש גם צ'יפס אורז פרוטאין בכ-6 שקלים ל-60 גרם. פריכיות השוקולד עולות כ-4 שקלים ל-30 גרם.

חברת מאנה

מכירים את זה שמרק עוף הוא רק תירוץ לשקדי מרק? אז לכל המכורים לשקדים האלה, חברת מאנה משווקת לראשונה מארז הכולל 9 שקיות שקדי מרק של 50 גרם כל אחת. כך שומרים על טריות המוצר, לצרוך שקדי מרק כחטיף בין הארוחות וגם להוסיף למרק כמות מדודה ולא להתפתות לשפוך לקערה "הר" שלם. כ-13 שקלים למארז כולו. בינתיים כדאי לדעת שמדובר במהדורה מוגבלת.

ספגטי ברילה בששה סוגי עובי

פסטה אוהבים בארץ כמעט כמו באיטליה, ואצלנו היא המאכל המועדף על ילדים ובני נוער. מותג הפסטה האיטלקי המפורסם ברילה, משווק עכשיו סדרת ספגטי בשישה עוביים שונים מהכי דק הנראה כמו שיער עדין ונקרא קפליני, דרך ספגטיני הנראה כמו צינורות ארוכים ודקים, ספגטי המוכר ביותר, ספגטוני עם צינורות פסטה בעובי בינוני  ועד לינגוויני הנראה כמו חבלים ארוכים ושטוחים של פסטה. בברילה אומרים שמהפסטה ניתן להכיר גם קיגל, וגם חמין מקרוני לשם גיוון. המחיר: 500 גרם בכ-6 עד כ-7 שקלים.

ספגטי ברילה

כשמדובר בתה, המותג פומפדור מחדש עם צ'אי מסלה בניחוח הודי, שזה אומר תערובת הכוללת קינמון, עולש, ג'ינג'ר, הל, ציפורן, פלפל שחור, עלי פטל שחורים ותה שחור. התוצאה: תה כהה ועוצמתי, מתאים מאוד לחורף. מארז של 20 שקיקים עולה כ-12 עד כ-17 שקלים.

פומפדור. צ'אי מסאלה הודי

 גם לשותים קפה, אבל חייבים להימנע מקפאין, יש לי בשורה חדשה: חברת אורגניקזון מציעה לחורף הנוכחי תחליף קפה של המותג  INKA בתרכובות חדשות. אחת מבוססת על שעורה, שיפון, עולש  וסלק (!), והשניה מבוססת על שעורה, לתת ועולש אורגני. ניתן למצוא בחנויות טבע ובתי מרקחת נבחרים כ-12 שקלים מחיר השקה. למזמינים אונליין, אפשר לרכוש באתר סופר פארם ובאתר 'בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה' http://bit.ly/inka_20

אורגניזון. תחליף קפה אינקה

ב-INKA מציעים מתכון צמחוני-טבעוני להכנת לאטה מקיאטו לכל הגילאים:

מתכון לתחליף קפה לאטה של המותג אינקה

2 כפיות תחליף קפה אינקה, כוס חלב שקדים או כל תחליף חלב אחר, סוכר וניל ורבע כוס מים. מחממים את החלב עם הסוכר, בחום לא גבוה ומקציפים. יוצקים כמות קטנה מים על אבקת התחליף, רצוי בכוס גבוהה, ואז יוצקים לתוכה את החלב המוקצף.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.