פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, הנעלה, חגים, לא מתויג, עיצוב.

בקיץ הזה תלבשי לבן / וככה תצאי לבלות / בקיץ הזה נעשה חתונה / ויהי חלקך עם הכלות" – נזריצכרתי בשיר המקסים והאופטימי הזה של נעמי שמר שפעם שרו הדודאים והפרברים, כאשר התקרב ל"ג בעומר, תאריך קבוע של חתונות רבות, ואחריו מתקרב גם חג השבועות, בשניהם הלבן רלוונטי במיוחד.

הוקה

יצאתי לחפש פריטי לבוש לבנים, ואין רבים כאלה, כי האופנה מעדיפה סולם צבעים עז ומגוון. הקטגוריה הלבנה המוכרת ביותר היא נעלי ספורט. ואכן, במותג הוקה (HOKA) יש נעלי כביש, טיפוס, ריצה, הליכה ועמידה (למקצועות כמו שפים, אחיות בתי חולים ומוכרות בגדים), קלות משקל, בולמות זעזועים ואיכותיות בטווח מחירים לא זול, שיכול לטפס עד תשע מאות שקלים ומעלה, אבל גם סניקרס במחירי מבצע זולים ממש, שיכולים לסייע מאוד למעגלי הרוקדים של הכלה וחברותיה, כשהן יורדות מהעקבים ומצטרפות למעגל.

סקופ

ברשת סקופ (SCOOP) הלבן חוגג בנעלי בובה, סנדלים, כפכפים פתוחים וסגורים, נעלי עקב בלבן פנינה, וגם לבן שמנת, לבן שלג, לבן אוף וויט, לבן עם אפור ועוד הרבה. המחירים נמוכים במיוחד, למשל סניקרס החל מכ-80 שקלים, כפכפים שטוחים החל מכ-40 שקלים, ונעלי עקב החל מכ-100 שקלים.

סקצ'רס. צילום אסף לוי

במותג סקצ'רס יש סניקרס לבנים, עם טכנולוגיה חדשנית המאפשרת נעילה ללא עזרת ידיים וללא צורך להתכופף. בנוסף יש להן כרית אוויר בסוליה המספקת גובה ותמיכה לכף הרגל. החל מכ-330 שקלים. עוד ברשת כובעי מצחייה ומצחיות טניס צחורים ותיקים לבנים שניתן לשאת בהם אפילו מגבות, בגדי ים ובגדים להחלפה.

פורלה

מותג האופנה האיטלקי FURLA השיק לקראת הקיץ תיקים לבנים גדולים, שמאפשרים להחזיק בהם כל מה שצריך במהלך היום ובמהלך העבודה. מדובר במותג יקר שניתן להשיג בכיכר המדינה ובקניון רמת אביב בתל אביב, ובטרמינל איקס. מחירי התיקים: 770-2360 שקלים.

בייבי ג'י מבית קסיו

שעון לבן גם הוא יצור לא שכיח באופנת 2024, אבל יש שעון כזה לוורסצ'ה ושעון לבן במותג השעוני הנשים והנערות G-BABY מבית קסיו, שהוא בעל מסך גדול ומראה רטרו, כפי שרואים בתמונה המצורפת, בפינה הימנית של לוח השעון יש דמויות אנימציה מתחלפות של בעלי חיים במרווחים של 30 שניות, ואת רצועת היד מקבלים בנרתיק נפרד ואפשר להחליפה בקלות.עם השעון הזה אפשר לשחות ואפילו לצלול עם שנורקל. מחירו 369 שקלים בחנויות שעונים מובחרות.

הבורסה לתכשיטים

אחרונים חביבים, התכשיטים. רשת הבורסה השיקה לצד שעון ורסאצ'ה צחור (2090 שקלים) , גם עגילי פנינה ויהלום (1360 שקלים), מחרוזת פנינים קלאסית (2970 שקלים) ועוד. והראו לי כלה שלא תתלהב ממתנה שכזו.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.