פורסם by & קטגוריה בריאות, מזון ומסעדות, סל המזון.

בגדול, אני לא חסידה של תחליפים טבעוניים למאכלים שאני אוהבת, למשל בשר, וגם גבינות. אבל אחרי שניסיתי את שלושת המוצרים החליפיים החדשים בארץ של ויולייף

ויולייף . גבינות טבעוניות

, פתיתי "גבינות" מחלבון אורז למשל עם תמצית זיתים שהוסיפו להם בתחכום רב תמצית זיתים, וריחות של פרמזן, או פתיתים עם חלבון עדשים וחומרי טעם וריח שהם בול כמו גבינת צ'דר, אני מרימה דגל לבן של כניעה. זוהי אלטרנטיבה טבעונית סופר טעימה.

 ויולייף עוסקת בתחום כבר 30 שנה, והדבר ניכר היטב בתוצאה. הפתיתים בסגנון צ'דר מתאימים להקרמת תפוחי אדמה ולפיזור על פסטות, פיצות, פשטידות וסלטים. הפתיתים בסגנון פרמז'ן הם ממש דמויי הגבינה המקבילה מהחי, רק ללא לקטוז ואלרגנים. ואת הגבינה בסגנון קממבר גלגלתי לפי הצעת המביים בפירורי לחם וטיגנתי. מעדן.

תבשיל אורז וירקות ועליו פתיתי פרמזן טבעוני פרווה. צילום נעמי גולן

ניסיתי את הדוגמאות שהגיעו אלי, במשך כמה שבועות, גם על קרייקרים, בחביתות, עם אורז מבושל, במרקים בשריים כדי להעשיר את טעמם (במצפון שקט, שהרי מדובר במוצרים שהם לגמרי פרווה), וגם על פיצות תוצרת בית, ואורחים שהגשתי להם את התוצאה, התקשו להאמין שמדובר במוצרים טבעוניים לגמרי..

תורמים להצלחה הגדולה של המותג הזה בנוסף לטעם, אלה התכונות הבריאותיות: ללא חומרים משמרים, ללא לקטוז, ללא אגוזים, כלומר מתאימים לכולם כולל כולם. חפשו בחנויות טבע לא רק את הגבינות המגוררות אלא גם פרוסות של "גבינה צהובה", ואת הקממבר המעולה, שכמו יתר המוצרים האלה הוא על טהרת הצומח.

כבד עוף צלוי ועליו גזירי צ'דר פרווה. צילום נעמי גולן

והנה עוד חידוש. פופקורן בטעמים חדשים. שוב, כשניסו לגוון את הבמבה, ההצלחה הגדולה של תעשיית המזון הישראלית,

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.