פורסם by & קטגוריה אופנה, בית, השקות ופתיחות, חידושים ופטנטים לבית, עיצוב, ריהוט.

מתי בפעם האחרונה נכנסתם לבית או לדירה ותשומת הלב שלכם התמקדה בדלתות? כמעט אף פעם. העיניים נמשכות בדרך כלל לווילונות, לספות, לתמונות, לחפצי הנוי, לפעמים גם לריצוף או לצבע הכתלים – הדלתות כאילו שקופות, לא מבחינים בהן. ואת זה בדיוק החליטה לשנות השותפות החדשה של "דלתות חמדיה" המתמחה בדלתות פנים -ו"רשפים" המתמחה בדלתות כניסה, הנקראת "חמדיה גרופ" והוקמה בתחילת 2022.

חמדיה גרופ. שימו לב לצבעף לפס הא-סימטרי ולחלק השקוע על תקן של ידית כניסה

בשישה אולמות תצוגה המוקמים ברחבי הארץ, בראשון שבהם שכבר הושלם, בעיר אשדוד, ביקרתי לפני כשבוע, מציגה החברה גישה חדשה שהופכת דלתות לחלק אינטגרלי של עיצוב הבית.

אני באולם התצוגה של חמדיה גרופ באשדוד

החידוש הוא בכך שהדלתות נתפסות כהמשך ישיר של סולם הצבעים וסגנון הרהיטים, אפילו של גווני הכתלים. מפריט פונקציונלי, הופכות כך הדלתות לאלמנט שאי אפשר להתעלם ממנו. למשל דלת הכניסה המכונה MOON.

מדיה גרופ. דלת כפולת בפנים, עיצוב אחד כלפי חוץ ואחר כלפי פנים, ופס א-סימטרי ומסגרת בצבע שונה מצבעה של הדלת

MOON היא דלת מתכת דו-צדדית, כפולת פנים. הצד הפונה כלפי חוץ משתלב עם הארכיטקטורה החיצונית של המבנה, והצד הפונה כלפי פנים משלים את המראה העיצובי של פנים הבית. הכי בולטים בדלתות האלה הם שלושה חידושים: א. חריטה א-סימטרית של קוים דקים בצבע שונה מצבעה הכללי של הדלת. ב. המשקוף והמסגרת של חלק מהדלתות מודגשים, כמו מסגרת של תמונה, בצבע שונה מצבעה של הדלת עצמה. ג. הפתיחה נעשית כאשר מכניסים את היד או את האצבעות לתוך מגרעת מלבנית צרה החרוטה בתוך חומר הגלם המתכתי של הדלת.

חמדיה גרופ. בחלק מהדלתות ויטרינה שקופה יפיפיה

לרוב הדלתות, כולן מיוצרות בישראל, באזור התעשייה הדרומי של אשקלון, גוונים קרירים, כמו תכלת, ירקרק, חום בהיר או גוון של עץ. דלתות בלבן או בשמנת הן פאסה. ראיתי באולם התצוגה האשדודי גם דלתות עם גימור מגורען ודלתות בהן משובצות ויטרינות שקופות, בחיתוכי לייזר מעניינים.

חמדיה גרופ. צבעי דלת הכניסה משתלבים בצבעי המבנה

אגב, מנתוני סקר שערכה חמדיה גרופ הצרכן הישראלי מחליף את דלת הכניסה ודלתות הפנים אחת ל-7 עד 10 שנים, ובעיקר בקיץ. וזוהי מגמה המתעצמת בשנים האחרונות. 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.