פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, השקות ופתיחות, עיצוב.

עם הגשמים שירדו היום כבר אי אפשר להתווכח, הם בהחלט היורה. ולמרות שעדיין חם, לגיטימי להתחדש בפריט או שניים מקולקציות הסתיו-חורף החדשות.

גולברי. כ-400 שקלים. המשבצות עדיין כאן. צילום ליאור קסון

אחרי שסקרתי אחדות מאלה, מה שבלט לעיני במיוחד הוא טרנד הרטרו. במילים אחרות, מה שהיה הוא שיהיה. למשל הקרדיגן, שנחשב מאז ומתמיד "סוג של ז'קט או מעיל".  

גולברי. קרדיגן בוקלה. כ-380 שקלים. צילום ליאור קסון

ברשת של בית האופנה גולברי, רואים מבחר גדול של קרדיגנים בסגנונות שונים, קצרים ומעוטרים בפנינים, ארוכים מעוטרים בניטים, מרוכסנים או נסגרים בכפתורים, עם קפושון או בלי, עם כיסים או בלי, בשחור ולבן כמובן, אבל גם בירוק, או אפור, בז' או ורוד. לשעות היום או לשעות הערב. נוחים ומקסימים, ועולים מכ-130 ועד כ-500 שקלים.

גולברי. קרדיגן מעוטר פנינים. כ-350 שקלים. צילום ליאור קסון

נוסטלגיה עוצמתית התעוררה בי כשראיתי את הסריג הלבן נטול השרוולים עם עיטורי פסים כחולים כהים בקצותיו, של רשת האופנה H&O: כאלה לבשתי בילדותי חורף אחרי חורף כשקראנו להם פולובר, ולימים נקראו ווסט. הרשת הזו עושה רנסנס באוסף הנקרא Tag Woman גם למלתחה של שנות ה-70, כמו שמלות שיפון מודפסות באורך מידי ומקסי, זוכרים? – או מעיל דמוי פרווה מנומרים, קרדיגנים כמובן, ומעילי "בלשים" (טרנץ'), עם חגורה במותניים, כפתורים וצווארונים רחבים.

H&O: כ-90 שקלים. צילום טל טרי

המכורות לוורוד ימצאו אותן באוסף הזה בסריגים בגזרת עטלף, וסווצ'רים מבד פוטר, ולאוהבות המשבצות יש שילובים של חום וצהוב גמלים כהה, חולצות פלנל, וסטים ארוכים, שמלות מידי ועוד, כולם במשבצות. שיא השיאים לדעתו הם מכנסיים מתרחבים וז'קטים קצרים תפוחים בסגנון שמיכה (קווילט).

H&O: כ-130 שקלים. צילום טל טרי

חוזרים לעבר גם עם שמלות סריג, סטים של גופיה וקרדיגן, חצאית ג'ינס באורך מידי, סריגי צמות בצבע שמנת, בקיצור, אם יש לכם אלבומים ישנים מימי האוניברסיטה, או תמונות של אמא / סבתא בצעירותן, לפני חמישים שנה, תראו איך גלגל מסתובב לו, גם באופנה. ואגב, המחירים ההתחלתיים ב- H&O סבירים ונגישים: שמלות החל מכ-90 שקלים, מעילים החל מכ-170 שקלים.

RESERVED

סגנון שונה מציג מותג האופנה RESERVED שלצד סולם הצבעים הסתווי-חורפי המאפיין את כולם, כמו בז', שמנת ושחור, לא נרתע מלהציע בגדים בוורוד לוהט, כמו המערכת של חצאית קצרה ועליונית ארוכת שרוולים שיש בה פתחים מפתיעים באיזור הכתפים. ראו בתמונ המצורפת. וגם שילובים של ורוד ושחור, סריגת ז'קארד ובד רשת, אפילו גרביונים בצבע ורוד ומגפונים בסגול לילך. המחירי ההתחלתיי של שמלות וחצאיות במותג הזה הוא כ-120 שקלים.

שבוע האופנה פריז. צילום לוריאל

ואם הגענו כבר לנועזות, אז לפי תמונות ששלחה לוריאל פריז ממסלולי שבוע האופנה בפריז לפני שבועות אחדים, בחורף הזה יהיו הרבה שמלות נצנצים ושמלות מעוטרות בנוצות. אחת מאלה בכסף, אפור וצהוב נראית כאן.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.