פורסם by & קטגוריה חגים, מזון ומסעדות, סל המזון.

סגר הקורונה שיבש בגדול את ההצטיידות לליל הסדר, אבל בכל זאת בלי מצות וגם משהו למרוח עליהן, אי אפשר. וחוץ מזה בכל מצב ועם כל התקנות המחמירות, ניתן עדיין להגיע למרכולים לקנות מזון. אז הנה כמה חידושים מעניינים.

צילום מצות אביב

חברת "מצות אביב" משווקת בימים אלה בהכשר הרבנות בני ברק וללא חשש קטניות קמח מצה מקמח כוסמין מלא ואורגני שהוא עשיר בסיבים תזונתיים ומכיל שיעור חלבון גבוה (13 שקלים מחיר מומלץ ל-300 גרם). "מצה קרקר" עשויה מתפוחי אדמה, ללא קמח חיטה או כל דגן אחר. מצות מחיטה מלאה ללא תוספת מלח ושומן, פיתוח ייחודי של החברה, באישור אגודת "אגריאור" האחראית לפיקוח ואישור תוצרת אורגנית (כ-20 שקלים מחיר מומלץ ל-400 גרם). מצות מקמח כוסמין אורגני מלא (כ-25 שקלים מחיר מומלץ ל-400 גרם). מצות עם סובין הידוע בתרומתו המרגיעה למערכת העיכול (כ-18 שקלים ל-400 גרם). ומצות עם שיפון באותו מחיר כמו הסובין לאותה כמות.

קמח מצות כוסמין. צילום מצות אביב

חברת "עוף טוב" מעשירה את סל המזונות של פסח עם אריזות של שניצל עוף גדול בשם "ענקיסטי" בציפוי שהוא ללא סימון אדום, וגם ללא חשש קטניות (כ-30 עד כ-33 שקלים ל-650 גרם), פסטרמות ונקניקים בסדרה הנקראת דלי ודלי דק דק. הנקניקים עשויים מבקר ואין בהם מונוסודיום גלוטומט, שומן טרנס או גלוטן, והפסטרמות עשויות מנתחים שלמי של הודו. המחירים נעים בין כ-13 לכ-24 שקלים תלוי במוצר.

צילום עוף טוב

כדי לתבל את תבשילי הפסח, מציעה חברת "נפטון" תערובות תיבול, ממרחים ורטבים עם שניים מומלצים במיוחד: "תערובת לתיבול פלפל לימון", ו"תערובת לתיבול פילדלפיה". התבלינים של החברה הם ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל או מונוסודיום גלוטומט, וכשרים לפסח בהשגחת בד"צ בית יוסף (כ-10 עד כ-13 שקלים ל-100-150 גרם.

תבליני נפטון. צילום אייל קרן

ל"תערובת התיבול פילדלפיה" יש טעם מתקתק וקצת חריף (פיקנטי), והיא מכילה אורגנו, בזיליקום, טימין, פפריקה, פלפל שחור ועוד. מתאימה לתבשלילי עופות, דגים, תפוחי אדמה, ירקות בתנור וגם לסלטים כמו סלט כרוב וסלק טרי. ואילו "תערובת לתיבול פלפל לימון" מתאימה לאוהבי תבשילים בטעם חמוץ-חריף והיא מכילה בין היתר שום יבש, פלפל שחור, סוכר ושמן דקלים.

חברת אחוה. צילום יעל האן

מחפשים ממרחים למצות ואתם שייכים לאוכלי הקטניות בפסח? חברת "אחוה" משווקת לקראת החג ממרח שומשום ושוקולד, ממרח שומשום עם סילאן, ממרח שומשום עם דבש וממרח שומשום בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, כולם מכילים טחינה גולמית, והם ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. כבר טעמתי את כולם, והממרח בטעם שוקולד במיוחד, הפך אותי למכורה. נחמד לגלות עם זאת, הם כשרים לפסח בהשגחת בית יוסף ועולים כ-10 עד כ-12 שקלים ל-400 גרם.

צ'וקטה. ליימן שליסל. צילום עמית שטראוס

ממרחים מתוקים למצות יש גם למותג צ'וקטה שמייבאת ליימן שליסל מבלגיה. הם מכילים אגוזי לוז וקקאו ומתאימים לאוכלי אבקת חלב נוכרי או לאוכלי קטניות, באישור הרבנות הראשית לישראל. כ-9 שקלים מחיר מומלץ ל-350 גרם, וכ-17 שקלים ל-700 גרם.

כרמית. צילום סטודיו פליי

למזווה המתוקים הכשרים לפסח מוסיפה חברת כרמית וופלים (אפיפיות) אם קרם בטעם אגוזים וציפוי שוקולד חלב, אגו מיקס כדורים מצופים שוקולד, שוקולד אגו פרמיום ונוגט, מאגדות שוקולד עם וגם ללא תוספת סוכר, איגלו שלוקים, שוקולד צ'יפס לבישול ועוד. כולם ללא גלוטן ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית, בד"צ איגוד הרבנים וועסטהיים ובד"צ בית יוסף. המחירים נוחים ונעים בין כ-4 לכ-10 שקלים. חלק מהמוצרים כוללים תירס ומיועד לאוכלי קטניות בפסח וחלקם למי שלא אוכל קטניות בחג. אישית ממליצה על טבלאות השוקולד אגו ללא תוספת סוכר, במיוחד השוקולד המריר עם השקדים והחלב.

ריטר ספורט. צילום ליימן שליסל

ואיך אפשר חג ללא שוקולדים שימתיקו לנו קצת את הבידוד וחרדת הקורונה? הנה שלושה שמשווקת חברת ליימן שליסל: למותג Ritter SPORT – מהדורות כשרות לחג בתוספות ומילויים שונים, כמו אגוזים שלמים, שקדים שלמים, קקאו איכותי, צימוקים, גרם קרמל, ועוד, ויש מבצע לחג של 2 יחידות ב-15 שקלים.

צילום ליימן שליסל

במותג טופיפי עם חטיפי אגוז מצופה בקרמל, קרם נוגט ושוקולד, במותג טופיפי, ניתן להשיג עכשיו מחירי מבצע של עשרה שקלים ל-250 גרם,

צילום ליימן שליסל

ובמותג מרסי, עם כשרות לאוכלי קטניות, עם אצבעות השוקולד בשמונה טעמים כמו קרם אגוזים, שוקולד חלב, שוקולד מריר, מרציפן, קפה ושמנת ועוד, ניתן להשיג אריזת חג של 400 גרם בכ-40 שקלים. 

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.