פורסם by & קטגוריה ביגוד, ביגוד ילדים, הורים, ילדים.

קסטרו. צילום שי יחזקאל

אז מה הפריט הכי שכיח הכלול בכל רשימת ציוד שמכינים בימים אלה לקראת תחילת הלימודים? תתפלאו, לא ילקוטים ולא מחברות – חולצות טי (טריקו), קצרות שרוולים עם או בלי סמל בית הספר. רובן לבנות וחלקות, לשיעורי ספורט, אחרות צבעוניות, פה ושם יש כבר כמה בשרוולים ארוכים כהכנה לסתיו, ורבות מהן במחירי היצף ומציאה.

סלקשיין. צילום ליקו דיזיין יאנה איביצקי

חיפשתי כמה מן הזולות ביותר, שכן השימוש האינטנסיבי וריבוי הכביסות של חולצות כאלה, שצריך להחליף כל יום- יומיים, מחייב לקנות אותן בכמויות. ברשת סלקשיין מוכרים 10 חולצות בסיס ב-100 שקלים בכ-25 צבעים. אנשי הרשת אומרים כי רוב ההורים קונים אותן בלבן, כחול ושחור.

ילדים נעליים גלי

H&O  צילום שי פרנקו

גם ברשת H&O המחירים דומים: 5 חולצות ב-50 שקלים. החולצות הן על טהרת הכותנה והמחיר כולל הדפסת סמל בית הספר. יש 12 צבעים והמידות הן 8-18.

ברשת קסטרו, נרתמו למבצע חולצות הבסיס במחיר של כ-100 שקלים ל-6 יחידות כולל הדפסה של סמל בית הספר (החל מרכישה של 6 פריטים) ומשלוח חינם עד הבית. הגדלים הם מכיתה א' ועד מידות 12-14.

קסטרו. צילום נטלי זריקר

רשת סולוג לא מדווחת על מחיר אלא על הנחה גדולה של 60% על המחיר למי שרוכש לפחות 3 חולצות. טווחי המידות בסולוג הם 4-18 והמצבע נמשך עד סוף החופש הגדול (31.8).

סולוג. צילום נועה סלטי

רשת מותגי הספורט לכל המשפחה "אליטל" עם חנויות גדולות המרכזות את כל הביגוד הנדרש לבית הספר, כולל נעלי ספורט, מציעה חולצות כדורגל (ברצלונה, ריאל מדריד ויובנטוס), עם מכנסי כדורגל תואמים או חליפות של בטאמן, סופרמן ופרוזן, בכ-100 שקלים לשלוש חליפות.

 

אליטל. צילום יח"צ

במותג סטרטר יש באליטל ערכה של מכנסיים וחולצת ספורט בכ-40 שקלים.

ברשת ברשקה מצאת כבר חולצות ארוכות שרוולים (סווטשירטס), לצד חולצות הטי קצרות השרוולים, במחיר התחלתי של כ-30 שקלים.

ברשקה. צילום יח"צ

ולבסוף, למעדיפים לקנות מהבית באתרי האינטרנט? באתר TERMINAL X יש קולקציה שלמה של חזרה ללימודים כולל חולצות טי, שאפשר להזמין עבורן במחשב גם את סמל בית הספר המיגעות במשלוח חינם עד הבית בכ-100 שקלים ל-6 פריטים.

TERMINAL X  צילום דימה טליאנסקי

בטרמינל איקס מבטיחים שהמשלוח יגיע בתוך 24 שעות בסיסמת "מזמינים היום ומקבלים מחר".

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.