פורסם by & קטגוריה בריאות, טיפוח, לא מתויג, עיצוב, קוסמטיקה.

ימים חמים, ימים קרירים, ופתאום חמסין, ואז צהרים לוהטים ואחריהם ערב צונן, חשבתם פעם איזה השפעה יש לזיגזג האקלימי הזה על עור הפנים, שלא לדבר על חדרים ומכוניות במיזוג אוויר סיבירי מהם יוצאים החוצה אל השמש הישראלית? – לפי מומחים בתחום, תכשירי טיפוח חיוניים במיוחד בעונה כזו. אספתי את החדשים והאיכותיים שבהם.

ליראק. אריזות מחומרים ממוחזרים

חברת ליראק פריז (השם המקורי הוא היפוך אותיות של שם הרוקח ורופא העור היהודי ד"ר קאריל, שהקים אותה ב-1975), מגלה תשומת לב אקולוגית מועצמת, והשיקה לראשונה בנוסף למוצרים מחומרי גלם טבעוניים שלא נוסו על בעלי חיים, גם אריזות מחומרים ממוחזרים כמו זכוכית, נייר ופלסטיק. התכשירים, בסדרה הכוללת הגנה משמש לפנים ולגוף, קרם וסרום פנים, קרם עיניים, ועוד, ניתנים לרכישה בצנצנת שאפשר למלא מחדש (ריפיל). כולם נוצרו על ידי רופאים מומחים ונבדקו קלינית.

גרניה. דוגמנית מגי אזרזר. צילום טל עבודי

כדי ליעל השפעה של קרמים, חייבים תחילה לנקות היטב את העור. חברת גרנייה משווקת עכשיו לראשונה מים מיסלריים לניקוי פנים עם אפקט של פילינג עדין. וזאת בלי שצריך לשטוף פנים או לשפשף אותם. מתאים גם לבעלות עור רגיש ועדין. במהלך יוני מחיר המבצע הוא כ-32 שקלים ל-400 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשת BE.

היקארי. מסכה למריחה

הזכרתי ימים חמים, בהם כל כך חשוב לצנן את הפנים. קרם מסכת צינון שגם מרגיעה וגם מזינה הנקראת ICE AGE – מיוצרת במעבדות היקארי, מותג ישראלי בעל מוניטין בינלאומי. המסכה כוללת חומרים אנטי מחמצנים חזקים ושמן עץ התה עם אפקט של הרמת פנים קלה. מתאימה לנשים וגם לגברים, וניתן להשיגה בטלפון 077-3445274 ואצל קוסמטיקאיות מובחרות ב-198 שקלים

וולדה. נפלאות הפפטידים

פפטידים (חומרי הגלם בגוף לייצור חלבון המשפיע על נעורי העור ומתמעט עם ההזדקנות), הם קוד הקסם של הטיפוח החדשני – ומותג הקוסמטיקה WELEDA מבליט את העובדה שסרום האנטי אייג'ינג הממצק החדש שלו הוא מבוסס פפטידים משורש מאקה. התכשיר מיועד לעודד ייצור חלבונים וקולגן הנחוצים לשיפור מראה העור. כ-170 שקלים וניתן ברשתות טבע ובתי מרקחת פרטיים.

סרווה. הגנה משמש מגיל 3

נזקי הקרינה מחייבים שכל התכשירים בארץ יהיו גם מסנני קרני UVA וUVB, וחברת סרווה ((CeraVe משיקה עכשיו תחליב לחות לפנים עם מסנן קרינה 50 (SPF50) ללא בישום וללא פאראבנים. מתאים גם לילדים מגיל 3. הוא פותח על ידי דרמטולוגים ומכיל ניאצינמיד (ויטמין B3) המסייע בייצור סרמידים תוך הפחתת אדמומיות נראית לעין וויטמין E. מתאים לעור יבש עד יבש מאוד ועולה כ-80 שקלים. ניתן להשיג ברשתות הפארם, קופות חולים מאוחדת ומכבי, בבתי מרקחת פרטיים ואונליין.

נוקס. מסנן קרינה בתחליב ספריי

מסנני קרינה משולבים בטיפוח לכל סוגי העור, יש גם למותג NUXE כמו תחליב לחות בספריי לפנים ולגוף ב-155 שקלים וקרם הגנה לפנים ב-110 שקלים. שניהם עם SPF50.

נוקס. טיפוח לעור צעיר

בעונת ההזעה קשה לשאת תכשירי טיפוח "כבדים", וכאן היתרון של קרם הלחות של המותג קילס (KIEHL’S) הוא המרקם הקליל, המתאים אפילו לעור מעורב עד שמן.  הוא נספג בקלות, ולא משאיר מראה מבריק או תחושה שומנית. מכיל רכיבים יקרים הרשומים כפטנט והמחיר בהתאם: 399 שקלים ל-75 מ"ל. יש גם מארז של 50 מ"ל ב-319 שקלים. ניתן להשיג בחנויות המותג בקניונים.

ב

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.