פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, טיפוח, קוסמטיקה.

צילומים: נעמי גולן

השקה ב"אקוסטה", אולם אירועים יפהפה בדרום תל אביב

המלחמה בהזדקנות לא נחה לרגע. בימים האחרונים הוצגו בפני המכשירים המתקדמים ביותר בתחום, שמנהלים קרב בקמטים ובצניחת הפנים (גבות, סנטר וגו'), לא עם סכין ניתוח וטיפולים פולשניים מכאיבים, אלא בטכנולוגיות חדישות ומפתיעות.

ד"ר תומר מרקוביץ עם אקדח בוטוקס

אחד הטרנדים הבולטים הוא מעבר של רופאי שיניים לטיפולי אסתטיקה. זה טבעי בעצם, שהרי הם מתמחים בהזרקות מעצם טיבו של מקצועם, וכך למשל ד"ר תומר מרקוביץ-רוט, רופא שיניים מומחה ומפורסם , מייסד מרפאת המומחים ברחוב בן גוריון 21 בבני ברק, הדגים בפנינו, איך הוא מזריק בוטוקס.  תשאלו מה החידוש כאן, הרי הזרקת בוטוקס קיימת כבר שנים רבות, והתשובה: אקדח הזרקות. חברת סלע מדיקל מייבאת את המכשיר המשוכלל, דמוי האקדח (ראו בצילומים המצורפים), המאפשר פעולה מדויקת וממוקדת יותר. אהבתי לראות שההזרקה נעשית דווקא על פניו של בחור, למרות ש-80% מהפונים לטיפולים כאלה הן נשים. כן, גם גברים משקיעים היום בטיפוח. בקליניקה האסתטית "רוטמרק" של ד"ר מרקוביץ ניתן לקבל גם טיפולי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית, ביו סימולטרים ממריצים ליצירת קולגן, תוספת לחות, ויטמינים, ועוד.

ד"ר ליבי כרמי ומכשירטיפוח אסתטי באולטרא סאונד

ד"ר ליבי כרמי ממרכז מיניקן ברחוב רודנסקי בתל אביב אף היא רופאת שיניים ומומחית בשיקום הפה, אבל בביקורי במרכז שלה, הציגה את הפרוצדורה להצערת הפנים שהיא מיישמת בחצי השנה האחרונה. היא השיקה באירוע החגיגי שני מכשירים חדשניים המופעלים באולטרא סאונד, ומאפשרים טיפול קצרצר של כחצי שעה בלבד (!) שצריך לחזור עליו פעמים ספורות.  זוהי בהחלט מהפכה. האולטרא סאונד המוכר לנו מבתי החולים והמרפאות, עבר בשנים האחרונות התאמה מיוחדת לטיפולים אסתטיים. כמה זה עולה? מי ששואלת כנראה לא יכולה להרשות לעצמה. בכל מקרה מדובר באלפים רבים, ואף בעשרות אלפים ויותר, אבל מה לא עושים כדי לשמר נעורים.

ד"ר ליאת אטס-פוקס בפעוולה עם מכישר טיפוח הפנים באולטרא סאונד

מכשיר אולטרא סאונד לטיפולים אסתטיים ראיתי גם בקליניקה "המרפאה" של ד"ר ליאת אטס מומחית בכירה לכירורגיה אסתטית, הממוקמת במרכז רננים ביישוב מכבים (בעיר מודיעין-מכבים-רעות). המכשיר פורץ הדרך הזה –  SOFWAVE (סופוויב) – פרי פיתוח ישראלי, מאפשר בין היתר הרמת גבות וסנטר ומיצוק עור הפנים, וזכה לאישור והצלחה גדולה בארצות הברית, יפן, מקסיקו, טייוואן, ועכשיו בישראל. כרגע הוא מופעל בארץ רק באזור הצפון ובמכבים, וד"ר אטס סיפרה לנו שיש לה כבר רשימת ממתינים ארוכה הכוללת אנשי עסקים וסלבס.    

מכשיר האולטרא סאונד ב"המרפאה" של ד"ר אטס –פוקס במכבים

כמי שלא חסידת טיפולים פולשניים או דרסטיים מסוג ניתוחים, לייזר, צריבות וכו', הפכה ד"ר אטס לחסידת הסופטוויב, כאשר השתכנעה בעדינות הביצוע, בלי תופעות לוואי מציקות, בלי אדמומית בולטת בפנים, עם היכולת לחזור לעבודה אחרי טיפול קצרצר אחד או שניים, וגם מהיעילות של המכשיר, החודר לעומק של מילימטר וחצי, אל השכבה העמוקה בעור, שכבת הדרמיס. אנרגיית האולטרא סאונד מעוררת את תהליך ייצור הקולגן והאלסטין האחראים למראה הצעיר של העור. "קריאת ההשכמה" הזו לא מתרחשת מהיום למחר. לפעמים היא לוקחת חודש לפעמים שלושה חודשים, אבל בסופו של דבר, "לפתע" נראים הרבה יותר טוב, עם הרבה פחות קמטים או שרירים רפויים בפנים ומתחת לסנטר.

כרגע מחיר ההשקה הוא 6500 שקלים, אבל המחיר הרגיל הוא 8000 שקלים, וד"ר אטס ממליצה על טיפול מניעתי, לפני שכבר רואים תהליכי הזדקנות, החל מגיל 30-35.

סדרת הטיםוח החדשנית של ד"ר עור

כל החדשנות הזו לא מייתרת כמובן את הטיפוח באמצעות קרמים יעילים לצמצום קמטים שגם הם כוללים חידושים מדעיים מרשימים, כמו הסדרה החדשה ההיפו-אלרגנית של חברת ניאופרם במותג דוקטור עור. בהשקה המרשימה שנערכה באחד האולמות היפים ביותר בתל אביב, Acosta ברחוב אוריאל אקוסטה, הוצגה סדרת האנטי אייג'ינג המבוססת על אחוז גבוה מאוד של רכיבים ממקור טבעי (93%-99%): PhytoneomatrixTM. מדובר בפטנט המבוסס על פולי סויה שבחברה מדווחים כי הוא נבדק והוכח כמפחית קמטים. מדובר בשמן מתחלב לניקוי עדין, עשיר בלחות 149 שקלים, וקרם יום, קרם לילה, סרום וקרם עיניים כ-250 שקלים כל אחד.

סרום ניאצניד של לה רוש פוזה

אסיים בסרום ההיפואלרגני של חברת לה רוש פוזה, המכיל 10% ניאצמיד טהור, פורמולה חדשה בסוגה המטפלת בכתמים כהים וסימני פיגמנטציה, ובחברה מבטיחים ששינוי לטובה ניכר כבר מהשבוע הראשון. ניתן להשיג בקופות החולים מכבי ומאוחדת, ברשתות הפארם ואונלין. 229 שקלים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.