פורסם by & קטגוריה השקות ופתיחות, טיפוח, קוסמטיקה, שיער, שיער ותסרוקות.

החילופים המהירים של מזג האוויר – יום חם, יום קר, יום גשום, יום שמש, פעם רטוב, פעם יבש, עושים שמות בשיער. ידוע שעונות מעבר דורשות מאמץ גדול יותר לטפח אותו. התוודעתי מזה כשבועיים לחידוש בתחום, שהיה מוכר לי מתכשירי הטיפוח של עור הפנים: חומצה היאלורונית, שמעבדת המחקר של חברת מון פלטין החליטה לשלב אותה גם בתכשירי השיער והשיקה סידרה בשם הילורן (ראו בתמונות שצירפתי).  אחרי התנסות אישית (בחברה מדגישים שהם לא עורכים ניסויים על בעלי חיים, ושמחתי להיות נסיינית בשר ודם בעצמי…) וניסיתי חפיפות ומסיכות ייעודיות לשיער יבש וצבוע, הופתעתי לטובה מן התוצאה.

הסיבה: חומצה היאלורונית ידועה כמזינה את העור ומשפרת את מראהו. מסתבר שגם כשמוסיפים אותה לשמפו או למסכה, היא מתקנת את הטעון תיקון. על רצינות התכשירים מעידה העובדה שיש תכשירים נפרדים לכל בעיה ספציפית, עם אריזות בצבעים שונים להקלה על הזיהוי.

מון פלטין. סידרת הילרון. צבע נפרד לכל בעיה בשיער

לשיער שעבר החלקה יש שמפו של הילורן המיועד להורדת נפח, חיזוק סיב השעה ויצירה של משטח פנים אחיד. המסכה הנלווית היא בעלת אותן תפקידים, הכוללים אנטי פריז והוספת לחות ורכות. ולסיום הטיפול הביתי יש גם ספרי קל ללא פרבנים וחומרים שומניים לקיבוע ההחלקה.

.

לשיער יבש וצבוע, יש שמפו נפרד, שאותו ניסיתי, שבנוסף ליעדים שהזכרתי קודם גם מגביר ברק ודווקא מוסיף נפח, והכי חשוב, "סוגר" את סיב השיער ומונע את "בריחת הצבע". לסדרה הזו יש גם מסכה לטיפול בשיער יבש, וספריי בשם "דרים הייר" שבעזרת חום ורם להשגת שכבה דקה בלתי נראית העוטפת את סיב השיער ונשמרת כמה ימים.

לשיער דק ושביר, יש שמפו שמעצים את הנפח בצד הוספת לחות, גמישות וברק, ומסכה הכוללת קלציום לחיזוק סיב השיער וכאמור ספריי, שבעזרת חום עוטף את השיער בשכבה דקה.

ולבלונדיניות מומלצת הסדרה הסגולה של הילורן, בין היתר הודות לרכיבים המתווספים לכל יתר היעדים שהזכרתי, ומבטלים גוון כתמתם לא רצוי וגם גוון צהבהב, שניהם פוגמים במראה השיער הבהיר.

צילום נעמי גולן

החברה משווקת בנוסף מברשת בעלת רווחים גדולים, לסירוק שלא פוגעת ולא סודקת את סיבי השיער ומתאימה גם לשיער פגום ודק. ממליצה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.