פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, השקות ופתיחות, עיצוב.

צילומים שי פרנקו

יהלומים במחירים שפויים, נשמע כמו חלום לא מציאותי, אבל בסניפי רשת אימפרס הוכיחו לי שהוא בר הגשמה. חיפשתי תכשיט מתנה לצעירה המסיימת את פרק הילדות וגיל העשרה בחייה, שתהיה לפי העדפות הטעם שלה, כלומר בסגנון עדין ולא מנקר עיניים, ועם זאת מחומרי גלם איכותיים (יהלומים כבר אמרתי), וגם לפי יכולותיי (פחות מאלף וחמש מאות שקלים גג). סקירת חלונות ראווה של חנויות תכשיטים גרמה לי להחליט שמדובר ביעד בלתי אפשרי, אבל אז נתקלתי בקולקציות החדשות של אימפרס וראיתי שיש תליונים, עגילים, טבעות וצמידים שמחירם ההתחלתי 1490 שקלים.

מה שהרשים אותי לא פחות, ראו בתמונות של פרזנטורית הרשת אנה ארונוב שצילם שי פרנקו, הוא הסגנון העדין והמאופק של התכשיטים האלה. בין היתר מדובר גם בעגילים משובצים אבני אודם (רובי), ספיר וברקת (אמרלד), לצד היהלומים, ובצמידי טניס עם יהלומים במשקל קראט אחד (אלה עולים 2990 שקלים).

יש באימפרס עוד חמש קולקציות יקרות יותר ומעניינות לא פחות של המותג LE VIAN. אחת נקראת – "מנומרת", עם שיבוץ של יהלומים שחורים, לבנים וצהובים היוצרים אפקט מנומר במחיר התחלתי של 5590 שקלים. השנייה נקראת "פנתרים", שלדברי אנשי הרשת קולעת לטעם הצעיר והמודרני, במחיר התחלתי של 3790 שקלים. השלישית היא "קשת בענן" בשל השילוב של אבני חן במגוון צבעים, במחיר התחלתי של 3990 שקלים, הרביעית היא "מיסטית" עם אבנים בירוק וכחול עז, החל מ-2690 שקלים, והחמישית מכונה "אלגנטית" עשויה מזהב אדום עם שיבוץ אבני אודם ויהלומים, החל מ-3490 שקלים.

באימפרס אומרים שאחד הלהיטים המובהקים שלהם הוא צמיד עניבה (בולו), הנצמד ליד, ומוסיפים שהם מייבאים גם את תכשיטי גוצ'י, המותג המוביל בעולם האופנה.

ומה בחרתי בסופו של דבר כמתנה לנערה היקרה? את זה אשאיר לדמיון שלכם להחליט, אחרי שתתבוננו בצילומים המצורפים.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.