פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, איפור ובישום, הנעלה, חגים, כלי בית, מזון ומסעדות, עיצוב, קוסמטיקה, תבשילים ועוגות, תערוכות.

אחת השמחות הקטנות הממלאות את לבי בימים המקדימים את "יום האהבה", שמציינים הפעם בראשון הקרוב, 14 בפברואר, הוא ריבוי המוצרים במוטיב לב, שמציפים פתאום את חנויות המתנות, הפרחים, התכשיטים ואביזרי הבית.

רגש האהבה הוא העיקר כמובן, אבל הצורה הגרפית של לב, עושה לי את זה וגם מעוררת בי את אינסטינקט האספנות. אז אספתי כמה "לבבות" שכאלה, ואני גם מראה וממליצה על כמה מהם.

ג'מבו סטוק

לבעלי לב אוהב אבל כיס מוגבל, רשת ג'מבו סטוק היא הכתובת. יש שם דובונים חמודים עם לבבות, מעמדים זוהרים המורכבים מהמילה LOVE, ספלים עם איור לב, שטיחי כניסה רומנטיים והעיקר, המחירים ממש נוחים. אפשר למצוא אפילו ספל ורוד עם איור לב ב-6 שקלים.

סקארה. צילום קית גלאסמן

דוגמה נוספת לשי שווה לכל תקציב ראיתי ברשת SACARA – סדרת ליפגלוסים מעוטרת בלבבות ובכיתוב: lovely princess  ב-12 גוונים כולל אפרסק, ורוד, אדום, סגול בהיר ועוד. המחיר כ-10 שקלים ליחידה.

זר פור יו

מי שרוצה להרשים את חובבת הפרחים האהובה עליו בזר ורדים גדול ומעוצב, ימצא ברשת זר פור יו, מבחר עשיר. מצאה חן בעיני במיוחד קופסה שקופה ובתוכה הכיתוב באנגלית אני אוהב אותך, עשוי על טהרת הפרחים. הקסם הזה עולה  269 שקלים, אבל אפשר למצוא שם זרים החל מ-99 שקלים.

פנדורה

טבעת לב היא כמובן המתנה הכי מתבקשת, במיוחד אם רוצים להציע נישואין, וברשת תכשיטי פנדורה,  יש טבעות סוליטר בשיבוץ קריסטל ורוד, ירוק, תכלת, אדום, כחול או סגול. המחירים נוחים. הטבעת שבצילום עולה 189 שקלים אבל אפשר למצוא שם גם טבעות ב-139 שקלים.

מקס ברנר

גם שוקולדים הם שי משמח ומקובל מאז ומתמיד, וברשת מקס ברנר יש מארזים עם לבבות שוקולד קטנים. המארז שבתמונה עולה 56 שקלים. לראשונה בכל קנייה באתר של הרשת הזו, www.maxbrenner.co.il  ובמרכז ההזמנות שלה ( 1-700-70-88-77 ) ניתן לצרף מגנט עם תמונה אישית של מקבל המתנה.

סולתם. צילום גל בן-זאב

משוקולדים למאפים. את התבנית של סולתם בצורת לב אפשר להביא מתנה לחובבת אפייה ועוד יותר יפה להביא אותה עם עוגה מאפה בית בתוכה. התבנית הגדולה עולה 79 שקלים ברשת סולתם, וחותכני הלב הקטנים עולים 46 שקלים.

"הלב הכחול", צילום עימנואל רבני

שי מקסים ואולי לא צפוי, אבל מעשי ומתאים במיוחד לחורף, הם נעלי הבית האדומות עם דוגמה של לבבות לבנים של רשת "הלב הכחול", ששמה הלבבי מתאים במיוחד ליום האהבה. הזוג בתמונה עולה 99 שקלים.

צילום יוניטי ארט. צילום מריה פרייגר

 אסיים עם שתי הצעות קצת יוצאות דופן. בגלריית יוניטי ארט ביפו, מתקיימת תערוכה של יצירות ועבודות חדשות של אמנים ישראלים, הנקראת "פסטיבל מתנות באהבה", ואפשר לרכוש שם את היצירות בטווח מחירים של 35-1000 שקלים. בין היתר יש שם פרחי זכוכית ונייר, פמוטים, בובות, נרות, ציורים בטכניקות שונות, זרי סבון, כלי בית, עציצים ועוד הרבה. ניתן לערוך סיור וירטואלי בתערוכה בתיאום טלפוני (0543544218), ואפשר גם לרכוש בזום ובווטסאפ ולקבל הביתה ללא עלות בהזמנה של מעל 150 שקלים.

רשת "השטיח האדום"

ההצעה השנייה: שטיח לב ברשת "השטיח האדום", החל מ-190 שקלים. פרטים נוספים באתר- www.carpetshop.co.il

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.