פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, בית, הורים, חגים, ילדים, עיצוב, פנאי.

בין ט"ו בשבט לפורים, דחוסים שלושה ימי חג שלא רשומים בלוח השנה היהודי, אבל יכולים לפזר קצת את הבאסה של תקופת הקורונה-אומיקרון הבלתי נגמרת: יום הפיצה, יום האהבה ויום המשפחה שפעם נקרא יום האם.

זר פור יו

כרגיל, חגים פירושם הוצאות ומתנות. ושימו לב, את רוב הפריטים ניתן להזמין אונליין. יום המשפחה מתקיים מחר, 1.3, ל' שבט. הנה שלוש הצעות שיכולות להתאים לו:

א – זרים שלובים במארזי שוקולד ויינות, ברשת ZER4U כמגוון מחירים. מי שקונה ב-159 שקלים, מקבל בסניפי הרשת עד יום רביעי השבוע, 2.2 מארז ליום המשפחה ב-29 שקלים.

אקולאב. שמפו וסבון בג'ריקנים של 5 ליטר. צילום עדי גלעד

ב –  ג'ריקנים משפחתיים גדולים (5 ליטר), של שמפו, מרכך, סבון גוף וסבון ידיים, של מותג הטיפוח האורגני ecoLove  . המוצרים נטולי פראבנים, וכל רכיב פטרו כימי, לעומת זאת הם כוללים תמציות של מלפפון, פטרוזיליה ותרד, מאושרים על ידי ווגאן פריינדלי, ועולים 100-219 שקלים. הגודל מבטיח פחות נסיעה לקניות, ואנשי המותג מדגישים שבג'ריקן אחד יש פחות פלסטיק מאשר בעשרה בקבוקי חצי ליטר.

דלתא. פיג'מה זהה לכל המשפחה. צילום מאיר כהן

ג. סדרה של פיג'מות פוטר בדגמים והדפס זהה של מיקי מאוס, לכל המשפחה, מתינוק ועד הורה, ברשת דלתא. כ-100 עד כ-270 שקלים. ניתן להשיג גם באתר האונליין של הרשת. 

סולתם. ליום הפיצה הבינלאומי

הבא בתור הוא יום הפיצה הבינלאומי. לא מבינה כל כך את סיבותיו, כי בהרבה משפחות בישראל, פיצה אוכלים כל יום או לפחות כל שבוע. אז לשם מה לציין אותו במיוחד. על כל פנים חברת סולתם מציעה כלים מיוחדים להכנת פיצה וגם גייסה את השפית ועיתונאית האוכל מאיה דרין להציע מתכון לפיצה ביתית. והמותג הוסטס מציע נייר אפייה עמיד במעלות חום גבוהות שאינו גורם לבצק הפיצה להידבק לתחתית, וגם הופך את הבצק האפוי לפריך יותר. וכמובן גם הוא מציע מתכון להכנה ביתית. בינינו, הרי בסוף נזמין פיצה מוכנה שתגיע עם שליח…

H&O צילום תומר לופצקי

והגענו ליום האהבה, 14.2. יום הזוגות האוהבים והמאורסים, ובעיקר יום המתנות בצורת לב.

ההיצע כאן אדיר, בחרתי כמה לדוגמה.

ברשת O&H פיג'מות וחלוקים מבד מינק פליז פרוותי במגע קטיפה, מכוסים בהדפס לבבות, במבצע שיימשך עד 15.2 ב-70% הנחה. החל מכ-70 שקלים.

אירוקה. מארק ג'ייקוב. צילום ערן תורג'מן

ברשת אירוקה מגוון עשיר של משקפיים עם דגם לב ובהם מארק ג'ייקובס ששיבץ צורות של לב בתוך העדשות עצמן. ומוסקינו וקול ריי דעיצבו את המסגרות בצורת לב. מותגי העל הבינלאומיים מסבירים את המחירים, החל מ-999 שקלים.

אירוקה. מוסקינו

גם שעונים עם מוטיב לב לא חסרים. שעוני  CASIO שלכל אחד מהם כרטיס הקדשה אישי, ובחלקם הספרות מעוצבות בנקודות בצבע זהב ורוד. 319-399 שקלים.

קסיו

שעוני  סווטש, במהדורה מוגבלת, בצבעים אדום ולבן, עם איור לב גדול בלוח המחוגים, 299-349 שקלים.

סווטש

והכי צפוי: תכשיטים. תליון לב משובץ יהלומים של החברה הישראלית, כחול-לבן, תכשיטי ג'קסון ב-769 שקלים, וטבעות לב שלא צריך לקחת משכנתא כדי לממן אותן.

תכשיטי ג'קסון

גם מחיר תכשיטי DANON הם נגישים. למשל, שרשרת חבל עם תליון לב זעיר ב-169 שקלים, וטבעות לב ב-99 שקלים.

תכשיטי דנון. צילום רני לוריא

אחרונה חביבה רשת ג'מבו סטוק, המאפשרת לתת שי עם לב בכל תקציב, מוגבל ככל שיהיה.

ג'מבו סטוק. צילום סטורי פוטו ארט

דוגמה: זוג הצנצנות השקופות בג'מבו סטוק עם איור לב עליהן, עולות כ-13 הקטנה וכ-18 שקלים הגדולה.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.