פורסם by & קטגוריה בריאות, מזון ומסעדות, סל המזון.

הקשר בין המגפה לבין תזונה, ברור. מאז נודע לנו שווירוס הקורונה עבר כנראה מעטלפים לבני אדם, ומעמים שאוכלים את כל סוגי השרצים והזוחלים, לאנושות כולה, הפכנו לזהירים יותר למה שמונח בצלחת. ולמרות שאנחנו לא אוכלים חרקים ושרצים רחמנא ליצלן, וגם מקפידים על חוקי הכשרות, מחקר מקיף חדש חושף שבעקבות הקורונה בעולם כולו, ובמערב בפרט, מגמת הצמחונות עולה. בישראל למשל  30% ביצעו שינוי תזונתי בתקופת הקורונה, 39% הוסיפו לתפריט יותר ירקות ופירות, 32% צמצמו את אכילת הבשר.

הרבלייף. צילום אסף לוי

את המחקר ערכה בחודשים האחרונים חברת הרבלייף העולמית בשיתוף הסניף הישראלי שלה, בהשתתפות 28 אלף נשים וגברים מ-30 מדינות באמצעות חברת  OnePol. למעלה ממחצית הנשאלים גם אמרו שהם רוצים להוסיף חלבון לתפריט, אבל לא מן החי אלא מתחליפים, כדי לסייע למגמה הזו השיקה הרבלייף את הספר "מבשלים דרך חיים", עם כ-80 מתכוני בריאות קלים להכנה, והיא ממליצה להוסיף עליהם אבקות, טבליות וחטיפים המכילים חלבונים.

אסם-נטטחה

תרומה חדשה נוספת להעשרת התפריט לצמחונים וגם למי שאינו צמחוני, הם הקרקרים האפויים החדשים על בסיס דגנים מלאים, בכשרות פרווה, של המותג Fitness – בסדרה הנקראת THIN.

אסם-נטסלה

אסם-נסטלה שהשיקה את הסדרה לראשונה לפני שנה וזכתה איתה להצלחה רבה, התעלתה הפעם על עצמה (גילוי נאות – קיבלתי וטעמתי בעצמי), עם 2 מוצרים נוספים, האחד הוא קרקר בתוספת סלק, שצבעו אדמדם-בורדו מקסים, הוא מתקתק מעט ועם מליחות עדינה, והשני בתוספת בטטה, צהבהב וסופר טעים. הקרקרים דקיקים, כמו שמבטיח שם הסדרה, פציחים בפה כמו גרעינים, וקשה לחדול לאכול אותם אחרי קרקר אחד, וגם אחרי חמישה… מה גם שכל החמישה ביחד מכילים רק 99 קלוריות.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.