פורסם by & קטגוריה אביזרים ותכשיטים, אופנה, ביגוד, הנעלה, השקות ופתיחות, חגים, טיפוח, קוסמטיקה, תערוכות.

"אין אהבות שמחות" שר פעם יוסי בנאי הגדול בעקבות ג'ורג' בראסנס, אבל בהחלט כן יש אהבות שמחות, בין הורים לילדים, בין ילדים להורים ובמיוחד בין בני זוג. וכדי להעצים את השמחה האוהבת הזו, ב"יום האהבה" שמציינים בעולם מחרתיים, 14 בפברואר, אספתי כמה רעיונות וקמפיינים מיוחדים.

גולברי. אילנית לוי "מפזרת אהבה" בחוצות ירושלים

אל הקמפיין של בית האופנה גולברי גויסה הפרזנטורית המובילה של הבית, אילנית לוי, שחילקה פרחים שהחברה רכשה ב-200 אלף שקלים, לעוברים  ושבים בירושלים. מחווה מרגשת במיוחד על רקע האירועים החבלניים הרצחניים בשבועיים האחרונים. לקמפיין הזה קראו בגולברי "מפזרים אהבה".

תערוכת "סיפורים רומנטיים". ציור של אירנה גונטה

גם ביקור בתערוכת "סיפורים רומנטיים" של איגוד האמנים פאן ארט קומיוניטי, בגלריה לאומנות EUN ART ברחוב דוד רזיאל ביפו, מתאים מאוד ליום האהבה. רואים שם ציורים שמחים של אירינה גונטה מתוכם בחרתי להראות כאן מקבץ פרחים, ובובות מקסימות של אלנה פושין, עם הבעות פנים, תסרוקות ובגדים, מלאי מחוות אנושיות. מאלה בחרתי את תמונת זוג הליצנים. התערוכה תיסגר ביום רביעי, כך שצריך להזדרז אם רוצים לראות ולחוות.

תערוכת "סיפורים רומנטיים", בובות של אלנה פושין

 תערוכה נוספת, שתיפתח ביום האהבה עצמו, 14.2, ותיהיה מוצגת בקניון עופר רמת אביב עד 13 במרץ, היא "סיפורי אהבה" גם כן של איגוד האמנים פאן ארט קומיוניטי, עם ציורים המדגימים את כל קשת האהבות משמחה, עד נכזבת, מאסורה עד מאושרת.

פנדורה. צמיד לב

תכשיטים הם כמובן בני לוויה מובנים מאליהם לאהבות, וברשת תכשיטי פנדורה יש קולקציה של טבעות (החל מ-379 שקלים), תליונים ועגילים (החל מ-285 שקלים), וצמידים (החל מ-475 שקלים), עם דגמים שונים של לבבות.

DANON. תליון לב. צילום רני לוריא

שרשרת חוליות עשויה בעבודת יד ומצופה זהב, בשילוב כסף טהור ועליה שני לבבות מונחים אחד על השני, השיקה רשת תכשיטי DANON ליום האהבה. עיצוב מיוחד ונוסטלגי במחיר 269 שקלים.

ללין. מארז טיפוח ליום האהבה

רוב חברות הטיפוח הכינו מארזים מיוחדים ליום האהבה. בחברת ללין אלה מארזים בהשראת פרחי פרג, בגווני ורוד, אדום וקרם ובניחוח וניל. אגב, בעקבות סקר קהל מדווחי םשם שהגילאים שהכי אוהבים לצ'פר ביום האהבה,

סקופ. נעלי ספורט עם לבבות ו-STORY

 אדום נחשב לצבע מובהק של אהבה, וברשת סקופ (Scoop) מיש נעלי נשים בכל הגוונים הרלוונטיים, מאדום בהיר ועד אדום יין כהה. חלקם עם כיתובים של אהבה, או איורים של לב.

סקצ'רס. נעלי ספורט עם לבבות גרפיטי

עיטור לבבות אדומים תמצאו גם על נעלי הספורט של המותג SKECHERS, חלקם בהשראת ציורי גרפיטי, או עם כרית אוויר גלויה וצבעונית תהמספקת גובה. המידות: 36-41. המחיר כ-350 שקלים.

ליה ליונדון. פיג'מת לבבות

לבבות מכסים גם את כל הפיג'מות של רשת מותג האופנה האישית ליה לונדון שבסניפיה יש מבחר של בגדי לילה, כותנות מכופתרות או בגזרת מעטפת, וסטים של חולצה ומכנסיים בכל המידות. סט פיג'מת הלבבות עולה לכבוד יום האהבה 200 שקלים במקום 300.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.