פורסם by & קטגוריה אופנה, ביגוד, ביגוד ילדים, הורים, חגים, ילדים, כלי בית, תרבות.

היום הנץ בנשמתי כמו ענן שחור של דיכאון. כאילו לא מספיקים החטופים, הנרצחים, החיילים שנפלו, ההורים השכולים, האיומים מצפון ודרום ומזרח, מהאג, וושינגטון וכל בירות המערב, שלא לומר איראן, האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות האמריקאיות והקרע בתוכנו כאן בארץ – הגיע גם התאריך הטראומטי של יום השואה.

צילום נועה זנדר

רק צמד הגוונים, כחול ולבן, שאני נאחזת בו – קצת מקל על הנפש. אז הקדמתי והתחלתי ללקט פריטים כחולים ולבנים למען הפוסט הזה. אין הכוונה לשכוח ולהדחיק, אלא לא לשכוח שלמרות הכול עדיין טוב מצבנו כיהודים היום מבכל תקופה אחרת מאז חורבן הבית.

בראש וראשונה נכדי המתוק יואב, עם כובע שחיה בצורת דגל כחול לבן, שמבט בחיוכו הכריזמטי יכול להוריד אבן מהלב.

H&O

ידוע שילדים וכל הקשור בהם יכולים להקל על לב דואב, ובתמונות המצורפות תראו גם חליפת בנות של חולצה ומכנסונים בכחול ולבן של רשת H&O שהיא חלק מקולקציית הקיץ החדשה לבנים (אקספו), ולבנות (לאב טאג), הכוללת גם בגדים חגיגים, חולצות עם רקמה וקרושה, שמלות מבדים קלילים, בגדי חג בגווני חום גמלים, בז', חול ושמנת ועוד. טווח המחירים מכ-30 שקלים לחולצות טי ועד כ-90 שקלים למכנסי ג'ינס ארוכים.

זיפו ZIPP0

חברה המכבדת את מדינת ישראל על המצתים שלה מזה שנים, היא זיפו, אייקון אמריקאי ידוע, וגם השנה מתנוסס עליה לקראת יום העצמאות הדגל הכחול לבן בסדרה לאספנים (צילום טל טרי), באריזת מתנה, במחיר 245 שקלים. ניתן להשיג בחנויות מתנות ומטיילים ובאתר www.Zippo.co.il

אריאל אלקין ללי קופר. צילום פאולו פל

הוקסמתי לגלות שחברת לי קופר העלתה קמפיין חדש עם נהג המרוצים הישראלי אריאל אלקין, הזוכה במדליות בינלאומיות, נבחר כשגריר מותג האופנה הבריטי הזה, והוא מצטלם אוחז בדגל המדינה (צילום פאולו פל).

ארקוס. צילום טל טרי

ואם תרצו לשלב את צבעי הדגל באביזרי הבית, מותג הסכינים הספרדי ARCOS השיק את הסכינים הנראים בצילום המצורף במהדורה מיוחדת של כחול לבן לקראת חג העצמאות שלנו, ועשרה אחוזים מסך ההכנות שלו הודיעה החברה, ייתרמו לעמותת לקט ישראל. מדובר בסכיני פרמיום חדים במיוחד, העולים 49 שקלים למארז של שלישיה עד 31 במאי או עד גמר המלאי ללא כפל מבצעים. ניתן להשיג בחנויות ובאתר:   https://www.cook-bake.co.il

עופר גרנד קניון חיפה

כל הקניונים כמעט מתכננים אירועים בצבעי כחול ולבן לקראת יום הזיכרון וחג העצמאות. בחרתי מתוכם את קניון עופר גרנד קניון בחיפה (ראו את איור הילדה האוחזת בבלונים) שמתכנן יריד משאלות בצבעי הדגל, עם סמלי המדינה, אירועים ופעילויות בימים 7-9 במאי, בשעות 16:00-19:00.

Loading Facebook Comments ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.